Nova generacija je kraća od prethodnog modela, ali je zato dobila nešto veće međuosovinsko rastojanje i širinu karoserije što je poboljšalo udobnost u kabini. Sa ukupnom dužinom od 4,15 metara Mokka je sada lakša za parkiranje i manevrisanje po gradskim ulicama. Uprkos skraćenju, nova Mokka nudi isti kapacitet tereta i zapreminu prtljažnog prostora od 350 litara kao i stara Mokka X. U slučaju električne varijante, torziona čvrstina je povećana za 30% zahvaljujući nisko postavljenima baterijama. Model sa nultom emisijom štetnih gasova koristi elektromotor sa 136 KS i 260 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za limitiranu maksimalnu brzinu od 150 km/h.
Baterija od 50 kWh isporučuje dovoljno energije za autonomiju od 332 kilometra po WTLP proceduri u Normal modu vožnje. Pri Eco modu vožnje autonomija vozila se povećava. Nakon što se baterija potpuno isprazni, za samo 30 minuta se može napuniti na kapacitet od 80% uz pomoć brzog punjača od 100 kW. Nova generacija Opel Mokke takođe dobija novi izgled spolja i iznutra. Postavljen na 18-inčnim aluminijumskim naplacima, ovaj crossover B-segmenta ima dosta oštrije linije izvana i najnovija tehnološka rješenja u kabini. Isporučuje se kupcima sa LED svjetlosnim grupama kao standardni dio opreme, a uz doplatu su dostupna i prednja matrix LED svjetla koja su se do sada nudila samo u višim segmentima.
Kada se govoro o tehnologiji, Opel će nuditi Mokku sa mnoštvom korisnih „gadgeta“ koje između ostalog uključuju panoramsku kameru od 180 stepeni na zadnjem dijelu i napredni tempomat sa funkcijom stop&go. Bogatije opremljene varijante posjeduju 12-inčni digitalni instrument pokazivač u kombinaciji sa 10-inčnim infotainmet sistemom osjetljivim na dodir. Nova generacija Opel Mokke bi se trebala naći na evropskom tržištu od kraja ljeta, a u salone bi trebala stići početkom naredne godine. Opel navodi kao prioritet prodaju električne verzije, ali će se uporedo sa njom nuditi benzinske i dizel pogonske jedinice.