Naslovna > Teme > Kriza je definitivno prošla
FOTO GALERIJA (92)

Ženeva Motor Show 2017.

Kriza je definitivno prošla

Obilazeći Palexpo centar nekoliko puta zaključili smo da je kriza u auto industriji definitivno prošla. U fokusu su ''normalni'' automobili ali i oni čija snaga i raskoš plijene sve ljubitelje automobila. Nije nedostajalo ni vozila sa alternativnim pogonom ali, barem mi, smo stekli utisak da su ostala pomalo po strani.

Među 10.000 akreditovanih novinara iz cijelog svijeta na 87. izdanju Ženeva Motor Showa nalazila se i naša redakcija.
U Palexpo centru izložbeni je prostor zakupilo 180 izlagača od kojih je njih 62 organizovalo čak 148 premijera. Većina su bile svjetske premijere s tim da nije nedostajalo ni repriza iz Detroita. Tokom 10 dana predviđenih za posjetitelje sa kupljenom ulaznicom očekuje se 700.000 gostiju iz velikog broja evropskih ali i van evropskih zemalja.
Ženeva Motor Show tradicionalno privlači egzotične proizvođače automobila koji se na drugim sajmovima ne pojavljuju. Baš ta činjenica daje posebnu draž Palexpo centru. Tako je bilo i na ovogodišnjem 87. izdanju. Tek podsjećanja radi recimo da je Ženeva Motor Show jedan od 5 najutjecajnijih sajmova automobila na svijetu te da je jedini na Starom kontinentu koji se održava svake godine. Tokom obilaska Palexpo centra zaključili smo da je kriza u auto industriji definitivno stvar prošlosti. 

 


Grupacija Volkswagen 
VW Arteon
Jedna od najvećih zvijezda ovogodišnjeg izdanja Ženeva Motor Showa svakako je bio Volkswagen Arteon. Elegantni coupe sa četvora vrata dolazi kao adekvatna zamjena za Passat CC. Formalnim se izlaskom iz porodice Passata želi naglasiti ekskluzivnosti koje ne nedostaje ni u jednom detalju. U odnosu na aktuelnog Passata, s kojim dijeli platformu,

 

 

Arteon ima duži međuosovinski razmak za 5 cm što ionako veliki komfor na zadnjim sjedištima podiže na još viši nivo. Ono što je važno jeste činjenica da ne nedostaje ni prostora za glave putnika na zadnjim sjedištima što do sada nije bio slučaj.
Elegantni Volkswagenov Coupe u startu se nudi sa po tri benzinska i dizelska motora sa turbo tehnologijom. Raspon snage je od 150 do 280 KS. Ovisno o želji kupca snaga motora na pogonske točkove može se prenositi na dva ili sva četiri točka i to preko ručnog ili DSG mjenjača. Koncern Volkswagen od Arteona očekuje odlične prodajne rezultate.


VW Tiguan Allspace  
VW Tiguan Allspace zapravo predstavlja produženu verziju standardnog Tiguana. Međuosovinski razmak produžen za primjetnih 109 mm dopušta ugradnju dva dodatna sjedišta koja privlačni Volkswagenov SUV pretvara u mali kombi. Svih 7 putnika mogu uživati u visokom komforu i solidnim performansama.

 

 

 

Kada su dva dodatna sjedišta sklopljena u pod zapremina prtljažnika je 760 litara. Prvi primjerci u evropske prodajne salone stižu u mjesecu maju. Očekivana cijena baznog modele je 30.000 eura.

 

 

 

 

 

 

 

VW Multivan Special
U sklopu proslave 70 godina legendarnog Bullia Volkswagen je predstavio specijalnu ediciju Multivana. Dizajneri su na više detalja uspjeli ostvariti vezu sa prvom serijom VW kombija koji je ostavio neizbrisiv trag u auto industriji. Prvi primjerci Multivan Specijala kupcima će biti isporučeni za dva mjeseca.
Na raskošnom Volkswagenovom izložbenom prostoru bili su izloženi i svi ostali, trenutno dostupni, modeli.  

 

 

Porsche
Porsche Panemera Sport Turismo
Porscheova sportska limuzina Panamera dobila je peta vrata i s njima oznaku Sport Turismo. Time je limuzina pretvorena u sportski karavan kojem se zadnja klupa može oboriti. Takvo nešto do sada se nije moglo povezati sa bilo kojim Porscheovim modelom baš kao ni navođenje podataka o zapremini prtljažnika ali ih zbog koncepcije moramo navesti – 520 litara kada su zadnja sjedišta u funkciji i 1.390 litara sa oborenom zadnjom klupom.

 

 

U prospektu piše da unutrašnjost predviđena za 4+1 osobu čime se otkriva da je treći putnik u drugom redu nužno zlo. Dimenzije karoserije iste su kao kod limuzine baš kao i ponuda pogonskih grupa.

 

 

 

 

 

 

 

Škoda
Škoda Rapid
Škoda je u Ženevi izložila redizajniranu verziju modela Rapid. Pogled na karoseriju otkriva nove branike i svjetlosne grupe koje u boljim paketima opreme donose LED tehnologiju. Unutrašnjost je pomlađena sitnijim kozmetičkim promjenama i neoizostavnom mmodernizacijom multimjedijalnog sistema. Što se pogonskih motora tiče kao novost navodi se 1.0 litreni turbo benzinac sa dva nivoa snage – 95 i 110 KS. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audi 
Audi Q8
Dugo očekivani Audijev SUV teške kategorije, Q8, u serijsku proizvodnju ulazi iduće godine. Publika će do tada morati zadovoljiti konceptnom verzijom Sport Concept ispod čije se karoserije krije hibridna tehnologija. Ukupna izlazna snaga od 476 KS dovoljna je da se ubrzanje od 0 do 100 km/h završi za 4,7 sekundi i postigne maksimalnih 275 km/h. Kada uđe u serijsku proizvodnju Q8 će imati ponudu motora kao model Q7.  

 

 

 

 

 

 

 

 

Audi RS5
Na raskošnom Audijevom štandu veliki broj novinara okupljao se oko pravog sportskog modela RS5. Ispod prednje haube nalazi se 2.9 litreni V6 benzinac sa 445 KS. Ubrzanje iz stanja mirovanja do prvih 100 km/h završi se za 3,9 sekundi što uz maksimalnu brzinu od 280 km/h RS5 stavlja u ravnopravan položaj sa BMW-om M4 i Mercedes-Benzom C63 AMG.

 

 

 

Mercedes-Benz
Mercedes AMG GT S
Jedan od najatraktivnijih koncepta na 87. izdanju Ženeva Motor Showa svakako je bio Mercedes AMG GT S. Radi se o porodičnom sportskom GT-u sa hibridnim sklopom izlazne snage 805 KS što je znatno više od Porsche Panemere Hybrid koja se nameće kao prirodni konkurent. Pogon je izveden na sva 4 točka s tim da zadnju osovinu pokreće elektromotor. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde. 

 

 

 

 

Mercedes-Benz E – Class Cabriolet
Na Maercedesovoj glamurozno organizovanoj press konferenciji službeno je otkrivena nova E-Clasa u Cabriolet izdanju. Dimenzijama, performansama i cijenom pozicionirana je između C i S klase Cabriolet. Operacija otvaranja - zatvaranja mekanog krova traje svega 20 sekundi a moguće je aktivirati do brzine od 50 km/h. Termin predstavljanja može se smatrati kao idealan jer ljetno doba tek dolazi. Ponuda motora i mjenjača ista je kao kod sestrinskog modela E- Class Coupea sa tvrdim krovom, 

 

 

 

Toyota
Na Ženevskom međunarodnom sajmu automobila Toyota je predstavila novi Yaris za
2017. godinu uz njegovu sportsku izvedbu, Yaris GRMN. Toyotin štand je bio domaćin i svjetske
premijere i-TRIL Concepta i cjelokupne palete TOYOTA GAZOO Racing tima.
Predstavljanje nove, značajno izmijenjene palete Yarisa ima za cilj davanje dodatnog zamaha prodajnom uspjehu Toyotinih malih vozila. Paleta Yarisa uključuje i sportsku koja je inspirisana Toyotinim povratkom u Svjetski reli Šampionat. Nema sumnje da će motor snažan 210 KS u Yarisu pružiti prave sportske performanse.

 

Hyundai

Hyundai i30 Tourer

Hyundai je u Ženevi imao tradicionalno snažan nastup. Novinare je posebno zanimala karavanska verzija modela i30. Očekivano, najveća razlika u odnosu na standardnu verziju dolazi u vidu prtljažnika čija je zapremina 602 litara. Izgled iza ''B'' nosača krova je skladan pa je cijela karoserija vrlo elegantna. Pogonske grupe i paketi opreme su isti kao na hatchback verziji. Na štandu su bili izloženi i svi ostali modeli uključujući i one sa alternativnim vrstama pogona.

 

 

Kia

Kia Stinger

Evropska premijera novog Stingera slijedi dva mjeseca nakon globalne premijere koja je bila na salonu automobila u Detroitu. Glavni cilj konstruktora bilo je stvaranje ugodnog grand turisma sa naglaskom na udobnost a ne brzinu. Automobil predstavlja estetski vrhunac u kojem će u putovanju uživati 5 putnika sa svim svojim prtljagom. Stinger će u Evropi biti dostupan sa sljedećim motorima: 2,0-litarskim turbo benzinskim motorom snage 255 KS, 2,2-litarski turbo dizelski motor snage 200 KS i 3,3-litarskim twin-turbo V6 motorom čija je maksimalna snaga 370 KS. Najsnažnija verzija od 0 do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu što do sada nije uspjelo nijednom Kijinom modelu do sada. Stinger če biti dostupan sa zadnjim pogonom i pogonom na sva 4 točka i adaptivnim ovjesom. Prodaja u Evropi u drugoj polovini ove godine.
 

Renault

Renault Alpine A110

Poslije 55 godina od predstavljanja originalnog modela Alpine A110 svjetlo dana konačno je ugledala serijska verzija potpuno nove generacije. Odmah je vidljivo da je dizajnerski zadržao maksimalan broj retro detalja bez kojih bi reinkarnacija branda Alpina bila nemoguća. Benzinski 1,8 litreni turbo motor sa 250 KS omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Navedeno navodi na zaključak da A110 ulazi u ring sa Alfa Romeom 4C i Porsche 718 Caymanom.

 

Renault Capture

Dobru ponudu modela Capture Renault želi zadržati blagim redizajnom vanjskog izgleda, ugradnjom nove generacije sigurnosnih sistema i pobljšanim paketima opreme. Kao vrh ponude ulazi luksuzni paket oprema Initiale Pariz. Od sada će kupci moći nadoplatiti i za stakleni panoramski krov.

 

 

 

Datum objave: 12/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook