porsche
Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Najbolje od Golfa
FOTO GALERIJA (12)

Test - Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline

Najbolje od Golfa

Sa najjačim dizelašem u ponudi, bogatom Highline opremom, zadnjim multilink vješanjem i mnoštvom elektronskih anđela čuvara, novi Golf puca na najzahtjevniju klijentelu, koja ne želi praviti kompromise...

Nakon 1.6 TDI Trendline modela koji je cjenovno, ali i po onome što nudi znatno bliži bh. kupcima, na test smo dobili Golf VII namijenjen najzahtjevnijoj klijenteli. Trenutno najjači 2.0-litarski TDI agregat sa 150 KS i izuzetno bogata Highline oprema izdvojili su naš testni primjerak od sličnih vozila ove klase.

 

SA HIGHLINE paketom opreme testni Golf startuje po cijeni od 40.773 KM. Priključivanjem 12 dodataka koji su odabrani sa spiska opcione opreme njegova cijena je narasla do 47.297 KM. Nemali iznos koji treba izdvojiti za jedan kompaktni automobil istovremeno podiže i standarde ocjenjivanja. Golfov dizajn nikada mu nije donio epitet automobilskog srcelomca, izuzev možda kod sportskih GTI varijanti. Tako je i sa sedmom generacijom. Jednostavne forme i oblici petovratne karoserije, sa oku ugodnim detaljima poput hromiranih letvica, opcionih 17-inčnih alu-naplataka ili dvostrukih završetaka izduvne grane ne pršte od emocija. Golf je bio i ostao njemački hladan i strog, zbog čega je smjena generacija za vlasnike „šestice“ protekla gotovo bezbolno. U toj činjenici bi brojni kritičari Golfove dizajnerske evolucije možda trebali tražiti tajnu njegovog uspjeha, odnosno vječne mladosti ili magnetske privlačnosti, zbog koje je na bh. tržištu mnogim kupcima bio i ostao ljepši od mnogih konkurenata.

 

RASKOŠ I BOGATSTVO Highline opreme najbolje se osjete u enterijeru, koji plijeni pažnju vrhunskom završnom obradom i ugrađenim materijalima. Primjetna je obilnija upotreba umetaka obojenih crnim klavir lakom, čije prisustvo razbija sivilo ostatka enterijera. Multifunkcionalni kožni upravljač, ergonomska prednja sportsko-komforna sjedišta u kombinaciji koža-platno, sa grijačima i masažerom u vozačevom naslonu su dobijeni uz doplatu. Ova kombinacija unaprijedila je čulni doživljaj u „sedmici“ i podigla ga na nivo iznad kompaktne klase. Kožne presvlake pružaju prijatniji osjećaj pri kontaktu sa upravljačem i ručicom mjenjača, vrhunska sjedišta su melem za leđa na dužim putovanjima, a za vozačevu „nirvanu“ je zaslužan opuštajući masažer. Optimalnu ventilaciju, grijanje i hlađenje enterijera obezbjeđuje opcionalni dvozonski Climatronic sistem. Jednako oduševljava lakoćom upravljanja koliko i efikasnošću. Kao melem za uši nametnuo se odlični Composition Color muzički uređaj. Doplata za njega vrijedi svaku marku, jer u sebi objedinjuje CD/MP3/WMA player i čitač SD kartica, petoinčni na dodir osjetljivi ekran, te čak 8 zvučnika. Tu je i Aux konektor za spajanje sa eksternim uređajima poput MP3 playera i pametnih telefona.

 

IAKO JE VIZUELNO veoma blizak prethodniku novi Golf je profitirao u puno važnijem detalju, eksterijernim dimenzijama. U odnosu na „šesticu“ Golf VII je sa 4.255 mm dužine nepunih šest centimetara duži. Širina od 1.799 mm je 13 mm veća, dok je visina od 1.452 mm smanjena za nepuna tri centimetra. Istovremeno, s obzirom na to da se radi o potpuno novoj MQB platformi, međuosovinski razmak sada iznosi 2.637 mm, što je rezultovalo i za 43 mm naprijed pomjerenom prednjom osovinom. Sve to je uticalo je na još bolju ponudu enterijernog prostora, raskošniji prtljažnik zapremine između 380 i 1.270 litara, ali i na još izražajnije dinamičke osobine. Šlag na tortu dolazi u obliku aerodinamičnosti, koja znatno utiče, kako na kvalitet vožnje pri višim brzinama tako i na samu ekonomičnost, jer koeficijent otpora vazduha sada iznosi samo 0,27, što je i više nego povoljan rezultat.

 

LOŠI VREMENSKI USLOVI tokom testa nam nisu išli na ruku za testiranje dinamičkih karakteristika trenutno najjačeg i najopremljenijeg dizelskog VW Golfa na našem tržištu. Ipak, zasnježeni pejzaž sa ledenim putevima otkrio je neke druge kvalitete testnog automobila. Samo neke od njih su sjajna trakcija, besprijekorna sigurnost, te i uz niske temperature veoma niska potrošnja goriva od prosječne 6,2 litre eurodizela. Za razliku od 1.6-litarske verzije, 2.0 TDI sa 150 KS i 320 Nm obrtnog momenta donosi promjene i u podvozju, jer umjesto zadnje polukrute dolazi sa multilink osovinom. Uz adekvatne pneumatike, opcione sportske elemente ogibljenja, te mnoštvo elektronskih pomagala kao što su ESC kontrola stabilnosti sa ABS, ASR, EDL i EDTC podopcijama, vožnja zaleđenim putevima protekla je uz visok nivo stabilnosti. Tajna zaista besprijekornog načina vožnje novog Golfa 2.0 TDI krije se u serijskoj XDS elektronskoj blokadi diferencijala, koja je jednostavno nezamjenjiva pri zahtjevnoj vožnji ili vožnji na klizavim podlogama. Ono što svakako zaslužuje sve pohvale je i egzaktno upravljanje, kao i jednostavno korišćenje osnovnih komandi Volkswagenovog kompakta. S obzirom na vremenske uslove nismo bili u mogućnosti da izvršimo uobičajena dinamička mjerenja, ovaj put moramo vjerovati fabričkim podacima koji navode da ovako pogonjen Golf sa šestostepenim ručnim mjenjačem do 100 km/h sprinta za 8,6 sekundi, te ostvaruje maksimalnu brzinu od 216 km/h.

 

Bh. tržištu prihvatljiviji osnovni modeli Golfa startuju od 30.000 KK pa naviše i oni su kao takvi namijenjeni širokim narodnim masama. Testni model sa najbogatijim Highline paketom i desetak odabranih dodataka, dvolitarski dizelašem, armijom elektronike i multilink vješanje namijenjen je užem krugu kupaca, koji ne tolerišu kompromise već za sebe žele uvijek najbolje. Novi Golf im je u stanju to pružiti, u svim onim segmentima, koje mora ispuniti jedan vrhunski automobil.

 

 

 

 

Datum objave: 04/03/2013
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook