volvo top 1
Naslovna > Automobili > Mazda > 5 > Ljepša, udobnija i dinamičnija
FOTO GALERIJA (5)

Novitet – Mazda 5

Ljepša, udobnija i dinamičnija

Druga generacija Mazdinog monovolumena dizajnom je prilagođena ostatku game, sa kojom dijeli i elemente enterijera. U ponudi je potpuno novi 2.0 DISI benzinac sa direktnim ubrizgavanjem goriva...

Prvi monovolumen sa bočnim vratima Mazda 5 u 2010. godinu će ući u potpuno novom i puno svježijem izdanju. Druga generacija popularnog japanskog monovolumena dizajnerski je prilagođena ostatku game prvenstveno modelima 3 i 6, sa prepoznatljivim elementima poput „nasmijanog“ odbojnika i elipsoidnih prednjih svjetala. Bočnu liniju karakterišu valoviti dezeni, koji uspješno razbijaju monotoniju velikih limenih površina i ublažavaju monovolumensku formu automobila, ali i poboljšavaju aerodinamiku. Koncepcijski „petica“ ostaje ista, te će se kao i do sada nuditi sa osnovna dva reda sjedišta te opcionim trećim, kojem se jednostavno pristupa zahvaljujući kliznim bočnim vratima. 

 

 

 

 

 

U pogledu dimenzija nova „petica“ se produžila tri, proširila pet i spustila za centimetar (dužina - 453,5 cm, širina 181 cm, visina 161,5 cm). Enterijer je uređen u stilu koji Mazda već uveliko njeguje na svojim modelima 3 i 6, sa određenim unapređenjima, prije svega u pogledu ergonomije, koja bi zbog monovolumenske forme trebala biti puno bolja nego kod Mazdinih limuzinskih modela. Da su osim vizuelnih postignuta i određena ergonomska poboljšanja, potvrđuje i povećanje prtljažnika, koji nudi od minimalnih 130 litara sa sedam sjedišta, preko 590 sa dva reda, do maksimalnih 1.600 litara u okolnostima kada su oborena i sjedišta drugog reda. Za ostvarivanje boljih dinamičkih performansi osim udobnije podešenog podvozja brinuće se savremeniji i jači motori.

 

 

 

Početni agregat u ponudi je 1.8-litarski benzinac sa 120 KS, koji je uostalom i  jedini agregat bez direktnog ubrizgavanja goriva. Sa novom „peticom“ Mazda na tržište uvodi potpuno novi 2.0 DISI benzinac sa 150 KS. Boje dizelaša braniće dva motora, manji 1.6-litarski agregat sa 110 KS, koji uveliko koriste PSA grupacija i Ford, te izvorni Mazdin 2.2-litarski agregat u izvedbama od 130, 150 i 185 KS. U najjačoj izvedbi 2.2-litarski dizelaš imaće čak dva turbopunjača. Osim ručnih mjenjača sa pet i šest stepeni prenosa, biće ponuđena i šestostepena automatika. Kada se nađe u prodaji u drugoj polovini 2010. godine, nova „petica“ će se na evropskim tržištima nuditi sa čak četiri paketa opreme CE, TE, TX i TX Plus. Mnogobrojne obožavaoce svestranog Mazdinog monovolumena trebala bi obradovati i najava da će cijene novog modela ostati na nivou prethodnog. Ako sve bude kako Japanci najavljuju, potpuno osnovni model sa 1.8-litarskim benzinskim agregatom do registracije bi trebao koštati oko 40.000 KM, a sa 1.6-litarski dizelašem ispod 47.000 KM.

Datum objave: 19/02/2010
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook