Naslovna > Automobili > Lexus > LS > Naglasak je na udobnosti

Lexus LS 2021.

Naglasak je na udobnosti

Nakon tri i po godine na tržištu, peta generacija Lexusa LS dobija kozmetička i tehnička unapređenja kako bi se na tržištu bolje „nosio“ sa njemačkim konkurentima, naročito nadolazećom S-Klasom...

Prednje svetlosne grupe su blago izmijenjene, jer LS sadrži adaptivni sistem svjetlosnog snopa koji je prvobitno predstavljen u modelu RX za 2019. godinu. Lexus je takođe izmijenio i prednji branik i dobio vertikalne linije u oba ugla koje ističu vretenastu rešetku hladnjaka. Kupcima je na raspolaganju nekoliko setova aluminijumskih naplataka, koje uključuju i 20-inčni set za F Sport varijantu.

 

 

 

 

Iako je unutrašnjost većim dijelom prenešena iz prethodnog modela, novi LS posjeduje ekran visoke rezolucije koji omućava pregled unazad umjesto unutrašnjeg retrovizora, zajedno sa crnim finišem za kontrole na upravljaču i centralnoj konzoli. Na centralnoj konzoli se takođe nalazi i upravljač koji služi kao prečica za 12,3-inčni infotaiment sistem kako bi se omogućio brz pristup grijanim sjedištima i komandama vozila. Sam infotaiment sistem se karakteriše kao novi eksran osjetljiv na dodir sa podrškom za Android Auto i Apple CarPlay aplikacije.

 

 

 

 

 

Ove izmjene možda djeluju minorne, ali to je iz razloga što je Lexususov glavni fokus bio na unapređenju udobnosti. Adaptivni ovjes je optimizovan da omogući „svileno glatku“ vožnju, dodatno poboljšanu revizijama na stabilizatorima i nosačima motora. Čak i presvlake sjedišta imaju dublje tačke uboda zajedno sa uretanom niske elastičnosti na jastučićima kako bi se omogućila veća udobnost.

 

 

 

 

 

Lexus tvrdi da konvencionalni LS 500 ima poboljšani obrtni moment i bržu transmisiju, dok hibridni sklop u modelu LS 500h ima poboljšan „kick down“ kako bi se postizalo bolje ubrzanje. Obje varijante koriste unapređene Active Noise Control i Engine Sound Enhacement sisteme kako bi u kabini tokom vožnje bilo što tiše i prijatnije.

 

 

 

Lexus Teammate debituje na novom ažuriranom LS-u kao niz sistema asistencije vozaču koji uključuje funkciju Park Assist koja automatski kontroliše upravljanje, ubrzanje, kočenje i promjenu stepena prenosa. Kada se vozilo pokrene, sistem sa svojim kamerama i ultrazvučnim senzorima dodatno pomaže vožaču da održava vozilo u liniji i promjenu voznog traka, održavajući udaljenost od ostalih automobila u saobraćaju i pružajući pomoć prilikom preticanja.

 

 

 

 

 

Lexus Teammate postaje sa vremenom sve bolji jer podržava ažuriranja softvera, a sa tim i novu funkcionalnost čim postane dostupna. Prodaja ažuriranog Lexusa LS na japanskom tržištu kreće krajem ove godine, a na međunarodna tržišta stiže naredne godine.

Datum objave: 07/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook