Naslovna > Automobili > Peugeot > 3008 > Lice lava i najsavremenija tehnologija

Peugeot 3008

Lice lava i najsavremenija tehnologija

Nakon redizajna 3008 je s vana dobio nova prednja dnevna LED svjetla u obliku lavovih očnjaka, savremeniju multimediju, te naprednije sigurnosne sisteme i asistente u vožnji...

Nakon četiri godine na tržištu Peugeot je odlučio da redizajnira svoj veoma uspješni kompaktni SUV 3008, koji zauzima treću poziciju na listi najprodavanijih modela u klasi. Naime, ispred njega su Volkswagen Tiguan i Nissan Qashqai. Najveće promjene na novoj 3008-ici su one kozmetičke prirode i to s vana. U skladu sa dizajnerskim trendovima koje je nametnula aktuelna generacija Peugeotove limuzine 508, i 3008 je nakon modela 208 i 2008 dobio karakteristična prednja LED svjetla, koja simbolizuju lavove očnjake.

 

 

 

U modernijem stilu izvedena je i maska hladnjaka, koja se sa tradicionalne sredine proširila i na bokove automobila. Uz prednji branik redizajniran je i zadnji, zbog čega se nova 3008-ica čini svježijom i atraktivnijom. Tu su i novi dezeni aluminijumskih naplataka, ali i nove karoserijske boje. Zadnja svjetla zadržala su prepoznatljivu trodimenzionalnu formu, ali su i ona prošla kroz modernizaciju, te su dobila novi sistem rada pokazivača pravca. Vanjski dizajn modela mijenjaće se kao i do sada u skladu sa odabranom opremom. U najvišim GT i GT Pack paketima serijski dolaze najsavremenija LED svjetla sa tehnologijom koja prati krivine i omogućava bolje osvjetljavanje puta nego do sada. Nove tehnologije podržavaju i svjetla za maglu, zbog čega istih više nema u uglovima prednjeg branika. Automatski režim rada predviđa da se aktiviranjem zadnjih LED svjetala kratka prilagođavaju uslovima na putu, odnosno pružaju najbolju moguću vidljivost. Intenzitet svjetla prigušen je kako ne bi zasljepljivao vozače iz suprotnog smjera.

 

 

 

Osnovna struktura enterijera ostaje nepromijenjena, ali su uvedene brojne novosti prije svega u okviru multimedijalnog sistema. Ispred vozača su modernizovani I-Cocpit instrumenti koji se projektuju na 12,3-inčnom ekranu visoke rezolucije, te nude nekoliko različitih načina prikaza najvažnijih podataka. U Peugeotu ističu da je novi sistem čitljiviji od prethodnog. Velika novost je novi centralni na dodir osjetljivi ekran multimedije, čija dijagonala je povećana sa 8 na 10-inča. Najvažnije funkcije, poput klima uređaja, navigacinog sistema ili aplikacija za pametne telefone i dalje se mogu brzo aktivirati prečicama na stilizovanim tasterima ispod ekrana. Kod hibridnih modela tu će se nalaziti i taster prečica programa za podešavanje električnih funkcija vozila. Povezivanje sa pametnim telefonima dodatno je pojednostavljeno i obavlja se preko standardnih Apple Carplay i Android Auto aplikacija. Uz nove ukrasne umetke i presvlake sjedišta, unutrašnjost ja dobila i mogućnost oblaganja sa crvenom nappa kožom ili tamnim drvetom.

 

 

 

Sa redizajnom prednjeg dijela 3008 je dobio i neke tehnološke preduslove za implementaciju najsavremenijih sigurnosnih i sistema asistencije. Primjera radi, on se sada može opremiti sa sistemom infracrvenih kamera, odnosno noćnog vida, koji olakšava otkrivanje pješaka ili divljih životinja tokom noćne vožnje u rasponu udaljenosti od 200 do 250 metara. Slika snimljena IC kamerom projektuje se na instrument tabli. Značajna tehnološka novost je i aktivni tempomat, koji u kombinaciji sa automatskim mjenjačem omogućava poluautomatsku vožnju, te značajno smanjuje umor vozača. Uz njih se nadovezuje i sistem automatskog kočenja u slučaju opasnosti, odnosno sistem prepoznavanja znakova koji s visokim stepenom efikasnosti prepoznaje znakove zaustavljanja, jednosmjerne ulice i zone bez preticanja. Sa redizajnom nisu mijenjani postojeći paketi opreme, pa će kupci i dalje moći da biraju početni Active, srednji Allure i najviši nivo opreme GT.

 

 

POGON

 

Sa redizajnom su nastupile i određene promjene u pogonskoj gami koju čine tri motora sa unutrašnjim sagorijavenjem i dva plug-in hibrida. Većih zahvata na motorima SUS nije bilo. Ljubiteljima benzinaca nude se 1,2 i 1.6 litarski turbomotori koji pokrivaju raspon od 130 do 180 KS. Jedini dizelaš u ponudi je 1.5 HDi u verzijama sa 130 i 180 KS, s tim da će se druga verzija pojaviti u periodu nakon zvaničnog početka prodaje. Sa navedenim motorima mogu se kombinovati šestostepeni ručni ili osmostepeni automatski mjenjač. U ponudi su i dva Plug In hibrida sa 225 i 300 KS, od kojih jači dolazi u kombinaciji sa 4x4 pogonom, gdje elektromotor pogoni zadnju, a motor SUS prednju osovinu. U oba slučaja ponuđena je kombinacija 1,6-litarskog benzinca i elektromotora, koji snagu crpi iz iste 13,2 kWh baterije. Električna autonomija iznosi 56 kilometara kod slabijeg, odnosno 59 kod jačeg modela, s tim da je za punjenje baterije potrebno oko sat i 45 minuta.

Datum objave: 24/10/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook