Naslovna > Automobili > Volkswagen > Polo > Najbolji do sada
FOTO GALERIJA (10)

Vozili smo - VW Polo

Najbolji do sada

Prvi kilometri za upravljačem novog Pola potvrdili su nam da izgleda ljepše i atraktivnije od starijeg brata Golfa, te da nudi izuzetno kvalitetnu arhitekturu, odlične motore i vozna svojstva...

Trebala je ovo da bude još jedna rutinska prezentacija. Fotoaparat, kamera, avionska karta, testna vožnja... Ipak, predstavnici ASA auta, generalnog zastupnika VAG grupacije, odlučili su da na prezentaciju novog Pola pođemo automobilima i učinimo naše trodnevno putovanje nadasve zabavnijim. Zabavnijim? Nakon polaska za Minhen, iz još neobjašnjivih razloga, naš navigacioni uređaj nas u Celju skreće sa trase i šalje podno slovenačkih Alpa. I ništa ne bi bilo toliko čudno, da nas već spomenuta navigacija nije navela na makadamski put ili, bolje rečeno, biciklističku stazu okruženu gustom borovom šumom i tamom noći... Putovanje se pretvara u istinsku avanturu! Ipak, sa osmijehom na licu i velikom dozom mladalačkog duha iznalazimo put za Minhen, gdje nas je čekao naš čarter let za Sardiniju....

 

 

 

 


Nakon 10,6 miliona plasiranih primjeraka Volkswgen je javnosti predstavio novu, petu generaciju jednog od najprodavanijih njemačkih automobila uopšte. Novi Polo produkt je nove razvojne filozofije proizvođača iz Wolfsburga, koja je već iznjedrila Golfa VI generacije i novog Scirocca. Dizajnerski VW mališa nema puno zajedničkih elemenata sa svojim prethodnikom. Od njega je duži za čitava 54 mm, te slobodno možemo reći da je Polo 5 ukupne dužine 3.970 mm u stvari za broj manji Golf. Uticaj „velikog brata“ vidljiv je na svakom koraku, kako po pitanju vanjštine i unutrašnjosti, tako i po pitanju mnogih tehničkih dostignuća. „Živimo u predekorisanom svijetu automobila. Ljudi su se toga zasitili. Iz tog razloga smo se odlučili za korak unazad ka jednostavnim, čistim, a samim tim i istinskim vrijednostima“ - samo su neke od riječi Waltera da Silve, prvog čovjeka u dizajnerskom odjelu VW-a, koji je ukratko opisao izgled novog Pola.


 


Da je nova perjanica VW-a u nižoj srednjoj klasi napredovala na svim poljima, uvjerili smo se već tokom prvih testnih vožnji. Odlično držanje ceste, uglađeni pogonski agregati te vrhunska završna obrada samo su neki od epiteta, koji ga karakterišu i izdvajaju od ostatka konkurencije. Prvi dio testnih vožnji apsolvirali smo u 1.6-litarskom turbodizelašu snage 90 KS, zatim u modelu pogonjenom benzinskim agregatom zapremine 1.4-litre te na kraju potpuno novim 1.2-litarskim turbo benzincem, koji nas je uistinu oduševio. Ovaj agregat ukupne snage 105 konja, koji na tržište dolazi poslije svih motora, smatramo jednom od najboljih opcija za pogon novog Pola. Valja spomenuti i to da će se na početku prodaje, koja je kod nas najavljena za kraj septembra, naći šest pogonskih agregata, od kojih su tri benzinska i tri dizelska.

 

 

 

Svih šest zadovoljava Euro 5 standarde o kvaliteti izduvnih gasova, te se mogu pohvaliti sa, u prosjeku, 20% nižom potrošnjom u odnosu na prethodnu generaciju. Pored svih ekoloških aspekata, novi mali Golf osvojio je i maksimalnih pet zvjezdica na Euro NCAP testiranju sigurnosti. Iako cijene za BiH tržište još uvijek nisu definisane, vrijedi spomenuti da startni model sa 1.2-litarskim benzinskim agregatom i Trendline paketom opreme, koji između ostalog uključuje dva vazdušna jastuka, ESP, prednje elektrifikovane podizače stakala, u Njemačkoj košta 12.150 eura.

Datum objave: 26/06/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook