Naslovna > Automobili > Peugeot > 508 > Kralj lavova stigao u BiH

Predstavljen redizajnirani Peugeot 508

Kralj lavova stigao u BiH

Najpovoljniji redizajnirani model Peugeota 508 sa 1.6 VTi benzincem u BiH košta 40.520 KM…

Nakon svjetske premijere na Sajmu automobila u Parizu redizajnirani Peugeot 508 ekspresno je stigao i na BiH tržište. Premijera osvježene francuske limuzine održana je u Sarajevu, u prostorijama kompanije Vermont, generalnog uvoznika i distributera Peugeot vozila za BiH. „Peugeot 508 predstavlja oličenje vozila nove generacije, koja zadovoljavaju visoke zahtjeve kupaca. Pored spoja elegancije i robusnosti, Peugeot 508 je inspirisan i sa besprijekornim kvalitetom izrade uz savremenu tehnologiju, snagu i izraženi karakter“, izjavio je Danijel Despotović, direktor marketinga kompanije Vermont, generalnog uvoznika i distributera Peugeot proizvoda za BiH.

 

On je dodao da je od 2011. godine, kada je zvanično krenula prodaja ovog modela, do danas prodato 370.000 modela 508, te je taj rezultat veliki uspjeh za francusku kompaniju. Svi motori u pogonskoj gami redizajniranog modela zadovoljavaju Euro 6 norme o kvalitetu izduvnih gasova. U gamu je uvršten novi 1.6 THP benzinski agregat sa serijskim Start/stop sistemom (165 KS), koji će se moći kombinovati sa šestostepenim ručnim ili istostepenim EAT6 automatskim mjenjačem. Ovaj turbo benzinac u odnosu na dosadašnji 1.6 THP sa 156 KS, emituje manje CO2, odnosno 129 g/km umjesto 144. Svi dizelski motori su BlueHDi koncepcije. Zahvaljujući toj činjenici najpopularniji motor u gami 2.0-litarski BlueHDi sa 150 KS i šestostepenim ručnim mjenjačem, sada emituje samo 105 g/km CO2, te kao takav predstavlja najčistiji agregat u klasi (zapremine od dva litra).

 

Ljubiteljima snažnih dizelaša namijenjen je 2.0 BlueHDi 180 EAT6, koji uprkos većoj snazi ostvaruje emisiju CO2 od 111 g/km. Kao jedinstven model u klasi izdvaja se limuzinski 508 sa HYbrid4 tehnologijom, koja je u okviru Peugeotove game dostupna još u modelu 3008, odnosno u avanturističkom 508 RXH. Za pogon ovog hibrida koristi se kombinacija 163 KS snažnog 2.0-litarskog dizelaša i 37 “konja” jakog elektromotora. Emisija CO2 kod njega je svedena na samo 85 g/km, uz kombinovanu potrošnju goriva od samo 3,3 litre na 100 km. Najpovoljniji benzinski model na bh. tržištu Peugeot 1.6 VTi sa 120 KS košta 40.520 KM do registracije, dok za najpovoljnijeg dizelaša 1.6 eHDi sa 115 KS treba izdvojiti 41.993 KM.


 

Datum objave: 27/12/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook