Naslovna > Automobili > Renault > Megane > Meganovo novo odijelo
FOTO GALERIJA (16)

Renault Megane Facelift 2020.

Meganovo novo odijelo

Novi Renault Megane dobija osvježen izgled plus novi E-Tech plug - in hibridni pogon...

 

Verzija Megane za 2020.godinu je preuređena sa novim stilskim vanjskim i unutrašnjim dodacima. Najveća promjena se nalazi pod poklopcem motora gdje restilizovana četvrta generacija ovog popularnog hatchbacka krije novi plug-in hibridni sklop. Pod oznakom „E-Tech“ nalazi se 1,6-litarski benzinski agregat uparen sa dva električna motora, automatskom transmisijom i baterijom od 9,8 kWh. Ovaj sklop omogućava autonomiju električne vožnje od 50 kilometara pri maksimalnim brzinama do 135 km/h ili 65 kilometara pri vožnji u gradskim uslovima. Model na konvencionalni pogon se oslanja na poznati 1,3-litarski TCe sa 115, 140 i 160 KS.  Novost za 2020. godinu je ekološki prihvatljiv agregat jačine 100 KS sa šestostepenim mauelnim mjenjačem, kao i verzija sa 115 KS. Ukoliko se kupac odluči za najsnažniju varijantu od 140 KS na raspolaganju mu je i sedmostepeni automatski mjenjač sa dvostrukim kvačilom. U kabini se nalazi 10,2-inčna digitalna instrument tabla, dopunjena sa 9,3-inčnim infortaiment sistemom osjetljivim na dodir. Tu su takođe i manje izmjene u izgledu kontrole klima uređaja radi dobijanja bolje ergonomije. Izmjene u kabini zaokružuju nove presvlake električno podesivih sjedišta i unutrašnji retrovizor bez okvira. Sa dizelske strane tu je 1,5-litarski Blue dCi sa 95 ili 115 KS upareni sa manuelnom ili automatskom transmisijom u zavisnosti od jačine.

 

 

U svojoj performantnoj varijanti Megane RS dobija manje izmjene kako bi održao korak sa konkurentskim modelima Ford Focus ST i Hyundaijem i30 N. Raniji 1,8-litarski benzinski agregat sa turbopunjačem je bio u ponudi sa dvije jačine, dok je u novom modelu u ponudi samo varijanta od 296 KS za standardne i RS Trophy modele. Obrtni moment ostaje isti za modele sa manuelnom transmisijom 400 Nm, dok automatska transmisija sa dvostrukim kvačilom dobija dodatnih 10 Nm. Još jedan novitet za Megane RS predstavlja i dodavanje mehaničkog ventila na izduvni sistem kako bi se zvuk mogao ručno modifikovati po želji. Pomenuti RS Trophy dobija stilske revizije kao i „rođaci“ u liniji zajedno sa novom tehnologijom i ekskluzivnim Recaro sportskim sjedištima. Ova redizajnirana linija Renaulta Megane bi trebala biti dostupna kupcima na evropskom tržištu tokom ljeta.

Datum objave: 03/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook