Naslovna > Retro > Modifikacija klasika za čuvenog glumca
FOTO GALERIJA (8)

SpeedKore 1974 BMW 3.0 CS

Modifikacija klasika za čuvenog glumca

Stručnjaci za karbonska vlakna kompanije SpedKore su već poznati po preuređivanju uglavnom klasičnih američkih automobila, ali od sada se tradicija mijenja....

Ovo nije prvi put da stručnjaci iz kompanije SpedKore sarađuju sa poznatim holivudskim glumcem Robertom Downey Juniorom, jer su već dorađivali njegov Ford Mustang Boss 302 iz 1970. i Chevrolet Camaro iz 1967. koji je ova glumac dao svom saradniku Chrisu Evansu. Ovo je prvi put da se kompanija prihvatila dorade njemačkog automobila, tačnije BMW-a E9 Coupe 3.0 CS iz 1974. godine.

 

 

 

Downeyev automobil je čelične konstrukcije, a SpeedKore samostalno radi obimnu restauraciju metalnih komponenti, što je pomalo neobično za ovu kompaniju. Izmjene od karboskih vlakana se mogu vidjeti na prednjem dijelu vozila i zadnjem braniku, a pri tom istovremeno doprinose savrmeno-klasičnom izgledu automobila. Cigleno crvena vanjska boja karoserije se uklapa sa originalnom BMW-ovom rešetkom i okvirima prozora u Cerakote titanium sivoj boji, zajedno sa setom HRE trodijelnih naplataka koji upadaju u oči svojom sjajnom nijansom. Iza točkova se nalaze Bilsten amortizeri i set prednjih šetoklipnih i zadnjih četvoroklipnih kliješta Brembo kočnica.

 

 

 

 

Na karoseriji vozila se ističe linija i repni spojler hidrigrafikom presvučeni u izgled drveta. Downey je insistirao da se izmjene na karoseriji podudaraju sa unutrašnjošću vozila. Identičan sivi drveni ton se pojavljuje na upravljaču i kontrolnoj tabli, uklapajući se sa kožnim presvlakama smeđe boje i platnom koji se nalazi na sjedištima i oblogama vrata.

 

 

 

 

 

 

Iako je izgled prilično vjeran originalu, SpeedKore je u stvari preradio svaki dio kontrolne table BMW-a E9 kako bi omogućio postavljanje klasičnih instrumenata i skrivenog infotaiment sistema osjetljivog na dodir. Zadnja klupa je uklonjena i zamijen jena presvučenim prtljažnim prostorom, a u prtljažniku se nalazi Yeti hladnjak obložen kožnim materijalom. Nije teško zamisliti put na morsku plažu sa sa spuštenim prozorima, otvorenim krovnim prozorom i hladnjakom punim grickalica i pića.

 

 

 

 

Navodno, i ovaj Downeyev CS je pojačan i u pogonskom dijelu. Dok je originalni CS iz 1974. dolazio sa karburatorskim M30 trolitarskim linijskim agregatom, SpeedKore je ubacio S38 sa direktnim ubrizgavanjem goriva (izvorno ugrađivan u generaciju E34 M5). U ovom automobilu 3,6-litarski šestocilindraš isporučuje 311 KS, što je znatno više od izvornih CS-ovih 180 KS. Jedini prigovor ide na transmisiju, pošto koristi ZF četvorostepeni automatski mjenjač umjesto manuelnog mjenjača visokih preformansi koji bi mu daleko bolje pristajao.

 

Ako ćemo suditi po ovom izvanrednom BMW-u, nadamo se da će SpeedKore proširiti svoju „čaroliju“ na još modela sa Starog kontinenta.

Datum objave: 28/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook