Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > EQ Serija > Na prvi pogled: troredni EV luksuz

Mercedes-Benz EQS SUV

Na prvi pogled: troredni EV luksuz

Mercedes tvrdi da EQS 450 može postići impresivnih 600 kilometara dometa koristeći WLTP skalu. Procjene dometa za moćniji EQS 580 nisu dostupne, ali čak i najneefikasniji model bi trebao biti u stanju preći 250 kilometara prije nego što ga treba dopuniti...

Prošle godine, Mercedes-Benz je svijetu predstavio svoj prvi moderni EV. Luksuzna limuzina pune veličine je bazirana na modularnoj EVA2 platformi, pogodnoj za različite tipove vozila uključujući manju, nižu EQE limuzinu. Danas, proizvođač automobila ide u suprotnom smjeru, predstavljajući nam troredni EQS SUV. EQS SUV je viši od svog sličnog limuzinskog rođaka, ali mnoge njegove specifikacije i karakteristike će se činiti poznatim ljubiteljima postojeće Mercedes EV linije. Najočiglednije, kompanijska stilska tema "jednog luka" dolazi i u EQS SUV, s aerodinamičnim, nagnutim prednjim dijelom i suženim staklima, koji mu pomažu da ostavi snažan prvi utisak. Ponuđen u oblicima EQS 450, EQS 450 4Matic i EQS 580, SUV bi takođe trebao biti u stanju postići domet do 600 kilometara.

 

 

 


Kupci mogu birati između Electric Art i AMG-Line stila karoserije, prvi dobija glatki prednji branik, a drugi agresivnije karakteristike kao što su vazdušne zavjese u uglu i spojler na prednjem kraju. AMG znakovi će vjerovatno biti popularni među vlasnicima EQS. Kao i EQS limuzina, crossover ima poklopac motora na preklop koji se spaja u luk točkova, kao i iskačući punjač tečnosti za pranje na lijevom prednjem blatobranu. Tu je i vrlo kratak vizualni omjer kontrolne pločice i osovine, s osnovom vjetrobranskog stakla koja se nalazi gotovo iznad središnje linije prednje osovine. Odmaknite se, međutim, i postaje jasno da je to vizuelni trik stila, jer su stvarna kontrolna tabla i sjedišta još uvijek daleko od volana. Ispred putničke kabine takođe ne postoji prtljažnik, što znači da se sav taj prostor koristi za električne komponente kojima pristupaju samo Mercedesovi tehničari - poklopac motora se ne otvara iznutra.

 


Oni koji vole stil limuzine EQS vjerovatno će cijeniti i SUV, iako nagnuti prednji dio i zamahnuti D-stub izgledaju pomalo kao MPV iz ranih 2000-ih. Mercedes-Benz EQS SUV će se pojaviti u dva različita nivoa opreme – EQS 450 i EQS 580 – pri čemu će prvi nuditi pogon na sva četiri točka kao opciju sa dva motora, dok će drugi biti standardan. Bilo da je u obliku jednog ili dvostrukog motora, EQS 450 ima 355 KS i 568 Nm obrtnog momenta, oba poboljšanja u odnosu na EQS 450 limuzinu od 329 KS i 550 Nm. Čvrsti dvostruki motori EQS 580 SUV-a proizvode kombinovanu snagu od 536 KS. Snaga za sve nivoe opreme dolazi iz litijum-jonske baterije od 107,8 kilovat-sati postavljene u pod.

 


Unutrašnjost SUV-a EQS izgleda poznato svima koji su proveli vrijeme u EQS ili EQE. Model 450 standardno dolazi sa portretno orijentisanim ekranom osetljivim na dodir od 12,8 inča smještenim unutar kosog poklopca. Opciono na 450 i standardno na 580 će biti MBUX Hyperscreen, jedan list stakla visoke čvrstoće koje skriva centralni ekran od 17,7 OLED, instrument tablu od 12,3 inča i ekran osetljiv na dodir od 12,3 inča direktno ispred putnika kako bi im se omogućilo da daju prijedloge za navigaciju ili audio. Materijali kabine u SUV-u 2023 EQS su odlični, sa komadima zakrivljenog drveta na središnjoj konzoli i naslonima za ruke, plastikom mekom na dodir i umjetnom kožom MB-Tex na instrument tabli i standardnim kožnim presvlakama sjedišta za sve putnike. Mercedes će takođe uključiti višebojno akcentno osvjetljenje na EQS SUV-u, dok bi standardni panoramski krov trebalo da omogući obilje prirodnog ambijenta.

 

Osvježavajuće za američke kupce, oni će biti prvo tržište koje će iskusiti Mercedes-Benz EQS SUV iz 2023., koji kreće u prodaju krajem ljeta. Cijena još nije potvrđena, ali SUV bi trebao biti nekoliko hiljada skuplji od 103.360 dolara EQS 450 ili 126.950 dolara EQS 580.

Datum objave: 19/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook