Naslovna > Automobili > BMW > Serija 6 > Manji motor, bolje performanse
FOTO GALERIJA (13)

BMW predstavio M6 coupe i cabrio

Manji motor, bolje performanse

Prije zvanične europske premijere u Ženevi narednog mjeseca i američke u New Yorku u aprilu, BMW je fotografijama i informacijama predstavio svoj novi M6 u coupe i cabrio izvedbi

Famozna M značka se vraća na BMW 6 i to predstavljanjem coupe i cabrio izvedbe prije zvaničnih premijera na salonima u Ženevi i New Yorku. Nije iznenađujuće, u srcu M6 leži isti 4,4-litarski V8 motor s dva „twin-scroll“ turbopunjača koji se može pronaći i u najnovijoj M5 limuzini. Baš kao što to čini u M5 modelu, osam-cilindrični motor stvara 560 KS (412kW) između 5750 i 7000 o/min, te je najveći okretni moment od 680Nm dostupan između 1500 i 5750 o/min. BMW je također saopštio da limiter obrtaja djeluje na 7.200 obrtaja u minuti.


Pomenuta snaga se na točkove prenosi putem sedmostepenog standardgnog M mjenjača sa duplim kvačilom, a optimizaciju prenosa pomaže i Active M diferencijal.  Na nekim tržištima uz niže nivoe opreme BMW će uz ovaj model ponuditi i šestostepeni manuelni mjenjač.  U pogledu performansi i coupe i cabrio izvedba od 0-100 km/h ubrzavaju za 4,2 sekunde, dok ubrzanje do 200 km/h za coupe verziju traje 12,6 sekundi a cabrio je nešto sporiji i tu brzinu razvija za 13,1 sekundu.  Na obje varijante maksimalna brzina je elektronski limitirana na 250 km/h osim sa M Drive paketom gdje je maksimalna brzina 305 km/h.

 

Prethodne M6 modele pokretao je V10 agregat, no s novim V8 motorom povećana je snaga za 10 % i obrtni momenat je veći za čak 30 %. Uz to potrošnja sa novim agregatom je znatno manja i iznosi 9,9 litara za coupe verziju i 10,3 l za cabrio. Značajno manjoj potrošnji doprinijelo je smanjenje ukupne mase vozila, za koje je BMW preuzeo nekoliko mjera. Prije svega na coupe verziji kompletan krov je izrađen od ugljičnih vlakana i armirane plastike (CFRP), dok su vrata i poklopac motora izrađeni od alminijuma. Sitni djelovi, koji ne igraju veliku ulogu u pogledu sigrnosti izrađeni su od termoplastike. No i pored rada na smanjenu težine, M6 coupe je težak 1850 kg, dok je cabrio još teži sa 1980 kg. Inžinjeri BMW-ovog M odjela su za izradu ovog modela zadržali oblik standardne šasije BMW 6, dok su značajno promjenili ovjes, i načinu upravljanja omogućili tri različita moda.

 

Uz to od „obične šestice“ M6 se razlikuje i po novim kočnicima (400 mm naprijed i 396 mm nazad). Po prvi put u povijesti BMW će ponuditi i dodatne M Carbon-keramičke kočnice isključivo uz 20-inčne točkove, koje su od standardnih kočnica lakše  za skoro  20 kg. M6 modeli su standardno opremljeni sa 19-inčnim točkovima (265/40 R19), dok se 20-inčni točkovi nude kao opcija.  U vanjskom dijelu M6 je dobio suptilan aero paket sa promjenjenim prednjim i stražnjim odbojnicima, većim usisima vazduha, novim stražnjim difuzorom i šririm blatobranima sa karakterističnim otvorom. U unutrašnjosti novi M6 nudi sve ono što su i do sada nudili M modeli, dakle M sportska sjedišta, novi upravljač, M polugu mjenjača i redizajniranu instrument tablu.

Datum objave: 12/02/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook