Naslovna > Automobili > Porsche > GT3 > Najjači cestovni atmosferac iz Zuffenhausena
FOTO GALERIJA (4)

Porsche GT3 RS 2018

Najjači cestovni atmosferac iz Zuffenhausena

Već smo vidjeli smo špijunske slike ovog modela a sad je vrijeme da pogledamo zvanične fotografije osvježenog modela GT3 RS generacije 991.

Australijski magazin Drive je prvi izbacio preliminarne specifikacije na web, pa smo saznali da novi Porsche u Lizard Green boji ima 20 KS više od prijašnjeg modela. To značio da 4.0 litarski šestocilindarski atmosferac sada raspolaže sa 520 KS! Tih 383 kW RS proizvodi na visokih 8.250 o/min, podatak o obrtnom momentu do ovog trenutka nismo uspjeli dobiti ali  znamo da je prošli model raspolagao sa 460 Nm, pa pretpostavljamo da će i novi model imati sličnu cifru. Dok GT3 ima standardni ručni mjenjač sa 7 brzina i opcioni Dual Clutch automatik, RS model će vjerovatno imati samo PDK varijantu mjenjača. Porsche specijalist  BGB Motorsport iz Floride je ponudio manualnu varijantu mjenjača za GT3 RS i to za sve one koji žele da potroše 45 000 dolara za taj užitak. Očekivane performanse pojačanog RS modela su ubrzanje do 100 km/h za 3.2 sekunde i maksimalna brzina od čitavih 312 km/h. 

 

Popularno nazvani Flat –six pogonski sklop je sposoban za maksimalnioh 9.000 o/min, a Porsche se vratio ugradnji sistema upravljanja zadnjih točkova i to je primjenjeno na ovom modelu. Restilizovani prednji branik, NACA stilizovani otvori za zrak i modifikovani zadnji blatobrani sa povećanim usisnicima daju do znanja kakva se zvijer krije iza zadnje osovine novog RS-a. Prednji naplaci od 20 inča na sebi nose pneumatike dimenzija 265/35, dok su stražnji „valjci“ veličine 21 inč i obuveni u pneumatike dimenzija 325/30! Opcioni Clubsport paket, koji uključuje aparat za gašenje, trkaće sigurnosne pojaseve povezane  u 6 pozicija i aluminijski roll cage, biće dostupan kao i na prošlom modelu. Fotografija unutrašnjosti za sada nema, a očekujemo da vidimo trkaća sjedišta i dosta elemenata od karbon- fibera....

Datum objave: 07/02/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook