Naslovna > Automobili > Volkswagen > Passat > Malo šminke i puno tehnologije

Volkswagen Passat 2019.

Malo šminke i puno tehnologije

Sa aktuelnim redizajnom Passat je donio diskretne promjene s vana, zatim novi upravljač, modernizovanu digitalnu instrumet tablu i najsavremeniji Volkswagenov MIB 3 informacioni sistem u enterijeru, te pogonsku gamu usklađenu sa nadolazećim Euro 6d TEMP standardima...

Nakon što smo u prošlom broju na osnovu fotografija redizajniranog „kineskog“ Passata spekulisali o potencijalnom „novom“ izgledu evropskog modela sada vam donosimo sve, zvanične detalje i fotografije o njemu. Mada smo se potajno nadali da će evropski Passat dobiti masivnu hromiranu Touareg masku „kineskog“, to se nije desilo, jer su njemački dizajneri zaključili da su i minimalne promjene dovoljne da bi se zadovoljila armija Passatovih kupaca, koja ga je posljednjih godina izdigla na ubjedljivo prvo mjesto u segmentu limuzina srednje klase. Dakle dizajnerske promjene su diskretne i svode se na blago promijenjenu grafiku prednjih i zadnjih svjetala, te drugačije stilizovane branike. Prednja svjetla će serijski dolaziti sa LED tehnologijom (sa maksimalno 44 diode), dok će zadnja imati tri varijacije, osnovnu i dvije doplatne. Po uzoru na Arteona, Passat je pozadi dobio veliki stilizovani hromirani natpis. Tu su i novi dezeni alu naplataka, par novih karoserijskih nijansi i to je to što se tiče vanjskog izgleda. Puno veće promjene desile su se pod limom. Passat je nakon najmanjeg Volkswagenovog crossovera T-Crossa drugi model u gami koji je dobio novi multifunkcionalni upravljač sa masivnim hromiranim rubom. Na centralnom grebenu nema više klasičnog sata sa kazaljkama, kojeg je zamijenio naziv Passat.

 

U Volkswagenu su ovaj potez objasnili činjenicom da analogni sat više ne odgovara „digitalnom“ enterijeru. Nema više ni nekoliko klasičnih tastera, koji su bili iznad 9,2-inčnog ekrana multimedijalnog sistema. Najsavremeniji „Discover Pro“ multimedijalni sistem nema klasičnih okruglih potenciometara sa kojima se upravlja zvukom i navigacijom. Automatski klima uređaj je ostao u prepoznatljivom klasičnom i veoma funkcionalnom  izdanju, a promjena nije bilo ni kada je riječ o ručicama mjenjača i pratećim tasterima. Passat je dobio najnoviju generaciju Volkswagenovog MIB 3 informacionog sistema, koji je uvijek online (povezan sa internetom). Zahvaljujući SIM kartici Passat ima mogućnost ažuriranja navigacionih podataka u realnom vremenu, te i savršeniji sistem glasovne kontrole koji se aktivira izgovaranjem riječi „Hello Volkswagen“. Tu je i mnoštvo dodatnih usluga čije ostvarivanje je omogućeno zahvaljujući aktivnoj internet konekciji i koje će uglavnom obradovati predstavnike mlađe populacije. Digitalni instrumenti i dalje ostaju opcija, ali sada nude takozvani Navi sistem rada sa navigacionom kartom preko cijelog ekrana. Ambijentalno osvjetljenje sada nudi čak 30 različitih boja. U ponudi ostaju tri standardna paketa opreme, ali pod novim imenima. Naime, dosadašnji Trendline je postao Passat, Comfortline je Business, a Highline kao kod Arteona Elegance. Prvi modeli redizajniranig Passata kupcima bi trebalo da budu isporučeni krajem avgusta ili početkom septembra, a za sada nema preciznih podataka da li će biti i kolikih promjena po pitanju cijena. Više detalja biće poznato nakon svjetske premijere zakazane za Sajam automobila u Ženevi.


POGON
Svi motori u redizajniranom modelu su usklađeni sa nastupajućim Euro 6d TEMP ekološkim standardom i opremljeni filterima krutih čestica. U Volkswagenu ističu da su temeljno modernizovali i unaprijedili njihovu najveću uzdanicu 2.0 TDI evo motor, koji je kao i do sada dostupan u verzijama sa 150, 190 i 240 KS. Najjača je kao i do sada Bi-Turbo konfiguracije. U ponudi ostaje i 1.6 TDI motor sa 120 KS.  Ljubiteljima benzinaca se nude tri motora sa 150, 190 i 272 KS. U ponudi je i Passat GTE sa 218 KS, koji ima blago povećan domet u potpuno električnom režimu rada od 55 kilometara (do sada 50 km).

Datum objave: 19/04/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook