Naslovna > Automobili > Land Rover > Defender > „Nabildani“ Defender

Land Rover Defender

„Nabildani“ Defender

Land Roverov odjel za specijalna vozila razvija novu verziju Defendera sa V8 agregatom, a špijunske fotografije prikazuju testni model koji bi lako mogao biti Defender SVR koji se očekuje na tržištu u narednih godinu dana...

Ovaj testni model spolja izgleda identično kao prethone verzije Defendera, ali nekoliko bitnih detalja otkrivaju da se možda ipak radi o rivalu Mercedesa AMG G 63. Kočiona kliješta crvene boje koja se naziru iza naplataka i novi dvostruki izduvni sistem ukazuju da se ovjde radi o performantnom modelu. Najveće odstupanje dolazi nakon provjere registarskih tablica, koje pokazuju da se radi o vozilu sa petolitarskim pogonskim agregatom, što dodatno potvrđuje činjenicu da se ispod poklopca motora nalazi V8 sa turbopunjačem koji pokreće model Range Rover Sport SVR.

 

 

 

Ovo znači takođe da bi Defender SVR mogao biti posljednji model opremljen sa petolitarskim V8 agregatom, izrađenim u Fordovoj fabrici Bridgend koje bi trebala prestati sa radom krajem godine. Ovaj model bi trebao raspolagati ukupnom snagom većom od 500 „konja“. Po svemu sudeći izgleda da je nova super-čvrsta platforma od aluminijuma prilično olakšala podešavanje šasije za performantni model. Novi Terrain Response 2 sistem će vjerovatno uključivati i opciju „track mode“ asistencije, mada Land Roverovi inžinjeri insistiraju na tome da Defender SVR zadrži najveći dio off road mogućnosti standardnog modela.

 

 

 

Trovratna verzija Defendera 90 čije se predstavljanje očekuje sredinom naredne godine bi u svakom slučaju odlično izgledao u SVR „odijelu“, ali po svemu sudeći samo će duži model 110 sa petoro vrata biti dostupan u performantnom izdanju. Prema nepotvrđenim glasinama u budućnosti bi modeli kompanije Jaguar Land Rover mogli biti opremljeni elektrifikovanim pogonima dizajniranim u saradnji sa BMW-om. Moguće je da je postignut dogovor o zamjeni dosadašnjeg petolitarskog V8 agregata sa BMW-ovim 4,4-litarskim. Novi agregat bi se u skorijoj budućnosti mogao pojaviti u modelima Range Rover, Range Rover Sport i Jaguaru F-Type.

Datum objave: 16/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook