Naslovna > Automobili > Peugeot > 3008 > Lav spreman za napad
FOTO GALERIJA (69)

Vozili smo: Peugeot 3008 i Traveller

Lav spreman za napad

Firma P Automobil Import d.o.o. domaćim je medijima u Neumu predstavila novi Peugeot 3008 i kombi Traveller. Novinari su, opravdano, s spravom najviše pažnje posvetili modelu 3008 GT. Radi se o vizionarskim pogledima na SUV vozila. Vožnja duž Jadranske obale uvjerila nas je da je P3008 GT pun pogodak u svakom smislu. Piše: Alden Hadžagić

U ambijentu domaće obale Jadranskog mora predstavnici BiH medija upoznati su novitetima koji su već dostupni našim kupcima. Najviše pažnje svakako privlači potpuno novi Peugeot 3008 a pogotovo top verzija GT. Najdinamičnija verzija ekskluzivno je opremljena 2.0 litrenim BlueHDi motorom snažnim 180 KS uparenim sa izvrsnim automatskim mjenjačem označenim kao EAT6. Već se na prvi pogled može zaključiti da se radi odličnom spoju luksuza i sporta.

 


S vana se primijete oštre sportske linije. Maska motora je zapravo preuzeta sa manjeg modela P2008 i kao takva je vrlo upečatljiva bez obzira na ugao gledanja. Prisustvo moderne tehnologije otkrivaju Full LED svjetla. Pored dobrog izgleda moramo pohvaliti efikasnost u uslovima loše vidljivosti. Odgovorno tvrdimo da su u svakom pogledu drastično bolja od do skora referentnih Xenon svjetala te kao takva vrijede doplate ma kolika bila. Onaj ko se odluči za dvobojnu karoseriju dobit će dodatnu dozu atraktivnosti.
U ponudi se nalaze tri glavna paketa opreme: Access, Active i Allure. Ako neko ipak želi nešto više na raspolaganju ima paket GT Line. Na vrhu ponude nalazi se već pomenuti model GT koji objedinjuje sve ono što Peugeot trenutno nudi. Poslije višesatnog druženja sa GT modelom pitamo kome bi trebalo nešto više – od opreme do performansi. 
Otvaranjem vrata opaža se moderno dizajnirana unutrašnjost. Rijetki su konkurenti koji trenutno mogu pružiti adekvatan odgovor.
Unutrašnjosti karakter daje i-Cockpit, odnosno 12,3 inčni displej ispred vozača. Prikaz trenutno interesantnih informacija određuje vozač pomoću tipke na volanu. Predviđena su 4 fabrički određena moda i jednim kojeg vozač programira po svom ukusu. Da bi unutrašnjost bila u skladu s trenutnim modnim trendovima instaliran je i veliki centralni displej koji strši iznad centralnog dijela kokpita. Ispod centralnog displeja nalaze se fini aluminijski tasteri dizajnirani u avionskom stilu. Služe kao kratice za ulazak u željeni meni.

 

 

Baš kao vanjština i unutrašnjost plijeni finim detaljima ali i odličnom završnom obradom. Jeftinih materijala nema pa sve odiše premium osjećajem.
U ponudi je panoramski krov sa mogućnošću otvaranja do pola. Kada se električnim putem makne zaštitna roletna doživljaj je odličan čak i kada staklena površina ostane zatvorena.
Ugradnja pravog brušenog aluminija na svim strateškim mjestima mora se na sav glas pohvaliti. Naravno ima i plastike ali na mjestima koje se ne diraju prstima tako često. Iznenađeni smo stepenom zavšne obrade, tim prije jer se radi o primjerku iz probne serije.
Tokom probne vožnje po poluotoku Pelješcu uvjerili smo se da je dizel motor sa 180 KS u kombinaciji sa brzim automatskim mjenjačem sa 6 stepeni prenosa prava mjera. Komponente ovjesa podešene su tako da daju dobar kompromis između sportskog i limuzinskog ponašanja automobila. U svakom slučaju nema neugodnih udara bez obzira po kakvoj se podlozi vozimo. Šta više vožnja po lošoj podlozi neočekivano je udobna...
Poslije nešto više od 100 km nismo krili oduševljenje. Peugeot 3008 je trenutno jedan od najboljih, ako ne najbolji predstavnik modernih crossovera.
P3008 dolazi na modularnoj PSA platformi EMP2 koja je znatno lakša platforme prethodnika. Ušteda na ukupnoj masi od 100 kg svakako se osjeti na dinamici vožnje i nižoj prosječnoj potrošnji goriva.
Što se ostalih modela u ponudi motora nalaze se moderni benzici PureTech generacije. Manji i 1,2 litara daje 130 KS a može biti uparen sa manuelnim ili automatskim mjenjačem. Veći, 1,6 THP sa 165 KS dolazi isključivo sa automatskim mjenjačem EAT6.

 


Okosnicu dizelske ponude čini 1,6 BlueHDi sa 100 i 120 KS. Slabiji se može nabaviti samo sa ručnim mjenjačen sa 5 stepeni prenosa dok jači raspolaže sa 6 stepeni prenosa bilo da se radi o manuelnom ili EAT6 mjenjaču. 
Kupci mogu birati već spomenute pakete opreme: Access, Active, Allure i GT Line. Cijana P3008 na našem tržištu počinje sa 38.245 KM a završava sa 65.442 KM koliko vrijedi verzija GT sa 180 KS.

 

 

 


Peugeot Traveller
Peugeot Traveller predstavlja ozbiljan ulazak u svijet mibusa i kombija visoke klase. Kupcima se nude tri dužine karoserije uz dvije dužine međuosovinskog razmaka. Logično, postoji velika sličnost sa Citroenovim SpaceTorerom jer se zapravo radi o istom vozilu ali sa različitim dizajnerskim obilježjima. Pored standardnih modela koji u unutrašnjost mogu primititi do 9 putnika u ponudi je Business VIP sa 6 ili 7 sjedišta. Zahvaljujući raskošnom paketu opreme kombi zapravo postaje ugodna putujuća kancelarija. Istaknimo da se iza prednjih sjedišta nalaze četiri okrenuta jedna prema drugima. Očekivano za oznaku VIP sjedišta su prevučena kožom.
U ponudi su dizelski motori u rasponu snage od 95 do 180 KS. Slabiji se motori mogu kombinovati sa manuelnim i automatskim mjenjačima dok top verzija sa 180 KS dolazi isključivo sa automatsim mjenjačem.
Cijene se kreću od 40.702 do 81.592 KM što na najbolji način oslikava raspon ponude... 
 

Datum objave: 20/11/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook