Naslovna > Automobili > Hyundai > Veloster > Ključna stavka – transmisija

Hyundai Veloster N

Ključna stavka – transmisija

Iako se do sada smatralo da će ključni element unaprijeđenog performantnog Hyundai Velostera biti veći 2,5-litarski agregat, na kraju se ispostavilo da će glavnu riječ ipak voditi transmisija...

 

Naime, radi se o potpuno novom Hyundaijevom N DCT osmostepenom „mokrom“ mjenjaču sa dvostrukim sistemom kvačila, koji je debitovao ove godine na modelu Velosteru N. Najvažnija stavka u detaljima oko navedene transmisije je riječ „mokri“, tako da se može očekivati da novi mjenjač bude dosta primjereniji vozilima sa velikim obrtnim momentom. Novi Veloster N je sa N DCT mjenjačem povećao obrtni momenat pogona na prednoj osovini za sedam posto, odnosno sa 353 Nm na 377 Nm obrtnog momenta na pogonskom dvolitarskom turbo agregatu koji isporučuje 250 KS i 275 KS sa Performance paketom. Prema Hyundaiju, povećanje obrtnog momenta dolazi od N Grin Shift (NGS) tehnologije, koja omogućava povećanje izlazne snage turbopunjača i maksimalni odziv transmisije od 20 sekundi. Nova transmisija takođe dolazi sa N Power Shift i N Track Sense Shift tehnologijom koje upravljaju promjenom stepena prenosa u zavisnosti od trenutne situacije i načina vožnje. Svi ova navedena tehnologija je povezana i kontrolisana uz pomoć 8-inčnog infotaiment sistema u kabini koje je uparen sa JBL premium sistemom ozvučenja.

 

 

 

Kako bi sportski ugođaj bio još veći, u ponudi će opcionalno biti dostupna i specijalna lagana profilisana sportska sjedišta, koja osim što smanjuju ukupnu masu vozla za dva kilograma, imaju svijetleći logotip na gornjem dijelu naslona. Kada je riječ o estetici, novi poboljšani Veloster N nema odstupanja u dizajnu karoserije u odnosu na stariji model. Hyundai Veloster N će biti dostupan na domaćem, južnokorejskom tržištu od ovog mjeseca, a zatim slijedi isporuka kupcima na ostalim tržištima.

Datum objave: 21/04/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook