Naslovna > Automobili > Ferrari > 599 GTO > Metak iz Maranella
FOTO GALERIJA (5)

Novitet – Ferrari 599 GTO

Metak iz Maranella


Pomjeranje granica fizike Italijanima je oduvijek išlo od ruke, što potvrđuje i najnoviji model sa „propetim konjićem“, koji nosi veoma zvučnu GTO oznaku i epitet najbržeg cestovnog Ferrarija svih vremena. Podsjećamo da je Ferrari odrednicu Gran Turismo Omologata u dosadašnjoj istoriji koristio samo dva puta 1962. godine na modelu 250 GTO i 1984. godine, kada je predstavljen model koji se zvao jednostavno GTO. Najnoviji model iz Maranella  pokreće 6,0-litarski V12 agregat sa čitavih 670 KS, dostupnih pri 8.250 o/min. Strahopoštovanje ulijevaju i kamionski obrtnim moment od 619 Nm, te šestostepeni automatski mjenjača, kojem za prelaz iz brzine u brzinu treba samo 60 milisekundi. Zahvaljujući kombinaciji monstruoznog benzinskog agregata i superbrzog mjenjača 1.605 kg teški GTO do 100 km/h stiže za samo 3,35 sekundi te postiže maksimalnih 335 km/h. Podsjećamo da je Ferrari GTO nastao kao miks testnog 599XX i „klasičnog“ 599 GTB modela Fiorano, ali sa puno više karakteristika od prvog. Od 599 GTB je preuzet enterijer, dok je od 599XX uzeta šasija sa elektronskim kontrolisanim upravljačkim sistemom. Koliko su ubjedljive performanse najbržeg cestovnog Ferrarija, pokazuje i podatak da ovaj model stazu u Fioranu obiđe sa 1:24 sekunde, sekundu brže od do sada najbržeg Enza.

 

 

 

 

 


Za zaustavljanje Ferrarija 599 GTO su zaduženi karbon-keramički diskovi, sa posebnim sistemom hlađenja kakav se primjenjuje na F1 bolidima. Osim što dobro hladi, ovaj sistem omogućava i konstantan rad kočnica, te zaustavni put od samo 32,5 metara sa brzine od 100 km/h. U odnosu na standardni model GTO nudi i brojne vizuelne promjene, prvenstveno agresivnije i aerodinamički prilagođenije spojlere, te zadnji difuzor u F1 stilu. Sportskim duhom prožeta je i unutrašnjost, sa karbonskim polugicama za ručno biranje brzina, smještenim iza upravljača i prekidač za isključivanje kontrole proklizavanja, podešavanje podvozja i parametara motora poznatiji kao „Manetino“. Tu je i Virtual Race Engineer multimedijalni sistem, putem kojeg se svi ti parametri mogu jednostavno iščitati. Ferrarijeve ekskluzive nikada nisu bile jeftine, te stoga ne treba da bude čudno što limitirana serija od samo 599 modela i sa epitetom najbržeg cestovnog automobila, koji je sišao sa traka u Maranellu, košta čitavih 345 hiljada eura. Pardon koštala je, jer su u samo nekoliko dana prodani svi 599 GTO modeli.

Datum objave: 10/07/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook