Naslovna > Automobili > Renault > Austral > Kvalitetan od A do L

Renault Austral

Kvalitetan od A do L

Pored kvaliteta vidljivog golim okom, kao što su elementi unutrašnjeg uređenja i završna obrada, statična i dinamična ispitivanja uz pomoć ljudi i tehnologije osiguravaju kvalitet koji se može osjetiti te garantuju pravilan i pouzdan rad tehnološke opreme novog Australa – uključujući 27 naprednih sistema za pomoć u vožnji...

Proizvodnja tehnološki naprednog vozila nezamisliva je bez tehnološki napredne fabrike. Ulaganja u pogon u Palenciji u Španiji rezultiralo je vrhunskim kvalitetom proizvodnje novog Australa i njegovih brojnih sistema. Budući da se u taj automobil ugrađuje čak 27 naprednih sistema za pomoć u vožnji, uključujući head-up displej nove generacije i njegova precizno prilagođena podešavanja, fabrika je ugradila dvije nove, ultra moderne klupe za kalibraciju sistema za pomoć u vožnji. Sergio, voditelj novih projekata pri odjeljenju za sastavljanje, otkriva kako je problem s osvjetljenjem otežao završno podešavanje tih dviju testnih klupa te kako je problem riješen u korist svih vozila koja se proizvode u toj fabrici. Od početka proizvodnje do završnih provjera, sva odjeljenja fabrike u Palenciji primjenjuju jednake visoke standarde da bi novi Renault Austral bio najkvalitetniji automobil na tržištu. Zaposlenici pritom ulažu goleme napore, a do željenog konačnog rezultata dolaze uz pomoć novih, nadasve efikasnih alata za strogi nadzor kvaliteta.

 

 

 


Head-up ekran nove generacije jedan je od Australovih sistema za pomoć u vožnji. Velik je 9,3 inča, a informacije o vožnji projektuje direktno na vjetrobransko staklo. Mala kamera smještena iza armaturne ploče, neposredno uz projektor koji projektuje informacije o vožnji na vjetrobransko staklo, neprestano provjerava kvalitet prikaza i prilagođava ga uslovima osvjetljenja. Na takozvanim klupama za kalibraciju sistema za pomoć u vožnji, smještenima na kraju proizvodne linije, timovi fabrike provode tehničku prilagodbu head-up displeja i provjeravaju njegovu ispravnost. „Svaki Renault Austral s ugrađenim head-up displejem ispitujemo na jednoj od dvije testne klupe. Osim sastavljanja head-up-a za novi Austral, u fabrici prilagođavamo njegova podešavanja i izvršavamo provjere. Da bismo zagarantovali nenadmašan kvalitet, u svakom se trenutku oslanjamo na vještine svog tima”, dodaje Sergio, voditelj novih projekata pri odjeljenju za sastavljanje.

 


Jednom kad se novi Austral nađe na testnoj klupi, prilagođavanje projekcije na vjetrobransko staklo sprovodi se uz pomoć ultra moderne namjenske kamere, pričvršćene na tehnološki naprednu zglobnu ruku na vozačevoj strani. Kamera provjerava je li slika koju projektuje head-up displej centrirana u odnosu na ugao vjetrobranskog stakla (3D položaj). Pritom provjerava sliku u odnosu na matricu od 48 tačaka kojom se određuje teorijski položaj. Ako je potrebno, centralni računar nalaže računaru head-up ekrana da prilagodi tačke i zatim ih ponovo provjerava. „Ako se tačke ne preklapaju s teorijskim položajem, ciklus ispitivanja na klupi ponavljaće se sve dok se one u potpunosti ne preklope”, objašnjava Sergio.

Datum objave: 15/03/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook