Naslovna > Automobili > Ferrari > Monza SP > Mansory uredio još jedan rijedak model

Ferrari Monza SP2

Mansory uredio još jedan rijedak model

Sa programom Mansory Bespoke, tjuner kaže da je nebo granica kada je u pitanju personalizacija automobila ograničenih serija jer postoje gotovo beskrajne mogućnosti prilagođavanja...

Kada je u pitanju tuning scena, Mansory spada u najkontroverznijeg stručnjake za aftermarket. Ima neke od najluđih konstrukcija u poslu, koji zadovoljavaju specifičnu publiku koja traži ekscentričan dizajn. Ferrari Monza SP2 je neobičan speedster od samog početka, a ipak je jedan vlasnik odlučio da mu izmijeni neke elemente, kao na primjer crvene auspuhe, između ostalih detalja.

 

 

 


Italijanski pastuh bez krova signalizuje novi Mansory Bespoke program prilagođen ekskluzivnim automobilima proizvedenim u ograničenom broju. Ferrari je napravio samo 499 jedinica Monza SP1 i SP2, s tim što je ovaj automobil bio „praktičniji“ jer ima suvozačko sjedište. Za ovaj projekat, tjuner je kombinovao glavnu Rosso Corsu boju sa crnom prugom i izloženim dijelovima od ugljeničnih vlakana kao dio aerodinamičkog paketa. Kupac je želio da ima asimetričan dizajn i zamolio je Mansoryja da oboji podupirač na vozačevoj strani u crno. Samo sjedište je takođe crno, zajedno sa upečatljivim crvenim sigurnosnim pojasevima. Ovi crveni detalji su korišćeni na najneobičnijim mjestima, kao što su dvije peraje bočnih retrovizora od karbonskih vlakana, kao i prednji usisnici vazduha i zadnji difuzor.

 


Nestali su OEM točkovi jer se tjuner odlučio za sopstveni lagani kovani set dimenzija 21 inča naprijed i 22 inča nazad s gumama 275/30 ZR21 i 335/25 ZR22. Oni nazad dobijaju povećanu snagu V12 kako je Mansory ažurirao atmosferski 6,5-litarski agregat. Sada proizvodi kolosalnih 830 KS i 740 Nm nakon ugradnje novog izduvnog sistema. Podrazumijeva se da se prilagođeni projekat takođe može lako prilagoditi za jednosjed Monza SP1 budući da je to u suštini isti automobil, ali sa bočnom oblogom gdje je suvozačevo sjedište na SP2.

Datum objave: 12/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook