Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > SL > Klasični meki krov i sportski karakter

Mercedes-AMG SL

Klasični meki krov i sportski karakter

U isto vrijeme, luksuzni roadster sa 2+2 sjedišta je posebno pogodan za svakodnevnu upotrebu i po prvi put snagu motora prenosi na put pogonom na sve točkove. Komponente visoke tehnologije kao što su AMG ACTIVE RIDE CONTROL vješanje sa aktivnom stabilizacijom naginjanja vozila, upravljanje zadnjom osovinom, kao i opciono dostupan AMG keramički kompozitnisistem kočnica visokih performansi i standardno dostupan DIGITAL LIGHT sa funkcijom projekcije, izoštravaju sportski profil...

Prije skoro 70 godina, sportski automobil lansiran u Štutgartu odmah je postao legenda. Vizija proširenja potencijala brenda Mercedes-Benz kroz uspjehe u trkama, kao rezultat proizvela je prvi SL - trkački sportski automobil koji je moguće voziti i po običnom putu.Ubrzo nakon svog debija 1952. godine, model 300 SL (interna oznaka W 194) nizao je uspjeh za uspjehom na svjetskim trkačkim stazama. U svojoj prvoj godini, ostvario je, između ostalog, spektakularne pobjede u legendarnim 24 sata Le Mana i čak zauzeo prva četiri mjesta na Velikoj jubilarnoj nagradi Nirburgringa (Nürburgring Grand Jubilee Prize) za sportske automobile. Njegovi usjpesi brzo su učinili SL legendom. Nakon usjpeha trkačkog automobila, 1954. godine uslijedio je serijski sportski automobil 300 SL (W 198), koji je zbog svojih neobičnih vrata nazvan „Gullwing”.

 

 

 

 

 

Godine 1999. žiri automobilskih novinara proglasio ga je "Sportskim automobilom vijeka". Ostali istaknuti modeli uključuju "Pagodu" (W 113, 1963-1971), “evergreen” R 107 (1971-1989), koji se proizvodio 18 godina, i njegovog nasjlednika, R 129. Skraćenica "SL" do danas predstavlja jednu od rijetkih pravih automobilskih ikona na svijetu. U višedecenijskoj istoriji razvoja od punokrvnog trkačkog automobila do luksuznog sportskog automobila sa otvorenim krovom, novi Mercedes-AMG SL sada postavlja još jednu prekretnicu. Kombinuje sportski duh originalnog SL-a sa jedinstvenim luksuzom i tehnološkom izvrsnošću koja karakteriše moderne Mercedesove modele. „SL je ikona: Skoro 70 godina, prepoznatljiv sportski automobil oduševljava kupce Mercedesa svih generacija širom svijeta. Sa ponovnim rođenjem roadster-a brenda Mercedes-AMG, novi SL više nego ikada ostaje simbol bezvremenske fascinacije“, kaže Britta Seeger, član upravnog odbora kompanija Daimler AG i Mercedes-Benz AG, odgovorna za marketing i prodaju automobila Mercedes-Benz. "Novi SL kombinuje sportske gene originalnog SL-a sa voznim performansama tipičnim za AMG. Istovremeno, nudi luksuz i udobnost na apsolutno vrhunskom nivou. Ova kombinacija je jedinstvena u segmentu sportskih automobila i takođe se ogleda u unutrašnjost – gde se najviši nivo udobnosti i kvaliteta susreću sa sportskim duhom. Visokokvalitetna kombinacija analognog svijeta i najsavremenije digitalne opreme jasno pokazuje da je novi SL ponovno rođena ikona za moderno doba“, kaže Philipp Schiemer, predsednik Upravnog odbora Mercedes-AMG GmbH. „Sa novim SL-om smo napravili repozicioniranje kultnog SL dizajna. Ekspresivno modelovana spoljašnjost prenosi utisak lakoće, dovodi senzualnu ljepotu i ekstravagantni dizajn u savršenu harmoniju“, kaže Gorden Vagener, direktor dizajna Daimler grupe. „Mi u Mercedes-AMG-u smatramo za veliku čast što smo imali privilegiju da razvijemo novo izdanje ove ikone sportskog automobila. Kada smo dobili zadatak za sveukupni razvoj novog SL-a, mogli smo da počnemo od nule bez dogradnje na već postojeću strukturu. Ponosni smo na rezultat, koji još jednom pokazuje visok nivo inženjerske stručnosti u Afalterbahu. Novi koncept 2+2 kombinuje agilnu dinamiku vožnje sa visokim nivoom udobnosti i neograničenom pogodnšću za svakodnevnu upotrebu.”,kaže Jochen Herman, glavni tehnički direktor kompanije Mercedes-AMG GmbH. Svojim uzbudljivim dizajnom, najsavremenijom tehnologijom i izvanrednim voznim karakteristikama, novi Mercedes-AMG SL postavlja standarde u segmentu luksuznih sportskih automobila. Dizajn eksterijera fascinira savršenom trijadom: kombinuje modernu Mercedes-Benz dizajnersku filozofiju senzualne čistoće sa sportskim duhom tipičnim za AMG i karakterističnim detaljima. Dva grebena na haubi samo su jedna od brojnih uspomena na prvu SL generaciju. Međuigra svjetlosti i sjenke čini cjelokupni izgled vizuelno laganim i niskim. Tako da se već na prvi pogled jasno vidi da se novi SL vratio svojim sportskim korijenima. Karakteristike dizajna karoserije su dugačko međuosovinsko rastojanje, kratki prepusti, duga hauba, putnički prostor zabačen unazad sa snažno nagnutim vjetrobranom i moćan zadnji kraj. Ovo rezultira tipičnim SL proporcijama. Obilno izvajani koševi točkova i veliki aluminijumski točkovi u ravni sa bokovima vozila, ovom roadster-udaju moćan, dinamičan izgled. Kada je zatvoren, neprimjetno integrisani mekani krov naglašava sportski utisak. Rešetka hladnjaka specifična za AMG naglašava efekat širine prednjeg dijela i, sa svojih 14 vertikalnih lajsni (pera), asocira na pretka svih SL modela, legendarni trkački sportski automobil 300 SL iz 1952. godine. Ostali karakteristični elementi dizajna uključuju tanka, oštro ocrtana DIGITAL LIGHT LED prednja svetla i jednako izrazito tanku LED zadnju svjetlosnu grupu. Unutrašnjost novog Mercedes-AMG SL modela transformiše tradiciju prvog roadstera 300 SL u modernu eru. Novo izdanje savršeno kombinuje sportske vrline i luksuz. Fini materijali i pedantna izrada naglašavaju standard najvišeg nivoa udobnosti. Dizajn kokpita, sve do podesivog centralnog displeja na centralnoj konzoli, fokusiran je na vozača. Istovremeno, potpuno novi koncept unutrašnjeg prostora sa 2+2 sjedišta nudi više prostora i funkcionalnosti nego ranije. Zadnja sjedišta povećavaju dnevnu praktičnost i nude prostor za ljude do 1,50 metara visine. Minimalistički enterijer modela 300 SL Roadster, opremljen visokokvalitetnim materijalima, inspirisao je dizajnere u osmišljavanju enterijera novog modela: Rezultat je uzbudljiva kombinacija analogne geometrije i digitalnog sveta – nazvana"hyperanalogue"(„hiperanalogan“). Primer ovoga je potpuno digitalna instrument tabla, koja je integrisana u trodimenzionalni vizir. Standardni MBUX infotejnment sistem nudi izbor između nekoliko specifičnih stilova prikaza i različitih režima. Jedan od mnogihizuzetnih detalja u unutrašnjosti novog SL-a je skulpturalni dizajn standardnih, električno podesivih AMG sportskih sjedišta.Nasloni za glavu integrisani u naslon sjedišta naglašavaju sportski karakter. AIRSCARF je standardno u vozilu: topli vazduh struji u putničkoj kabini iz otvora za vazduh u naslonima za glavu i obavija glavu i vrat vozača i suvozača kao šal. Savršena ergonomija i različiti progresivni uzorci šavova i prošivanja upotpunjuju simbiozu visoke tehnologije, performansi i luksuza. AMG Performance sjedišta su dostupna kao opcija. MBUX (Mercedes-Benz User Experience) najnovije generacije je intuitivan za rad i sposoban za učenje. Nudi brojne funkcionalne sadržaje i operativnu strukturu druge generacije MBUX sistema, koji je debitovao u novoj Mercedes-Benz S-Klasi. U SL-u, sadržaj specifičan za AMG je opsežno dodat u pet stilova prikaza. Ekskluzivne stavke menija kao što su „AMG Performance“ ili „AMG TRACK PACE“ takođe naglašavaju sportski karakter. Novi SL je zasnovan na potpuno novoj arhitekturi vozila sa 2+2 sjedišta koju je razvio Mercedes-AMG. Šasija je dizajnirana kao lagana kompozitna aluminijumska konstrukcija i sastoji se od aluminijumskog prostornog ramasa samonosećom strukturom. Dizajn garantuje maksimalnu krutost i stoga je savršena osnova za preciznu dinamiku vožnje, visok komfor, optimalno pakovanje i sportske proporcije karoserije. Nova školjka karoserije kreirana je – kao i kod prvog SL-a iz 1952. godine – bukvalno od nule na praznom listu papira: ni jedna komponenta ne dolazi od prethodnog modela SL-a ili bilo kog drugog modela kao što je AMG GT Roadster. Cilj nove arhitekture karoserije je da ostvari vozne performanse tipične za AMG sa fokusom na bočnu i uzdužnu dinamiku, dok istovremeno ispunjava visoke standarde udobnosti i bezbjednosti. U novom SL-u, inteligentna mješavina materijala omogućava najveću moguću krutost pri maloj težini. Optimizovani poprečni presijeci materijala i sofisticirani oblici komponenti stvaraju prostor za sveobuhvatnu udobnost i bezbjednost, kao i za mekani krov. Materijali koji se koriste uključuju aluminijum, magnezijum, komponente od vlakana i čelika, od kojih je, na primjer, napravljen okvir vjetrobranskog stakla. Ovo služi kao zaštita od prevrtanja u kombinaciji sa “rol bar” sistemom iza zadnjih sjedišta, koji se po potrebi može izdužiti munjevitom brzinom. U poređenju sa prethodnom modelnom serijom, torziona krutost strukture karoserije povećana je za 18 procenata. Poprečna krutost je 50 procenata veća od već izuzetne vrijednosti AMG GT Roadstera. Uzdužna krutost je 40 odsto veća. Težina karoserije je oko 270 kilograma. Zajedno sa niskim centrom gravitacije, ciljano razvijena lagana konstrukcija obezbeđuje izvanrednu dinamiku vožnje. Ključni fokus razvoja novog SL-a bila je visoka aerodinamična efikasnost, posebno: savršen balans između malog otpora i smanjenog uzgona. Ovde, luksuzni roadster ima koristi od širokog spektra stručnosti Mercedes-AMG-a u motosportu i obimnih aktivnih aerodinamičnih elemenata naprijed i pozadi. Svi aerodinamični elementi su neprimjetno integrisani u spoljašnji dizajn. Dalje detaljne mjere smanjuju koeficijent otpora na Cd 0,31 – što predstavlja odličnu vrijednost za sportske automobile sa otvorenim krovom. Aerodinamika SL-a ispunjava složene zahteve stabilnosti upravljanja, otpora, hlađenja i buke vjetra. Bez obzira da li je krov otvoren ili ne, karakter vozila i vozne karakteristike ostaju nepromjenjene. Ravnomjerni aerobalans pomaže u ublažavanju kritičnih situacija u vožnji, kao što je iznenadni manevar izbjegavanja pri velikoj brzini. Tehnički izuzetan detalj kada je u pitanju razvoj aerodinamike: dvodijelni, aktivni sistem za kontrolu protoka vazduha AIRPANEL. Prvi dio pokreće vertikalne zasune (žaluzine) u donjem usisnom dijelu prednjeg branika. Drugi dio se nalazi iza gornjeg dela usisa za vazduh i kod njega se komanduje horizontalnim zasunima (žaluzinama). U normalnoj situaciji zasuni (žaluzine) su zatvoreni. Na ovaj način se smanjuje otpor vazduha i vazduh se usmjerava na specifičan način ka podvozju automobila. Na taj način se dodatno smanjuje aerodinamički uzgon prednjeg dijela. Jedino u situacijama kada su temperature na određenim komponentama visoke, zasuni (žaluzine) se otvaraju (drugi dio sistema samo pri brzinama većim od 180 km/h) i omogućavaju maksimalan protok vazduha ka izmenjivačima toplote.  Još jedna aktivna komponenta je zadnji spojler koji se uvlači i koji je neprimjetno integrisan u poklopac prtljažnika. Mijenja svoj položaj u zavisnosti od statusa vožnje. Pri tome, upravljački softver uzima u obzir brojne parametre: U proračun uračunava brzinu vožnje, uzdužno i bočno ubrzanje i brzinu upravljanja. Spojler pretpostavlja pet različitih ugaonih položaja od 80 km/h da bi optimizovao stabilnost upravljanja ili smanjio otpor. Opcioni aktivni aerodinamički element, koji je sakriven u podvozju ispred motora, takođe doprinosi boljem ponašanju vozila. Ovaj karbonski profil, težak oko dva kilograma, reaguje na podešavanje AMG režima vožnje i automatski se proteže nadolje za oko 40 milimetara pri brzini od 80 km/h. Tada se aktiviraju AMG režimi vožnje. Ovo stvara takozvani Venturi efekat, koji dodatno pribija vozilo ka putu i smanjuje podizanje prednje osovine. Vozač to pozitivno osjeća u upravljanju: SL-omse može još preciznije upravljati u krivinama uz još više stabilnosti. Asortiman aerodinamički optimizovanih aluminijumskih felni prečnika 19, 20 ili 21 inča dostupan je za model SL, ove felne smanjuju otpor vazduha stvarajući manju turbulenciju. Posebno sofisticirani su točkovi od 20 inča sa plastičnim aero prstenovima, koji takođe štede težinu. Sportski karakter novog SL takođe je nagovijestio odluku za električni meki krov umjesto prethodnog metalnog vario krova. Smanjenje težine za21 kilogram,uz rezultirajući niži centar težišta vozila pozitivno utiču na dinamiku vožnje i upravljivost. Z-preklop koji štedi prostor i težinu omogućava da se izbegne uobičajeni poklopac odjeljka sa mekim krovom. Istovremeno, programeri su bili suočeni sazadatkom pogodnosti za svakodnevnu upotrebu i primjernog komfora buke. Troslojni dizajn se sastoji od čvrsto rastegnute spoljašnje školjke, precizno izrađene krovne obloge i akustične prostirke od visokokvalitetnog materijala od 450 g/m² umetnutog između. Otvaranje i zatvaranje traje samo oko 15 sekundi i moguće je do brzine od 60 km/h. Mekim krovom se upravlja pomoću prekidača na centralnoj konzoli ili multimedijalnog ekrana osjetljivog na dodir, na kome animacija pokazuje kako proces napreduje. Prilikom lansiranja na tržište, novi SL startuje sa dva nivoa snage 4,0-litarskog AMG V8 biturbo motora. Motori se sklapaju isključivo ručno na lokaciji kompanije u Afalterbahu po principu „Jedan čovek, jedan motor“. U modelu SL 63 4MATIC+ (kombinovana potrošnja goriva 12,7-11,8 l/100 km, kombinovana emisija CO2 288-268 g/km) motor razvija 430 kW (585 kS) i obezbeđuje maksimalni obrtni moment od 800 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,6 sekundi, a maksimalna brzina je 315 km/h. U SL 55 4MATIC+ (kombinovana potrošnja goriva 12,7-11,8 l/100 km, kombinovana CO2emisija 288-268 g/km), V8 jedinica razvija snagu od 350 kW (476 kS) i obrtni moment od 700 Nm. Sprint od mirovanja do 100 km/h traje 3,9 sekundi, a maksimalna brzina je 295 km/h. Za primjenu u modelu SL, motor je dobio novi karter, repozicinirane interkulere i aktivnu ventilaciju bloka motora. Usisna i izduvna grana su optimizovane za još efikasniju razmjenu gasova,dok su vodovi za usmjeravanje gasova za odjeljak sa katalitičkim konverterom i benzinskim filterom čađi dodatno povećani. Razvojni tim je postigao dodatnu snagu kod modela SL 63 4MATIC+ prvenstveno kroz veći boost pritisak turbopunjača i veći protok vazduha, kao i kroz modifikaciju software-a motora. Sve u svemu, osmocilindrični motor uzbuđuje korisnika izuzetnim razvojem snage i snažnim ubrzavanjem u svim oblastima rada dok u isto vreme pruža maksimalan nivo efikasnosti i niske vrijednosti emisije izduvnih gasova. Kasnije će dio ponude biti i SL kao moćan Performance hybrid. AMG E PERFORMANCE strategija zasniva se na vodećim principima ponude elektrifikovanog pogonskog sklopa koji dodatno poboljšava dinamiku vožnje, a istovremeno je i visoko efikasan. AMG SPEEDSHIFT MCT 9G menjač(MCT – Multiple clutch transmission – Mjenjač sa višestrukom spojnicom) kombinuje emotivno privlačno iskustvo mjenjanja stepena prenosa sa izuzetno kratkim vremenom mjenjanja i posebno je prilagođen zahtevima novog SL-a. Višestruka vlažna spojnica zamjenjuje pretvarač obrtnog momenta. Na ovaj način smanjena je težina i ujedno zahvaljujući manjoj inerciji spojnice omogućen je optimizovan odgovor nakomande pedale gasa, posebno tokom naglog ubrzavanja i promjene opterećenja. Više trakcije i stabilnosti pri rukovanju: potpuno varijabilni AMG Performance 4MATIC+ pogon na sva četiri točka Po prvi put u svojoj skoro 70-godišnjoj istoriji, SL je dostupan sa pogonskim sistemom koji djeluje na sva četiri točka. Dva V8 modela standardno su opremljena tehnologijom pogona na sva četiri točka AMG Performance 4MATIC+. Ovaj inteligentni sistem kombinuje prednosti različitih koncepata pogona: potpuno varijabilna raspodjela obrtnog momenta na prednju i zadnju osovinu obezbjeđuje optimalnu vuču sve do fizičke granice. Vozač se takođe može osloniti na visoku stabilnost upravljanja i visok nivo bezbjednosti u svim uslovima. SL 55 4MATIC+ je standardno opremljen sa novorazvijenim AMG RIDE CONTROL čeličnim vješanjem sa posebno efikasnim aluminijumskim amortizerima i laganim spiralnim oprugama. Po prvi put, serijsko vozilo Mercedes-AMG opremljeno je prednjom osovinom sa pet spona raspoređenih u potpunosti unutar naplatka. Na ovaj način kinematika je značajno poboljšana. Na zadnjoj osovini, dizajn sa 5 spona takođe kontroliše točkove. Inovativno AMG ACTIVE RIDE CONTROL vješanje sa aktivnom, hidrauličnom anti-roll stabilizacijom protiv naginjanja ima svoj debi u modelu SL 63 4MATIC+. Najveća inovacija: aktivni hidraulični elementi zamenjuju konvencionalne mehaničke stabilizatore i kompenzuju pokrete naginjanja novog SL u djelićima sekunde. Sistem omogućava optimalno upravljanje i ponašanje pri promjeni opterećenja sa karakteristikama vožnje tipičnim za AMG u smislu dinamike, preciznosti i povratne informacije za vozača. Istovremeno, povećava udobnost vožnje kada vozite po pravoj liniji i preko neravnina. Novorazvijeni AMG kompozitni sistem kočenja visokih performansi garantuje odlične vrijednosti usporavanja i preciznu kontrolu. Impresionira kratkim rastojanjem kočenja, osjetljivim odzivom i visokom stabilnošću. Novi kompozitni kočioni diskovi su lakši nego ranije i zauzimaju manje prostora, što se koristi za još bolje hlađenje kočnica. Usmerena perforacija je takođe nova: pored dodatne uštede na težini i boljeg odvođenja toplote, ovo riješenje postiže poene sa bržim odzivom u vlažnim uslovima, kao i boljim čišćenjem pločica nakon manevara kočenja. Po prvi put u svojoj dugoj istoriji, SL je standardno opremljen aktivnim upravljanjem zadnje osovine. U zavisnosti od brzine, zadnji točkovi se kreću ili u suprotnom smjeru (do 100 km/h) ili u istom smjeru (brže od 100 km/h) kao i prednji točkovi. Sistem na taj način omogućava i agilno i stabilno upravljanje - karakteristike koje su suprotne jedna drugoj bez upravljanja zadnjom osovinom. Ostale prednosti uključuju lakšu kontrolu vozila i manji napor pri upravljanju jer je odnos upravljanja prednjim točkovima direktniji. Šest AMG DYNAMIC SELECT režima vožnje „Slippery“, „Comfort“, „Sport“, „Sport +“, „Individual“ i „RACE“ (standard za SL 63 4MATIC+, uključeno u opcioni AMG DYNAMIC PLUS paket za SL 55 4MATIC+ ) omogućavaju širok raspon karakteristika vozila od udobnih do dinamičnih. Pojedinačni režimi vožnje nude individualno iskustvo vožnje, precizno prilagođeno različitim uslovima vožnje. Kao karakteristika AMG DYNAMIC SELECT režima vožnje, SL modeli takođe imaju AMG DYNAMICS. Ova integrisana kontrola dinamike vozila proširuje stabilizacijske funkcije ESP® sa intervencijom koja poboljšava agilnost u kontroli na svim točkovima, karakteristikama upravljanja i dodatnim ESP® funkcijama. Kada se skreće pri brzini, na primjer, kratka intervencija kočenja na unutrašnjem zadnjem točku generiše definisano skretanje oko vertikalne ose za brz i precizan ulazak u krivinu. Spektar dejstva se kreće od izuzetno stabilnog do veoma dinamičnog. Detalji opreme i brojne opcije nude širok spektar individualizacije za najrazličitije želje kupaca - od sportsko-dinamične do luksuzno-elegantne. Dvanaest boja, uključujućii dvije ekskluzivne SL boje, Hyper Blue metalik i MANUFAKTUR Monza Grey magno, tri varijante boje krova i novi dizajn točkova, čine izbor pravim zadovoljstvom. Dostupna su tri paketa spoljašnjeg dizajna koji dodatno izoštravaju izgled i čine ga elegantnijim ili dinamičnijim. U standardnoj verziji, SL 55 4MATIC+ je na 19-inčnim AMG aluminijumskim felnama sa više krakova, opciono u srebrnoj ili mat crnoj boji. SL 63 4MATIC+ dolazi sa 20-inčnim AMG aluminijumskim felnama sa 5 duplih krakova. Asortiman točkova obuhvata ukupno devet različitih varijanti. One uključuju dve aerodinamički optimizovane opcije od 20 inča u dizajnu sa 5 ili više krakova. Raspon je zaokružen21-inčnim AMG aluminijumskim felnama u dizajnu sa 10 kraka i 21-inčnim AMG točkovima u dizajnu sa 5 duplih krakova, obe u dve varijante boje. Uz pomoć brojnih senzora, kamera i radara, sistemi za pomoć u vožnji posmatraju saobraćaj i okolinu novog roadster-a. Ako je potrebno, inteligentni pomagači mogu da intervenišu brzinom munje. Kao i u sadašnjim generacijama Mercedesa C-Klase i S-Klase, vozač je podržan brojnim novim ili poboljšanim sistemima - u svakodnevnim situacijama, na primjer, sistemom pomoći za prilagođavanje brzine, kontrole udaljenosti, upravljanja i promjene trake. Kada opasnost preti, sistemi za pomoć su u stanju da odgovore na predstojeće sudare kako to situacija zahteva. Funkcionisanje sistema je vizuelizovano novim konceptom displeja na instrument tabli. Novi displej pomoći u instrument tabli jasno i transparentno prikazuje kako sistemi pomoći u vožnji funkcionišu u prikazu preko cijelog ekrana. Vozač tamo može da vidi svoj automobil, trake, oznake traka i druge učesnike u saobraćaju kao što su automobili, kamioni i dvotočkaši na apstraktan 3D način. Status sistema i rad asistenata su vizuelizovani u ovom prikazu okoline. Novi animirani displej pomoći je zasnovan na 3-D sceni generisanoj u realnom vremenu.  MBUX (Mercedes-Benz User Experience) infotejnment sistem omogućava široke intuitivne opcije rada i mnoge digitalne usluge Mercedes me connect sistema. Njegove prednosti uključuju intuitivan koncept rada preko ekrana osetljivog na dodir ili dugmadi za kontrolu na volanu, integraciju Apple CarPlay-a i Android Auto sa pametnim telefonom, hands-free system preko Bluetooth veze i digitalni radio (DAB i DAB+). U vezi sa MBUX-om, korisnici već imaju pristup uslugama povezivanja kao što su informacije o saobraćaju uživo. Sa Mercedes me connect, međutim, novi SL postaje još inteligentniji u cjelini: Dodatne funkcije se mogu koristiti pre i posle putovanja ili dok ste na putu. Sve što je potrebno je da povežete roadster sa Mercedes me nalogom na portalu Mercedes me i prihvatite uslove korišćenja. Zahvaljujući navigaciji sa informacijama o saobraćaju uživo i komunikaciji Car-to-X, korisnik vozi sa podacima o saobraćaju u realnom vremenu. Na ovaj način se mogu efikasno izbjeći saobraćajne gužve i uštediti dragoceno vreme. Car-to-X komunikacija omogućava povezanim vozilima da razmenjuju informacije o događajima u saobraćaju.

Datum objave: 29/10/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook