Može se sa sigurnošću reći da je 2022. bila dobra za BMW entuzijaste jer nisu dobili samo dugoočekivani M3 Touring već i M4 CSL i novi M2. Ostavljajući najbolje za kraj, vrhunac proslave 50. godišnjice M-a je oživljavanje ikone – 3.0 CSL. Odajući počast Coupe Sport Lightweight-u iz 1970-ih, moderni E9 se reklamira kao "najekskluzivniji specijalni model" u istoriji M. Prepoznatljiva rešetka s bubrezima je po uzoru na koncept 3.0 CSL Hommage iz 2015. godine, ali sada ima umetak u obliku rešetke u dijamantskoj strukturi. Okvir rešetke ima saten aluminijumsku završnu obradu koja se može primijetiti i na okvirima bočnih prozora. Ova velika udubljenja podsjećaju na originalni 3.0 CSL dok služe funkcionalnoj ulozi hlađenja motora i kočnica.
Laserski farovi prilagođeni M4 CSL dolaze sa istim žutim akcentima kao počast prošlim trkačkim automobilima i savremenom M4 GT3. Bočni profil otkriva ispupčene blatobrane i centralno zaključane kovane točkove veličine 20 inča naprijed i 21 inča nazad. Sjajne cipele obojene u zlatnu boju dolaze u dizajnu Y-spoke i umotane su u Michelin gume po narudžbi s utisnutim "50" na bočnoj strani u znak obilježavanja pola vijeka M-a. Najočiglednija veza sa klasičnim modelom primjetna je na zadnjoj strani gdje je BMW M ugradio istaknuto krilo u stilu legendarnog Betmobila. Sa logotipom M Power u retro stilu, krilo je široko kao cijeli derrière 3.0 CSL i ima zatvorene strane, baš kao što je original imao prije 50 godina. Veliki aero element upotpunjen je krovnim spojlerom koji je sličan modelu E9.
Oslikan u Alpine White Uni sa tradicionalnom M grafikom, novi 3.0 CSL koristi najmoćniji redni šestocilindarski motor koji su Bavarci ikada instalirali. Bi-turbo 3,0-litarski motor ima 553 KS i 550 Nm. Zanimljivo je da je broj obrtnog momenta zapravo manji za značajnih 100 Nm u poređenju sa M4 Competition i M4 CSL. To je vjerovatno zato što ultra-ekskluzivno specijalno izdanje koristi šestostepeni manuelni mjenjač koji ne može podnijeti puni obrtni moment.
Mjenjač sa tri pedale šalje snagu isključivo na zadnje točkove gde je BMW ugradio M diferencijal. Ugljenično-keramičke kočnice su standardne, kao i adaptivno M vješanje prilagođeno za stazu s elektronski kontrolisanim amortizerima. Unutra se nalaze puna karbonska ssedišta, CFRP obloge na vratima i bijela ručica mjenjača.