Naslovna > Automobili > Audi > A8 > Najbolje od najboljeg

Novitet – Audi A8

Najbolje od najboljeg

Sa redizajniranim A8, Audi je ekspresno odgovorio na novu Mercedesovu S klasu, koja je značajno podigla standarde u klasi luksuznih limuzina...

Bez obzira na visok nivo luksuza, te najsavremeniju multimedijalnu i pogonsku tehnologiju koju u sebi objedinjuje, jedna od najpopularnijih luksuznih limuzina današnjice morala je proći kroz odmjeren redizajn. Ovakav potez Audija je očekivan, kako bi se pažnja bogate klijentele skrenula sa potpuno nove i čini se nikad bolje Mercedesove S klase. Ako je suditi prema standardnim LED svjetlima sa podrškom bi-ksenonske tehnologije, nova „osmica“ biće puno uočljivija na putu.

 

 

 

Markantni prednji dio dobio je masivniju masku hladnjaka i drugačiji odbojnik, dok su ostale kozmetičke promjene bazirane na zadnji dio sa novim svjetlosnim grupama i pratećim detaljima. Vrijedna pažnje je i nova kolekcija aluminijumskih naplataka, čiji maksimalni promjer seže do 21 inča. Dahom svježine odiše i luksuzna unutrašnjost obogaćena head-up displejom i sistemom za noćnu vožnju, koji omogućava pravovremeno uočavanje pješaka i životinja pokraj puta. U „osmicu“ je ugrađena i naprednija verzija „Lane Assist“ sistema, koji nadzire i po potrebi koriguje putanju vozila. Kako bi nivo udobnosti uvijek bio na najvišem nivou, u standardnu opremu je uvedeno aktivno vazdušno ogibljenje, sa Quattro pogonom. Izuzetak je hibridni model, koji će zbog uštede i ekonomičnosti zadržati prednji pogon. Ljubiteljima vrhunskih voznih mogućnosti kroz doplatu je ponuđen i „sportski“ diferencijal sa elektronskom blokadom. U cilju smanjenja potrošnje, dosadašnji elektro-hidraulički servo uređaj je zamijenjen sa elektro-mehaničkim. Dodatnu snagu dobila je većina pogonskih agregata, koji sada ispunjavaju Euro 6 norme o kvalitetu izduvnih gasova.

 

 

Tako je početni 3.0 TDI umjesto dosadašnjih 250, dobio 258 „konja“, dok je broj veći 4.2-litarski sa 350 pojačan na 385 KS. Snaga osnovnog 3.0 TFSI benzinca je sa 290, porasla na 310 „konja“, dok jači V8 Biturbo 4.0-litarski TFSI raspolaže sa 435 KS. Vrh ponude ostaje S8 model sa 520 KS iz 4.0 TFSI agregata. Za pogon hibrida je odabran 2.0 TFSI četverocilindraš, koji u saradnji sa elektromotorom razvija 245 KS. U ponudi ostaje i produžena karoserijska verzija „Lang“ sa 6.3-litarskim W12 benzincem, koji raspolaže sa 500 KS. Najpovoljniji model redizajniranog A8 na njemačkom tržištu košta 74.500 eura. 

 

 

Datum objave: 17/10/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook