Naslovna > Teme > Mercedes-Benz Off-Road Jahorina 2016.
FOTO GALERIJA (56)

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Off-Road Jahorina 2016.

Zahvaljujući kompaniji Star Import d.o.o. iz Beograda na olimpijskoj ljepotici Jahorini dobili smo priliku za vožnju šest modela Mercedes-Benza čija slovna oznaka počinje slovom ''G''. Radi se o SUV modelima sa ozbiljnim off-road sposobnostima. Zvijezda zanimljivo organizovanog događaja bio je potpuno novi GLC Coupe...

Većina automobile SUV kategorije poistovjećuje sa teško prohodnim terenima i klizavim podlogama pa snijeg koji je pao noć prije zakazane vožnje možemo smatrati kao dar s neba. Tim prije jer je osvanuo vedar dan bez ijednog oblačića... Na polaznoj tački bilo je poredano šest Mercedes-Benz ''G'' modela: GLE, GLE Coupe, GLS, GLC, GLC Coupe i Kralj terenaca G Class.

 


Organizator je pripremio zanimljiv itinerer. Pored uobičajene asfaltne podloge većina puta bila je po makadamskim šumskim putevima i teško prohodnim terenima. U takvim smo se u uslovima na najbolji način uvjerili u sve ono što luksuzni Mercedes-Benz SUV modeli mogu izvesti čak i kada vozač nije baš najspretniji.
Zvijezda cijelog događaja bio je potpuno novi GLC Coupe koji je nas je oduševio u svakom pogledu. Nešto niža linija krova daje izgled coupe vozila sa četvora vrata. Da sve bude neobičnije zadužen je klirens vozila koji nagovještava off-road sposobnosti. Ova pomalo neobična klasa automobila naišla je na odobravanje kupaca iako je prije nekoliko godina bilo dosta sumnjičavih. Bilo kako bilo iz svakog djelića karoserije izbija sportski karakter koji se ranije nije mogao povezati sa karakterom teških i glomaznih SUV vozila. 
Da bi sve bilo u stilu legendarne zvijezde na maski motora ugrađeni su trenutno najmodernija tehnologija i najpotpuniji paketi opreme. Već u baznom modelu nalazimo: sportski ovjes, direktan upravljački mehanizam, Dynamic SELECT i 4MATIC (permamentni pogon na sva 4 točka). Kao poslastica dolazi automatski mjenjač sa 9 stepeni prenosa...

 


Dužina od 4.73 metara i međuosovinski razmak od 2.87 metara otrkivaju da se radi o automobilu impozantnih dimenzija čija unutrašnjost omogućava kraljevski komfor. Iz navednih podataka lako je zaključiti kako je GLC Coupe 8 cm duži od standardne verzije GLC-a s kojom dijeli niz tehnoloških rješenja.
Tokom vožnje po klizavom makadamskom putu zaključili smo da vozač u svakom trenutku ima punu kontrolu. Najviše je to zasluga sistema Dynamic Select koji sadrži pet programa rada (Eco, Comfort, Sport, Sport+ i Individual). Uz adekvatnu nadoplatu može se naručiti aktivni ovjes. Vozač regulaciju vrši preko prekidača a utječe na visinu i tvrdoću ogibljenja.
Zadani itinerer prošli smo bez ikakvih problema. U principu podloga je bila onakva po kakvoj će većina vlasnika voziti svoj GLC Coupe. Iskreno mislimo da je novi GLC Coupe znatno sposobniji od ovog što smo mi tokom dvodnevne regionalne prezentacije mogli osjetiti...
Ponuda motora i mjenjača je takva da će sasvim sigurno zadovoljiti sve želje potencijalnih kupaca. Raspon snage od 170 do 367 KS ''govori'' sve...

 


Pretpostavlja se da će na našem tržištu najveći interes vladati za modelom GLC Coupe 220d 4MATIC koji do registracije košta 110.418 KM. 
Tokom boravka na Jahorini dobili smo priliku za vožnju svih navedenih modela s početka teksta. Teško je reći koji je najbolji. Pored svih SUV modela mi smo se duboko poklonili pred legendarnim G Class modelom koji je u istoriji automobilizma ostavio neizbrisiv trag. To je pravi muški terenac i kao takav jednostavno je neponovljiv...

Datum objave: 06/11/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook