Naslovna > Automobili > Opel > Astra > Munja prije groma
FOTO GALERIJA (7)

Novitet-Opel Astra GTC

Munja prije groma

Jedan od najatraktivnijih ovogodišnjih Opelovih noviteta Astra GTC je konačno razotkriven...

Nova Opel Astra GTC je konačno stigla. Osam mjeseci nakon što je u Parizu predstavljen atraktivni GTC koncept, njemački proizvođač je skinuo veo sa serijskog modela. Kako se i moglo naslutiti, prošlogodišnji koncept u velikoj mjeri je bio vjerna kopija serijskog modela, koji se od sajamskog primjerka razlikuje tek u detaljima poput odbojnika i novih aluminijumskih naplataka. U odnosu na petovratni model Astra GTC donosi puno dinamičniji dizajn sa 15 mm nižom bočnom siluetom i mišićavim zadnjim dijelom. Osim toga GTC model ima 10 mm duži osovinski razmak, koji je rezultat produžavanja zadnjih stabilizatora. U potrazi za boljom dinamikom vožnje proširen je i trag točkova za 40 mm naprijed i 30 pozadi.

 

 

 

 

Prednje vješanje je izvedeno u posebnoj „HiPerStrut” koncepciji, koju pod okriljem Opela još koristi i OPC Insignia, dok je zadnja osovina polukruta, ali sa Wattovom vezom (Opelov patent). Iz tabora njemačkog proizvođača poručuju da će zbog ovakve koncepcije vješanja nova Astra GTC biti upravljivija i dinamičnija od prethodne u svim uslovima vožnje.

 

 

 

Podešavanje vješanja biće moguće i putem Flex Ride sistema sa tri moda Normal, Sport i Tour. Za pogon Astre GTC od starta su namijenjena četiri turbo agregata, jedan dizelaš i tri benzinca. Dobro poznati dvolitarski dizel agregat za potrebe GTC pojačan je na 163 KS, a kombinuje se sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Sa ovim motorom Astra „stotku“ dostiže za 8,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 210 km/h. Boje benzinaca braniće 1.4 Turbo sa 120 i 140 KS, te 1.6 Turbo sa 180 „konja“, koji će GTC moći potjerati do 220 km/h. Prava poslastica za ljubitelje sportskih Opela trebao bi biti OPC model, za koji se u kuloarima šuška da treba imati 2.0-turbobenzinski agregat sa 290 KS. Više detalja o ovom, ali i o ostalim motorima koji će se naći u GTC modelu, saznaćemo tek nakon svjetske premijere u Frankfurtu. 

Datum objave: 24/07/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook