Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Koncept predstavljen kao električni „hothatch“ sa 375 KS

Renault R5 Turbo 3E

Koncept predstavljen kao električni „hothatch“ sa 375 KS

Renault će imati R5 Turbo 3E na izložbi sljedećeg mjeseca na Salonu automobila u Parizu 2022. Iako ne postoje planovi za stavljanje koncepta u proizvodnju, odjeljenje za performanse kompanije Alpine radi na sportskom derivatu električnog Renaulta 5...

Prateći stope Renaulta 5 Turbo i Turbo 2, kompanija sa dijamantskim logom revidira hothatch za neizbježnu električnu eru. Slično kao i Porsche Taycan, automobil bez motora sa unutrašnjim sagorijevanjem dobija naziv "Turbo", iza kojeg slijedi "3E" da signalizuje da je treći u liniji i ima električni pogon. U suštini, koncept je derivat visokih performansi Renaulta 5 Prototype koji je predstavljen početkom prošle godine.

 

 

 


Slično kao i njegovi prethodnici na benzin, novi R5 Turbo 3E ima pogon za zadnjim točkovima. Renault je ugradio dva električna motora – po jedan za svaki točak nazad – i stavio litijum-jonsku bateriju od 42 kWh u sredinu ispod poda. Na taj način se vraća na raspored Turbo i Turbo 2 sa centralno postavljenim motorom. Tehničke specifikacije su jednako impresivne kao i ultra-agresivni stil. Francuska marka kaže da par električnih motora isporučuje ukupno 375 konjskih snaga i 700 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za tri i po sekunde i maksimalnu brzinu od 200 km/h.

 


Renault R5 Turbo 3E se vozi na 19-inčnim prednjim i 20-inčnim zadnjim točkovima i teži 980 kilograma prije nego što se doda glomazni akumulator koji prebacuje vagu na 1500 kg. Izgrađen na cjevastoj šasiji, električni koncept ima rol barove odobrene od strane FIA-e i namjenski Drift Mode, zajedno sa osnovnom uspravnom polugom ručne kočnice. Da biste uhvatili svu akciju dok idete po strani, R5 Turbo 3E ima najmanje 10 nosača za montažu kamera koji se mogu instalirati i iznutra i izvana.

 


Zdepasto tijelo je široko 2,02 metra, što je zapravo 25 cm više od Turbo 2, dajući konceptu impozantan stav. Proteže se na 4.006 mm i visok je 1,32 metra, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,54 metra. Dimenzija prednjih guma je 225/35 R19, dok je zadnja guma 325/25 R20.

Datum objave: 22/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook