Naslovna > Automobili > Audi > A7 > Led u očima, vatra u duši
FOTO GALERIJA (38)

Novitet – Audi A7 Sportback II

Led u očima, vatra u duši

Druga generacija A7 Sportbacka dobila je najsavremeniju svjetlosnu tehnologiju sa HD Matrix LED laserskim glavnim i OLED zadnjim svjetlima. Tu su i potpuno modernizovani digitalni enterijer, te vrhunska pogonska i sigurnosna tehnologija.

Nakon što je na Sajmu automobila u Frankfurtu predstavio svoj najelitniji kućni model, luksuzni A8 Audi je samo mjesec dana kasnije u svom dvorištu, u Ingolstadtu, predstavio i drugu generaciju A7 Sportbacka. Kao i do sada „sedmica” se tehnološki i u svakom drugom pogledu snažno oslanja na nova dostignuća broj većeg modela, ali to kupcima nudi uz potpuno drugačiji koncepcijski pristup. Naime, atraktivni petovratni Sportback u sebi na najbolji način spaja kvalitete luksuzne limuzine i praktičnog karavana. Dizajn ne donosi revoluciju, već evolucijsko usklađivanje sa novim principima, koji su zacrtani sa konceptom Proloque. Pogled s boka otkriva da je automobil zadržao dosadašnje proporcije, a milimetarske promjene dužine, širine i visine to najbolje potvrđuju. Naime, novi A7 je kao i do sada dugačak 4,97 metara, širok 1,91 i visok 1,42. I osovinski razmak je ostao isti sa 2,93 metara. Prednjim dijelom dominira osjetno šira „Single Frame” maska hladnjaka, a više dinamike utisnuto je i u dizajn branika i poklopca motora. Vrata su dobila nove pregibne „ukrase” a vizuelno su naglašeniji i segmenti iznad točkova. Najveća novost u izgledu nove „sedmice” su najsavremenije svjetlosne tehnologije, koje čitavom automobilu daju jedinstvenu, moderniju notu. Prednja svjetla su dostupna u tri različite tehnološke kombinacije sa LED, HD Matrix LED, te HD Matrix LED sa laserskim dugim svjetlima. Modeli sa HD Matrix svjetlima su karakteristični po dvostrukoj strukturi, koja u gornjem dijelu donosi upečatljiva dnevna LED i kratka svjetla, a u donjem zakretna i duga LED svjetla, koja su u najefikasnijoj kombinaciji zamjenjena sa „dalekometnim” laserom.

 

Zadnji dio je dobio OLED traku, koja se po uzoru na A8 protekla čitavom širinom automobila. Pri svakom otvaranju i zatvaranju automobila odigrava se jedinstvena svjetlosna predstava, sa kojom automobil „pozdravlja ili ispraća” vozača i putnike. Puno veće razlike u odnosu na prethodnika novi A7 Sportback nudi u kabini, koja je modernizovana po istom digitalnom principu kao u slučaju novog A8. Dosadašnju klasičnu instrument tablu sa okruglim analognim mjeračima i velikim info displejom u sredini je zamijenila nova, potpuno digitalna, sa  Full HD instrumentima, koji se projektuju na 12,3-inčnom ekranu visoke rezolucije (1.920x720 piksela). Broj klasičnih komandi je sveden na minimum, a najbitnijim funkcijama u automobilu se upravlja preko dva na dodir osjetljiva ekrana na centralnoj konzoli. Glavnu ulogu ovdje ima multimedija sa većim 10,1-inčnim ekranom, a sporednu klimatizacija kojom se upravlja pomoći 8,6-inčnog ekrana. Podsjećamo da najnovija generacije Audijevog MMI sistema ima mogućnost prepoznavanja glasovnih i gestovnih komandi, što značajno olakšava njegovo korištenje. Od ostalih novina, koja će boravak u kabini činiti ugodnijim, treba izdvojiti i novu generaciju unutrašnjeg LED osvjetljenja, a tu je premijum Bang & Olufsen audio sistem. Pogonska gama nove „sedmice” za sada se svodi na samo jedan 3.0 TFSI benzinski V6 turbo motor sa 340 KS i 500 Nm, uparen sa sedmostepenim S Tronic automatikom. Ova kombinacija omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,3 sekunde i najveću brzinu od 250 km/h. Audi je najavio da će u pogonsku gamu veoma brzo uvrstiti nove benzinske i dizel motore sa četiri i šest cilindara. Uz A7 Sportback se nude čak četiri različite vrste vješanja, od klasičnog sa čeličnim oprugama, preko unaprijeđenog vazdušnog sistema, do najkapacitetnijeg 10 mm nižeg sportskog vješanja. Prodaja novog A7 Sportbacka na njemačkom tržištu počinje u februaru po cijeni od 67.800 eura.


SISTEMI ASISTENCIJE
Jedna od najvećih novosti je sistem autonomnog parkiranja, koji omogućava samostalno kretanje automobila prilikom izlaska sa skučenih parkinga ili garaža. Da bi ovaj stepen automatizacije bio moguć, u A7 je ugrađeno pet radara, pet kamera, te 12 ultrazvučnih senzora sa laserskim skenerom. Vožnja je sigurnija zahvaljujući i za ovu klasu već standardnim sistemima za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, korekciju putanje u saobraćajnoj traci, nadzor vozila u „mrtvom uglu”. Tu su i sistemi koji očitavaju saobraćajne znakove, te adaptivni tempomat sa automatizovanim režimom vožnje. Sigurnost je unaprijeđena i zahvaljujući Audijevom V2V sistemu međusobne „komunikacije” vozila, koja omogućava sigurno održavanje razmaka u gradskoj vožnji i izbjegavanje eventualnog međusobnog sudaranja njegovih automobila. U petim vratima nalazi se integrisani spojler, koji se automatski izvlači pri brzinama većim od 120 km/h kako bi se povećao pritisak na zadnju osovinu
 

Datum objave: 30/01/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook