Naslovna > Vijesti > Malo srce i veliki mišići

Kia Cee´d GT Line 1.0 T-GDI

Malo srce i veliki mišići

Araktivni sportski GT Line paket opreme i novi 1.0 T-GDI agregat čine aktuelni Cee´d višestruko konkurentnijim i privlačnijim…

Korejski proizvođač je osim redizajniranog Picanta, predstavio i Cee´d u atraktivnom GT Line izdanju, koje bi trebalo da popuni prazninu između standardnog i sportskog GT modela. Ovim potezom Kia želi širem krugu kupaca učiniti pristupačnijim atraktivni “aero kit”, koji je do sada isključivo nudila uz skupocjene GT modele. Osim GT Line opreme, Kia će Cee´d osvježiti i sa potpuno novim trocilindričnim jednolitarskim T-GDI turbobenzinskim agregatom, ali i sedmostepenim mjenjačem sa dva kvačila. Atraktivni GT Line paket će biti dostupan u sve tri karoserijske verzije Cee´da, sa LED dnevnim svjetlima u obliku kocki kao najupečatljivim detaljem.

 

U sportskom stilu sa velikim usisnikom vazduha su oblikovani prednji i zadnji branik. Masivniji su i pragovi. Izduvni sistem se kod trovratnog i petvoratnog hatchbacka završava sa dvije odvojene cijevi, a u zadnji branik su integrisani difuzor vazduha, te dva para uzdužnih gabaritnih svjetala. Pozadina karavanskog modela je drugačija. Tu su dvije izduvne cijevi spojene na desnoj strani, difuzor je izraženiji, a na braniku nema dodatnih svjetlosnih tijela. Zadnja svjetla su na svim modelima u LED tehnologiji. Sportski dizajn je naglašen i sa 17-inčnim alu naplacima jedinstvenog dezena. I u enterijeru GT Line oprema nudi jedinstvene sportske detalje naglašene sa GT logotipima i kvalitetne materijale, poput kožnih presvlaka sjedišta. Tu su i aluminijumske papučice, kožom obloženi trokraki upravljač, aluminijumski start/stop prekidač, hromirani rubovi otvora ventilacije, te sportska GT instrument tabla sa digitalnim centralnim pokazivačem.

 

Sa Cee’d GT Line modelom, pogonjenim 1.6 CRDI agregatom, Kia po prvi put u ponudu uvodi i sedmostepeni mjenjač sa dvostrukim kvačilom (DCT), koji je razvijen u vlastitoj režiji korejskog proizvođača. Osim što nudi bržu i tečniju izmjenu brzina u odnosu na dosadašnji šestostepeni automatik, ovaj mjenjač omogućava i nižu potrošnju i emisiju CO2.

Novi turbo-trocilindraš

Sa novim 1.0 T-GDI trocilindričnim turbobenzincem Kia se pridružuje Fordu, Opelu i PSA grupaciji, koji već nude slične agregate. Pogonska gama Cee´d obogaćena je novim 1.0 T-GDI trocilindričnim turbo-benzincem sa direktnim ubrizgavanjem goriva. Ovaj motor razvija 120 KS i 172 Nm, uz emisiju CO2, koja je niža od onog što nudi 1.6 GDI agregat. Novi motor će se standardno kombinovati sa start/stop sistemom i manuelnim šestobrzinskim mjenjačem. Razvoj novog Kijinog agregata potpisuje njen korejski istraživački centar, smješten u gradu Namyangu. Novi turbo-trocilindraš nakon Cee´da bi se trebao naći i u ostalim modelima iz Kijine game, a prvenstveno u Riju. Kroz svojevrsno osvježavanje je prošao i 1.6 CRDi dizelaš, čija snaga je povećana sa 128 “konja” na 133, a obrtni momenat sa 265 na 285 Nm.
 

Datum objave: 20/05/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook