Naslovna > Automobili > Ford > Ka > Konačno ponuđen dizelski motor

Ford Ka+ Active

Konačno ponuđen dizelski motor

Mada se prošli model Ka+ prodaje na tržištu od 2016. godine, kompanija Ford je već otkrila izgled svojih novih modela Ka+ i blizanca Ka+ Active koji stižu na tržište krajem ove godine.

Modeli sa 5 vrata prvi put dolaze sa opcijom ugradnje dizel motora, ali i Infotainment tehnologijom posljednje generacije. Vanjski izgled je promjenjen većim prednjim svjetlosnim grupama i novom rešetkom hladnjaka sa hromiranim obrubom, dok je unutrašnjost pojednostavljena čistijim linijama intsrument table. Od tehničkih detalja poznato je da će Ka+ biti opremljen  6.5 inča touchscreen monitorom sa  Sync 3 infotainment tehnologijom koja omogućava Apple CarPlay i Android Auto povezivanje.  U standardnoj opremi su i prednji svjetlosni elementi sa automatskim podešavanjem visine snopa, brisači prednjeg vjetrobranskog stakla sa senzorima za kišu, automatski klima uređaj i parking senzori.

 

Novi pogonski agregat u ponudi je dizelski  1.5 litarski TDCi snage 94 Ks i 215 Nm obrtnog momenta, a iz Forda tvrde da će vrijednosti CO2 emisije štetnih gasova biti samo 99 g/km. U ponudi je i novi benzinski agregat Ti-VCT zapremine 1.2 litre, koji zamjenjuje stari 1.2 Duratec, a potvrđeno je da će i  benzinski i dizelski agregati  biti opremljeni start/stop tehnologijom. U ponudi su dva nivoa opreme, Studio i Zetec, dok je model Active  standardno opremljen   plastičnim obrubima blatobrana, 15 inča naplacima i krovnim nosačima. Ka+ Active  je namjenjen off road vožnji pa je povišen  za 23 mm u odnosu na standardni model, a novost je  Fordova Active Rollover protection tehnologija, koja radi zajedno sa elektronskom kontrolom stabilnosti i smanjuje šanse za prevrtanje vozila uzrokovane  prevozom težeg tereta na krovu.  Prošli model je prodan u  61.000 primjeraka, a u Fordu se nadaju da će ovim promjenama uspjeti u namjeri da poprave tu cifru. Konkurencija ovom modelu na tržištu su Volkswagen Up i Hyundai  i10.

Datum objave: 05/02/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook