Naslovna > Vijesti > Najbolji prodajni rezultat drugog polugodišta

Volvo Cars

Najbolji prodajni rezultat drugog polugodišta

Kompanija Volvo Cars za 2020. godinu ostvarila je najbolji rezultat prodaje drugog polugodišta u svojoj istoriji budući da je brzorastuća potražnja za električnim vozilima podstakla oporavak kompanije od pada poslovanja usljed uticaja pandemije COVID-19...

Odlučnim preduzimanjem mjera, usmjerenim ka ublažavanju posljedica pandemije u prvoj polovini godine, kompanija je nakon kraće pauze brzo ponovno pokrenula svoje poslovanje i krenula putem brzog oporavka, koje je potkrijepila sve veća potražnja za serijom elektrificiranih vozila Recharge. Udio modela Recharge s potpuno električnim ili plug-in hibridnim pogonom za 2020. godinu povećao se za više od dvostruko u odnosu na 2019. godinu. U Evropi je udio vozila Recharge u cjelokupnoj prodaji iznosio 29 posto, a Volvo je zahvaljujući tome bio lider među robnim markama u oblasti elektrificiranih vozila u regiji. Ujedno je i vodeća robna marka plug-in hibrida u SAD-u.

 

 


Kompanija je na svoja dva najveća pojedinačna tržišta, u Kini i SAD-u tokom cijele godine bilježila porast prodaje budući da je već u drugoj polovini godine uspjela i više nego samo oporaviti se nakon pada prodaje zbog pandemije u prvoj polovini godine. ,,Nakon teškog početka, druga polovina godine bila je odlična. Povećali smo tržišni udio u svim našim glavnim prodajnim regijama“, rekao je Lex Kerssemakers, menadžer globalnih komercijalnih aktivnosti. ,,U 2021. godini želimo graditi na tom pozitivnom trendu jer nastavljamo s plasiranjem serije novih električnih vozila Volvo i širimo naše internetsko poslovanje“.

Dok je u prvoj polovini godine prodaja bilježila pad za 21 posto, kompanija se u drugoj polovini 2020. godine vratila na krivulju rasta koju je pratila posljednjih godina, te je od juna nadalje bilježila istrajni mjesečni porast. Prodaja se povećala za 7,4 posto (391.751 vozila) u drugom polugodištu u odnosu na isti period 2019. godine. Kompanija je 2020. godine širom svijeta prodala ukupno 661.713 vozila, što je 6,2 posto manje u odnosu na 2019. godinu. Iako krajnji rezultati za cijelu godinu još nisu potvrđeni, kompanija je bila uspješnija od konkurencije te je za prvih jedanaest mjeseci godine povećala tržišni udio u svim glavnim prodajnim regijama.

 

Prodaja u Kini tokom 2020. godine povećala se za 7,5 posto, tj. 166.617 vozila, u odnosu na 2019. godinu. U SAD-u se prodalo 110.129 vozila Volvo, što je za 1,8 posto više u poređenju sa 2019. godinom. Prodajni rezultati na oba tržišta prije svega su posljedica povećanja potražnje za nagrađenom serijom vozila SUV. Na brojnim ključnim tržištima Evrope kompanija Volvo Cars bilježi veliku potražnju za modelima Recharge. Oslabljenost tržišta kao posljedica ograničenja zbog pandemije uzrokovala je pad cjelokupnog obima prodaje za 15,5 posto na godišnjem nivou.


Pandemija je također povećala veću usmjerenost kompanije ka internetskoj prodaji, koja ostaje ključna oblast za 2021. godinu. Godine 2020. kompanija Volvo Cars bilježi više od udvostručenosti svojih internetskih narudžbi u odnosu na 2019. godinu. Stope osvajanja tržišta preko toga prodajnog kanala ostaju visoke i okrijepit će porast tržišnog udjela.
Kompanija Volvo Cars obavezala se da će postati proizvođač premium električnih vozila i tokom narednih godina namjerava plasirati nekoliko potpuno električnih automobila na tržište. Do 2025. godine ima cilj da ostvari prodaju u kojoj će 50 posto vozila zastupati potpuno električna vozila, a drugu polovinu hibridi. Volvo Cars je trenutno jedini proizvođač automobila koji će ponuditi plug-in izvedbu za svaki svoj model.

Datum objave: 20/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook