Naslovna > Automobili > Toyota > Aygo > Mister X u novom izdanju
FOTO GALERIJA (6)

Toyota Aygo

Mister X u novom izdanju

Sa aktuelnim redizajnom Aygo je dobio svježiji vanjski izgled, savremeniju multimediju, te ekonomičniji i ekološki prihvatljiviji benzinski motor…

Najmanji Toyotin evropski model nakon četiri godine je dobio svježiju formu. Kada se pojavio 2014. godine Toyotin Aygo je sve ljubitelje automobila iznenadio neobično opuštenim stilom sa X maskom po kojoj postao prepoznatljiv na ulicama evropskih metropola. Japanski proizvođač je odlučio da i nakon redizajna zadrži ovaj neobični detalj, ali da ga ponudi u nešto manje upadljivoj formi. Kako bi se dobila neophodna svježina promijenjena su svjetla koja su izgubila dosadašnje oštre ivice, te dobila nježniju i moderniju formu naglašenu trendovskim LED dnevnim svjetlima u obliku bumeranga. Prednji branik je u potpunosti redizajniran, dok je na maski hladnja naglasak stavljen na Toyotin znak umjesto na X formu. Ona od sada nije više kontrastno crna već je ujednačena sa bojom karoserije, što se na prvi pogled čini kao skladnije rješenje, koje je prihvatljivo širem krugu kupaca nego što je do sada bio slučaj. I zadnji dio je modernizovan sa novim LED svjetlima, a potencijalnim kupcima, posebno mladim vozačima su ponuđene brojne mogućnosti ukrašavanja karoserije. U stilske promjene spada i uvođenje novih dezena 15-inčnih aluminijumskih naplataka, a tu su i dvije nove karoserijske boje. U unutrašnjosti su kupcima ponuđene nove kombinacije boja, ukrasnih elemenata i presvlaka sjedišta, a unaprijeđena je i multimedija sa novim sadržajima koji omogućavaju njeno povezivanje sa pametnim telefonima. Japanci tvrde da su unaprijedili i zvučnu izolaciju, te smanjili nivo buke i vibracija, što je podiglo ugođaj u vožnji na viši nivo.

 

MOTOR
Kako bi ispunili strože Euro 6.2 ekološke propise Japanci su poradili na Aygovom 1.0-litarskom trocilindarskom motoru. On sada pri 6.000 obrtaja razvija 72 KS i raspolaže sa 93 Nm obrtnog momenta koji je dostupan pri 4.400 obrtaja. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h u kombinaciji sa petostepenim ručnim mjenjačem maloj Toyoti je potrebno 13,8 sekundi, dok je njen brzinski maksimum na 160 km/h, što je sasvim dovoljno za obavljanje urbanih zadataka, ali i bezbrižne izlete na autopteve. U Toyoti tvrde da je prosječna potrošnja svedena na nivo od tri do 3,5 litra na 100 kilometara.

Datum objave: 17/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook