Naslovna > Teme > Kia Motors Europe s novim šefom marketinga

Kia

Kia Motors Europe s novim šefom marketinga

Kia Motors Europe postavila je Carlosa Lahoza za novog šefa marketinga, koji odmah nastupa tu funkciju.

 

Gospodin Lahoz će biti zadužen za Kijin marketing i komunikacijske programe, a biti će odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi s javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo. Lahoz neposredno podređen Emiliu Herreri, izvršnom direktoru Kia Motors Europe. Carlos Lahoz će ulaskom u Kijin evropski menadžment zamijeniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prijestolnici Seul. Lahozov neposredni nadređeni bit će Emilia Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe. Kia s novim hibridnim i električnim modelima želi osnažiti svoj ugled.

 

“To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Evropi sve više jača shvatanje našeg brenda kao pametnog, cjenovno pristupačnog i elektrificiranog,” rekao je Emilio Herrera. “Na još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela će Carlos raditi s marketinškim odjelom kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima na najučinkovitije načine. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcionira, zajedno s uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda čini ga idealnim za ovu ulogu.” Kijina regionalna centrala zadužena za 39 tržišta u Evropi i Zakavkazju. Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Prije dolaska na sadašnju funkciju pet godina je bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gdje je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje s CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je takođe zadužen za Kijinu evropsku proizvodnju, planiranje djelovanja u Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj. U Kijinu evropsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španske podružnice (Kia Motors Iberia). 44-godišnji Španac je završio ekonomski fakultet na univerzitetu u Zaragozi, a nakon toga je na red došao i MBA studij na poslovnoj školi u Madridu. Slijedilo je postdiplomsko usavršavanje na Wharton School (University of Pennsylvania, SAD). Gospodin Lahoz pored maternjeg španskog jezika tečno govori engleski i italijanski, a dobro se snalazi i na njemačkom.

 

Kia Motors Corporation spada među najuspješnija globalna automobilska preduzeća s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja svijeta. Brend širom svijeta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mjesto među svim masovnim brendovima.Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gdje je smješten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namijenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Rüsselsheimu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje iznenađivati svijet uzbudljivim, inspirirajućim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

Datum objave: 10/01/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook