porsche
Naslovna > Automobili > Nissan > Murano > Konačno dizelaš!
FOTO GALERIJA (6)

Novitet – Nissan Murano 2.5 dCi

Konačno dizelaš!

Pet godina nakon predstavljanja prvog Murana Japanci su u svoj elitni SUV ugradili Renaultov 2.5 dCi agregat i ispunili veliku želju mnogim evropskim kupcima, kojima je „dizel u krvi“...

Jedan od najljepših SUV-ova današnjice Nissan Murano konačno je dobio dizelski motor. Mada je i sa potentnim 3.5-litarskim benzincem (256 KS) osvojio srca kupaca širom svijeta, mnogi Evropljani su Nissanu zamjerili što uz ovaj model ne nudi dizelski motor. Iako je većina na prvu vijest da se sprema „dizelski“ Murano u njemu očekivala 3.0 dCi agregat, koji se ugrađuje u Pathfinder i Navaru, Japanci su sve iznenadili ugradnjom manjeg 2.5-litarskog motora, sa 190 KS i 450 Nm. Ovako motorizovan Murano, sa šestostepenim automatskim mjenjačem sposoban je da do 100 km/h stigne za 10,5 sekundi te da postigne maksimalnih 196 km/h. Uzorne performanse za koje je dijelom zaslužna i „ispeglana“ aerodinamika smanjena sa dosadašnjih 0,37 na 0,34 Cx, prati i puno manja prosječna potrošnja u odnosu na rastrošnijeg benzinca.

 

 

 

 

Naime, za dizelski Murano proizvođač obećava prosječnu potrošnju od osam litara, što znači da bi se ovaj model u praksi na svakih 100 km mogao zadovoljiti sa desetak litara dizela. Izbor ovog agregata, čiju izradu potpisuje partnerski Renault, rezultat je tehničkog kompromisa, na koji su Nissanovi inženjeri morali pristati zbog karoserijskih ograničenja, koja nisu dozvoljavala da se u „koš“ Murana ubaci veći agregat. Bilo kako bilo, ljubitelji dizelaša od Nissana su dobili ono što su tako dugo priželjkivali, snažan i štedljiv dizelski agregat. 

 

 

Ugradnja dizelaša je zahtijevala i određene korekcije na rashladnom sistemu, zbog čega je bilo neophodno povećati otvor za dovod zraka. Kako su modifikacije na prednjem kraju bile nužne, Nissan se odlučio za blagi redizajn maske i branika, pa je Muranov prednji kraj samo dvije godine poslije temeljnog facelifta praktično prošao kroz novi. Ovaj drugi je čini se puno bolje odrađen, jer japanski SUV zahvaljujući maštovito stilizovanoj maski hladnjaka sad izgleda još agresivnije. Za razliku od prednjeg kraja, sve ostalo je isto kao i na modelu iz 2008. godine. Korekcija nije bilo ni u unutrašnjosti, koja detaljima podsjeća na luksuzne Infinitije, kao ni na postojećim paketima opreme. Izmjene je pretrpio tek cjenovnik, gdje je uvršten i dizelski model sa početnom cijenom od 45.590 eura, koliko će koštati na evropskom tržištu.

Datum objave: 29/09/2010
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook