Naslovna > Automobili > BMW > Serija 4 > „Najekskluzivniji specijalni model“ sa najmoćnijim linijskim šestocilindarskim agregatom

BMW 3.0 CSL

„Najekskluzivniji specijalni model“ sa najmoćnijim linijskim šestocilindarskim agregatom

BMW će napraviti samo 50 individualno numerisanih automobila tokom otprilike tri mjeseca. Za farbanje je potreban poseban proces, dok će se neki dijelovi CFRP-a proizvoditi ručno. Svaki automobil prolazi kroz najmanje osam ciklusa montaže na isto toliko proizvodnih stanica tokom složenog procesa koji traje čak 10 dana...

Može se sa sigurnošću reći da je 2022. bila dobra za BMW entuzijaste jer nisu dobili samo dugoočekivani M3 Touring već i M4 CSL i novi M2. Ostavljajući najbolje za kraj, vrhunac proslave 50. godišnjice M-a je oživljavanje ikone – 3.0 CSL. Odajući počast Coupe Sport Lightweight-u iz 1970-ih, moderni E9 se reklamira kao "najekskluzivniji specijalni model" u istoriji M. Prepoznatljiva rešetka s bubrezima je po uzoru na koncept 3.0 CSL Hommage iz 2015. godine, ali sada ima umetak u obliku rešetke u dijamantskoj strukturi. Okvir rešetke ima saten aluminijumsku završnu obradu koja se može primijetiti i na okvirima bočnih prozora. Ova velika udubljenja podsjećaju na originalni 3.0 CSL dok služe funkcionalnoj ulozi hlađenja motora i kočnica.

 

 

 


Laserski farovi prilagođeni M4 CSL dolaze sa istim žutim akcentima kao počast prošlim trkačkim automobilima i savremenom M4 GT3. Bočni profil otkriva ispupčene blatobrane i centralno zaključane kovane točkove veličine 20 inča naprijed i 21 inča nazad. Sjajne cipele obojene u zlatnu boju dolaze u dizajnu Y-spoke i umotane su u Michelin gume po narudžbi s utisnutim "50" na bočnoj strani u znak obilježavanja pola vijeka M-a. Najočiglednija veza sa klasičnim modelom primjetna je na zadnjoj strani gdje je BMW M ugradio istaknuto krilo u stilu legendarnog Betmobila. Sa logotipom M Power u retro stilu, krilo je široko kao cijeli derrière 3.0 CSL i ima zatvorene strane, baš kao što je original imao prije 50 godina. Veliki aero element upotpunjen je krovnim spojlerom koji je sličan modelu E9.

 


Oslikan u Alpine White Uni sa tradicionalnom M grafikom, novi 3.0 CSL koristi najmoćniji redni šestocilindarski motor koji su Bavarci ikada instalirali. Bi-turbo 3,0-litarski motor ima 553 KS i 550 Nm. Zanimljivo je da je broj obrtnog momenta zapravo manji za značajnih 100 Nm u poređenju sa M4 Competition i M4 CSL. To je vjerovatno zato što ultra-ekskluzivno specijalno izdanje koristi šestostepeni manuelni mjenjač koji ne može podnijeti puni obrtni moment.

 

 

 

Mjenjač sa tri pedale šalje snagu isključivo na zadnje točkove gde je BMW ugradio M diferencijal. Ugljenično-keramičke kočnice su standardne, kao i adaptivno M vješanje prilagođeno za stazu s elektronski kontrolisanim amortizerima. Unutra se nalaze puna karbonska ssedišta, CFRP obloge na vratima i bijela ručica mjenjača.

Datum objave: 24/11/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook