Naslovna > Automobili > Peugeot > 206 > Lavić sa novim zubima
FOTO GALERIJA (4)

Predstavljamo - Peugeot 206+

Lavić sa novim zubima

Temeljno redizajnirana 206+ spremna je za skromnija tržišta u kojima Peugeot vidi veliku šansu za ponovnu afirmaciju njegovog najljepšeg automobila

Ekonomska kriza dotakla je gotovo sve proizvođače automobila. Najbolje su prošli oni kod kojih je glavnina proizvodnje bazirana na jeftinim automobilima, poput rumunske Dacie, ili bar imaju jedan takav automobil u ponudi. Francuski Peugeot pored Opela (Astra Classic), Fiata (Punto) i Škode (Octavia Tour) spada u ovu drugu grupu proizvođača, koji su se odlučili na zadržavanje starih, ali još uvijek dobro prodavanih modela. Međutim, Peugeot je na ovom polju otišao korak dalje udahnuvši novu mladost jednom od najljepših malih automobila u posljednjoj deceniji, modelu 206, odradivši njegov temeljan redizan po kalupu aktuelne Peugeot 207-ice. I dok su ostali konkurenti još uvijek u "šoku", zbog odličnog Peugeotovog poteza, ljubitelji malog "lavića" kliču od zadovoljstva.

 

 

 

 


Kako i ne bi kada je prednji kraj 206+ preslikan sa aktuelne i puno skuplje 207-ice, od koje su posuđeni prednji odbojnik i svjetla. Istovremeno pozadina je dobila novi branik, ali i svjetla puno ljepše grafike. Zahvaljujući temeljnom restajlingu 206+ se preporodio i spremio za nastavak svoje karijere. Poput vanjština i unutrašnjost je pretrpjela temeljne izmjene, tačnije prilagođavanje dizajnerskom stilu 207-ice. Instrument tabla, otvori ventilacije, upravljač... u 206+ su isti kao u broj "većem modelu", dok se kao jedini detalj, koji koliko toliko razdvaja ova dva modela, izdvaja središnji stub sa zaobljenim kućištem automatskog klima-uređaja. Zamjena unutrašnje armature pozitivno se odrazila i na ugođaj, ponajviše zahvaljujući upotrebi kvalitetnijih i na dodir ugodnijih materijala. S druge strane ponuda prostora je ostala na istom nivou, kao i prtljažnik, koji može da primi maksimalnih 285 litara. Za pogon redizajnirane 206-ice namijenjena su tri agregata dva benzinca 1.1-litarski sa 60 KS i 1.4-litarski sa 75 KS. Boje dizelaša brani 1.4-litarski HDI, čijih 68 KS garantuje solidnu vučnost, ali i prosječnu potrošnju od samo 4,2 litre na 100 km. Na iznenađenje mnogih Peugeot je zadržao jako dugo proizvodnju i prodaju modela Peugeot 206, pa se prodaje paralelno na tržištu sa svojim nasljednikom modelom Peugeot 207. Francuzi su dobro proračunali, pa su odlučili ostarjeli model podvrgnuti faceliftingu i dodatno iscijediti i zadnje profitne eure iz tog modela koji se ionako odavno isplatio.

 

 

 

Naravno, ponukani svjetskom ekonomskom krizom i padom prodaje, te bijegom potencijalnih kupaca u za klasu manje automobile, odlučili su igrati na kartu najjeftinijeg modela u ponudi, a to je Peugeot 206+. Peugeot 206+ 1,1 (60 KS) sa troja vrata u Njemačkoj se prodaje po cijeni od 9950 euraDa bi dobro znani Peugeot 206 ostao atraktivan za kupce, ipak je dotjeran i zategnute su mu bore, pa je nastao model Peugeot 206+. Takvo nešto još nije napravio nijedan drugi proizvođač automobila, pa ni Fiat sa Puntom, a ni Opel sa Astrom Classic. Karoserija Peugeota 206+ dobila je detalje od modela 207, pa je cijeli automobil moderniji, svježeg izgleda i puno masivniji, nabildaniji. Obnovljena je i unutrašnjost s novim kokpitom i novim oblikom instrumentne ploče. Početni model Peugeot 206+ pokreće dobro znani 1,1-litreni benzinski motor najveće snage 60 KS koji se sa troja vrata u Njemačkoj prodaje po cijeni od 9950 eura. U ponudi je i snažniji 1,4-litreni benzinski motor sa 70 KS po cijeni od 10.550 eura, te 1,4 70 KS dizelski motor po cijeni od 11.800 eura. Da podsjetimo Peugeot 206+ sa 1,4 dizelskim motorom ima prosječnu potrošnju od 4,2 l/100km dizelskog goriva. Navedene se cijene odnose na karoserijsku verziju sa troja vrata, a uz sve motore može se doplatiti 650 eura za karoserijsku verziju sa petoro vrata. Početak prodaje Peugeot 206+ najavljen je za početak travnja 2009. godine.

 

Datum objave: 25/04/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook