Naslovna > Automobili > Ferrari > SF90 Stadale > Najjači cestovni Ferrari svih vremena

Ferrari SF90 Stradale

Najjači cestovni Ferrari svih vremena

Sa SF90 Stradale modelom, koji koristi hibridni pogon sa 1.000 KS Ferrari još jednom pomjera dinamičke granice i postavlja veliki izazov pred konkurenciju...

Ako ste mislili da Ferrari ne može napraviti bolji superautomobil od La Ferrarija, onda ste se prevarili. Njegov nasljednik zove se SF90 Stradale i u svim segmentima bolji je od prethodnika. Dizajnerski SF90 Stradale predstavlja evoluciju mnogih stilskih rješenja ponuđenih na La Ferrariju, ali i donosi mnoštvo jedinstvenih i savremenih detalja poput kvadratnih prednjih i zadnjih LED svjetala. Dvostruki izduvni otvori u uglovima zadnjeg branika koji su krasili La Ferrari zamijenjeni su sa dva centralna izduvna „topa“ (može i otvora, top je žargonski).

 

Tradicionalna Ferarijeva crvena boja u skladnom je kontrastu sa crnim krovom, dok se na bokovima iza kabine nalaze veliki otvori za dovod svježeg vazduha do motornog prostora. Ferrari SF90 Stradale kao cjelina izgleda veoma moderno, sportski i bezvremenski. Enterijer je stilizovan i digitalizovan u skladu sa aktuelnim trendovima, koji nalažu da sve što vozač vidi ili dodiruje ne smije biti klasično. Instrument tabla je virtuelna i projektuje se na velikom 16-inčnom ekranu visoke rezolucije, koji nudi nevjerovatan grafički doživljaj sa simulacijom klasičnog obrtomjera u sredini. Sve daljinske komande na upravljaču su haptičke, odnosno dodirne, a isti koncept je primijenjen i na ostale sisteme poput klima uređaja i multimedije. U klasičnom konceptu zadržan je tek crveni Manettino prekidač sa desne strane upravljača sa kojim vozač elektronski mijenja karakter pogona u skladu sa četiri različito definisana režima rada: eDrive, Hibrid, Performance i Qualify. Vozač u suvozač udobno su zavaljeni u sportski profilisana i kožom obložena sjedišta, a velika posvećenost i pažnja svojstvena ručnoj izradi na Ferrariju vidljiva je u svim detaljima enterijera.

 

Kao i kod svakog Ferrarija tako je i kod SF90 Stradalea najvažniji pogon koji ga čini najjačim Ferrarijevim cestovnim modelom svih vremena. Sam pogon je specifičan, hibridni i čine čak četiri motora. Onaj klasični, benzinski V8 posuđen je od 488 GTB modela. Za potrebe SF90 Stradale pojačan je na čak 780 KS i 800 Nm. U pokretanju 1.570 kilograma teškog italijanskog superautomobila sa rasporedom mase u odnosu 45% na prednjoj i 5 na zadnjoj osovini pomažu mu i tri elektromotora, koji omogućavaju da se dostigne pogonski potencijal od čak 1.000 KS. Jedan elektromotor nalazi se između V8 motora i mjenjača, a druga dva su na prednjoj osovini, što znači da SF90 Stradale ima i hibridni 4x4 pogon. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h najjačem cestovnom Ferrariju svih vremena potrebno je samo 2,5 sekundi. Do 200 km/h on stiže za 6,7 s, dok je njegova najveća brzina limitirana na 340 km/h.
Ferrari još nije objavio informacije o okvirnoj cijeni novog superautomobila, a njegove prve jedinice kupcima bi mogle biti isporučene do kraja godine.

Datum objave: 15/11/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook