Naslovna > Automobili > Porsche > 911 > Klirens kao kod SUV-a i 473 KS

Porsche 911 Dakar

Klirens kao kod SUV-a i 473 KS

Za one koji traže drugačiju vrstu off-road avanture, 911 Dakar je dostupan sa krovnim šatorom i korpom za teret koji može da primi 42 kilograma. Opcioni Rallye Design paket dodatno doprinosi osjećaju relija s dvobojnom završnom obradom i startnim brojem na strani između 1 i 999...

Porsche 911 Safari spremni za reli konverzije nisu baš uobičajeni, ali ako ga neko želi, generalno ga se može pronaći ili napraviti. Automobil koji je upravo predstavljen u Los Anđelesu nije konverzija, radi se o Porsche-u 911 Dakar, koji se vozi s podignutim vješanjem i gumama za sve terene direktno iz fabrike. Biće veoma rijedak na cestama, jer će biti napravljeno samo 2.500 primjeraka.Misija ovog 911 je da se uhvati u koštac sa cestom kojom se manje putuje, a da bi to bilo moguće potreban je razmak od tla. 911 Dakar se vozi na rekalibrisanom vješanju koje podiže automobil za 50 milimetara, ali poseban sistem podizanja dodaje još 30 mm kada je to potrebno. To je dodatnih 80 mm u odnosu na standardnu 911 Carreru, što daje Dakaru klirens sličan mnogim konvencionalnim SUV-ovima. Sistem dizanja se može koristiti pri brzinama do 170 km/h, nakon čega se 911 Dakar spušta na standardna podešavanja, a maksimalna brzina je 240 km/h. To je elektronski ograničena maksimalna brzina, uključena kako bi se očuvale specijalne Pirelli Scorpion gume za sve terene napravljene posebno za 911 Dakar. One dolaze fabrički u dimenzijama 245/45 19 inča naprijed i 295/40 20 inča nazad

 

 

 


911 Dakar je svakako sposoban da postigne svoju najveću brzinu. Koristi 3,0-litarski šestocilindarski agregat sa dva turbo punjača koji razvija 473 KS – istu snagu kao i 911 GTS. Na sva četiri točka ide preko Porscheovog osmobrzinskog PDK mjenjača, a uz pomoć kontrole proklizavanja može dostići 100 km/h za 3,2 sekunde. Porsche daje 911 Dakaru dva nova načina vožnje – Off-Road i Rallye. Off-Road je dizajniran za grublje terene i automatski uključuje veću visinu vožnje. Rallye je za labave površine, šaljući više snage na zadnje točkove za bržu zabavu.

 


Bilo na putu ili van njega, standardna Porsche Dynamic Chassis Control i upravljanje zadnjom osovinom pomažu u održavanju 911 Dakara. To je dodatno poboljšano s nosačima motora pozajmljenim od 911 GT3, a specijalna Rallye Launch Control omogućava malo okretanja točkova za optimalno ubrzanje.

 


Porsche 911 Dakar iz 2023. sada se može naručiti u Velikoj Britaniji po cijeni od 173.000 funti.

Datum objave: 17/11/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook