Naslovna > Automobili > Kia > Cadenza > Korejski luksuz
FOTO GALERIJA (9)

Novitet - Kia Cadenza

Korejski luksuz

Nakon neuspjelih Clarusa i Opirusa Kia u novi pohod na višu srednju klasu kreće sa atraktivno skrojenom limuzinom Cadenza, koja će se u početku prodavati samo sa tri snažna benzinca...

Korejska Kia do sada nije imala sreće sa luksuznim limuzinama. Nakon gotovo neprimjećenog Clarusa, te dizajnerski neuspjelog Opirusa na scenu stupa veoma zanimljivi sportski sedan po imenu Cadenza. Potpuno nova Kia limuzina već je debitovala u Južnoj Koreji, gdje nosi naziv K7, a mnogi automobilski kritičari smatraju da će baš ovaj model biti snažan oslonac za dalji rast azijskog proizvođača. Italijanski muzički termin Cadenza na najbolji način simbolizuje dinamičnost ovog 4.965 mm dugačkog modela, koji bi za razliku od blijedih prethodnika trebao ostaviti značajniji trag u automobilskom D2 segmentu. Uz Cadenzu je stigla i novorazvijena Type-N platforma sa prednjim pogonom, koja će se u budućnosti koristiti i na ostalim Kia modelima.

 

 

 

 

Osim što je u poređenju sa Opirusovom jača i kruća, istovremeno je čak 130 kilograma lakša, što se pozitivno odrazilo i na ukupnu masu od nepunih 1,6 tona.  Pod vođstvom glavnog Kia dizajnera Petera Schreyera, tim odgovoran za izgled Cadenze bio je odlučan da razvije model koji će nuditi prepoznatljiv sportski high-tech dizajn. Tako je klasični trovolumenski oblik oplemenjen aerodinamičnim dizajnom, sa koeficijentom otpora vazduha od odličnih 0,29 Cx. Inovativni sistem osvjetljenja naglašava upečatljive konture karoserije, jer su i za prednju, a i zadnju, sekciju korišćena atraktivna tijela u LED tehnologiji. Da je Cadenza po mnogo čemu poseban model u Kia porodici, možda najbolje pokazuje naočiti zadnji dio sa dvostrukim izduvnim završecima integrisanim u odbojnik, a za one vozače koji preferiraju što prozračniju atmosferu u enterijeru tu je i opcioni trodijelni panoramski krov.

 

 

 

U unutrašnjosti dominira futuristička, takozvana „plutajuća“ instrument tabla, koja naglašava Kijin inovativni pristup projektovanju i finalizovanju enterijera. Po posljednjim informacijama, Cadenza stiže sa izuzetno bogatom opremom, a gotovo svi modeli raspolagaće dvozonskom automatskom klimatizacijom, Keyless sistemom pristupa vozilu, startovanjem motora pritiskom na prekidač, naprednim senzor/kamera sistemom za vožnju unazad, te neizbježnim elektrifikovanim sjedištima. Da bi sa sigurnošću ispunila želje različitih profila kupaca, Kia Cadenzu nudi sa paletom od ukupno tri benzinska motora u rasponu od 165 do 290 KS, koji će pomoću šestostepenog automatskog mjenjača pokretati prednje točkove. Nema sumnje da Cadenza krije veliki potencijal za ostvarivanje pozitivnih rezultata na svjetskim tržištima, ali nedostatak dizelskog motora za sada predstavlja priličan hendikep u poređenju sa konkurencijom. Atraktivna Kia Cadenza u Evropu stiže već u prvom tromjesečju sljedeće godine.

Datum objave: 20/12/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook