Naslovna > Automobili > Pagani > Huayra > Kraj modela Huayra

Pagani Huayra

Kraj modela Huayra

Pagani je ovih dana zaokupljen izradom zadnjeg primjerka iz serije Huayra, ali ukoliko ste imalo upoznati sa radom ove kompanije, onda vjerovatno smatrate da je to obična “šuplja priča”…

Zonda, najpoznatiji  automobil  ovog proizvođača vozila po naružbi, do sada više puta u svojoj karijeri “umirao”, samo zato da bi doživio “uskrsnuće” u vidu specijalnih ograničenih serija ili jednokratnih narudžbi za dobrostojeće klijente.  Zapravo, ukoliko lijepo zamolite i pokažete odgovarajuću sumu novca, vjerovatno bi mogli dobiti jedan primjerak ovog automobila, gotovo odmah danas. Pagani je do sada sklopio 99 jedinica modela Huayra, a rad na finalnoj 100-toj jedinici trebao bi biti okončan u naredna dva mjeseca. Pagani je prvobitno potpisao ugovor sa kompanijom Mercedes-AMG o isporuci 100 pogonskih agregata, zbog kojeg stoji ovaj podatak o broju sklopljenih primjeraka, ali postavlja se pitanje iz kojih razloga se ovaj ugovor ne produžava?

 

 


Poslednja jedinica Huayre, pod nazivom “Il Ultimo” je naručena od strane izvršnog direktora kompanije Prestige Brett Davida. Karoserija ovog automobla će biti prebojena u nijansu Mercedesovog bolida F1 kojeg je vozio Lewis Hamilton, u čast proizvođača pogonskih agregata za Pagani – Mercedesa-AMG. Navdeni agregat, 6-litarski Twin-turbo V12 jačine oko 811 KS i obrtnim momentom od 1100 Nm, omogućava modelu Huayra da postigne ubrzanje od nule do 100 km/h za manje od tri sekunde i maksimalnu brzinu od gotovo 370 km/h. Po okončanju izrade modela “Il Ultimo”, Pagani namjerava usmjeriti pažnju na izradu nasljednika modela Huayra. Očekuje se da će i naredni model biti pogonjen 12-to cilindričnim AMG agregatom, i da nemaju namjeru da ga opremaju hibridnim ili električnim komponentama. Prema riječima vlasnika kompanije Horacia Paganija, novi model sa V12 agregatom će biti “igračka” koja će predtavljati oličenje zadovoljstva u vožnji.  Ostaje samo da se sačeka i vidi kako će to da izgleda, jer većini “običnih smrtnika” samo to i preostaje, pošto mali broj vozača može da izdvoji sedmocifreni iznos za zadovoljstvo u vožnji….

Datum objave: 14/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook