Naslovna > Automobili > Kia > Rio > Lijepa, prostrana i ekonomična limuzina
FOTO GALERIJA (12)

Test - Kia Rio Sport Sedan 1.2 CVVT EX

Lijepa, prostrana i ekonomična limuzina

Limuzinska izvedba novog Ria skladno je dizajnirana, potpuno opremljena, sa prostranom kabinom i raskošnim prtljažnikom, te savremenim benzinskim agregatom, koji odlikuju miran rad i skromna potrošnja...

Prva generacija Kia Rio debitovala je prije 12 godina i predstavljala je jedan od prvih modela nove serije, koji je postao glasnik frapantnog uspona ovog korejskog proizvođača na svjetskom automobilskom tržištu. Druga generacije je to samo dodatno potvrdila, dok je treća serija, lansirana na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi „zabetonirala“ status Kije kao proizvođača kojeg se konkurencija treba s pravom plašiti. Najnoviju, treću seriju, koja je nedavno debitovala u našoj zemlji, testirali smo u limuzinskom Sport Sedan izdanju sa EX paketom opreme, pogonjenu novorazvijenim 1.2-litarskim benzinskim agregatom Kappa serije sa 86 KS.

 

Kao i svi najnoviji Kia modeli i novi Rio Sport Sedan karakterističan je po svom optičkom nastupu, koji je postao prepoznatljiv zahvaljujući prije svega Kijinom šefu dizajnerskog odjela Peteru Schreyeru. Rio Sport Sedan, zahvaljujući dužini od 4.365, širini od 1.720 i visini od 1.455 mm spada u kategoriju kompaktnih trovolumenskih limuzina, sposobnih za prevoz pet odraslih osoba i znatne količine prtljaga. Prednju sekciju krasi sada već prepoznatljivi gril motora, sa kojim su izvrsno usklađeni svjetlosna grupa i naglašeni odbojnik. Kijinim dizajnerima očigledno je bio zadatak da stvore, ne samo prepoznatljivo vozilo već i porodični automobil sa agresivnim nastupom. Agresivnost, ali i sklad osnovnih linija evidentan je i pogledom na bok, gdje do izražaja dolazi i međuosovinski razmak od 2.570 mm, zaslužan, kako za dobru ponudu putničkog prostora tako i za prostran prtljažni odjeljak zapremine 390 litara. 

 

Mjerenje performansi još jednom je u prvi plan izbacilo najbolji dio testnog modela - agregat, koji zvukom, a ni vučnim osobinama nije pokazivao svoju malu zapreminu. Ubrzanje od 0 do 100 km/h Kijina kompaktna limuzina savladavala je za 12,9 sekundi, a zatim bi bez većeg zaleta stigla i do maksimalne brzine od 175 km/h. Dobre performanse zaokružene su i naglašenom ekonomičnošću, jer se Kijin 1.2-litraš svakih 100 kilometara zadovoljavao se sa prihvatljive 6,3 litre bezolovnog goriva, što je odličan rezultat, uzmemo li u obzir da nam ušteda goriva na testu nije bila od prioritetnog značaja. Istovremeno na provjeri zaustavljanja kočnice sastavljene od diskova na obje osovine ojačane ABS, EBD i BAS sistemima korektno su odrađivale svoj dio posla, jer kočioni put od 41,1 metar je ostvarenje u prosjeku klase. Kia Rio Sport Sedan 1.2 EX zasigurno će biti najčešće birani model u našoj zemlji, jer nudi odličan kompromis između opremljenosti, pogona i konačne cijene, koja sa akcijskim popustom u našoj zemlji iznosi 21.990 KM. Sa ovako formiranom cijenom te činjenicom da Kia daje najdužu fabričku garanciju u Evropi od sedam godina ili 150.000 pređenih kilometara, u uspjeh Ria Sport Sedan nikako ne treba sumnjati.

Datum objave: 30/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook