Naslovna > Automobili > Audi > Q2 > Najjači Q2 sa 300 KS

Audi SQ2

Najjači Q2 sa 300 KS

Kako bi zadovoljio sportski nastrojenu publiku Audi je svoj najmanji SUV model ponudio u čistokrvnom S izdanju. Atraktivno dizajnirani i dinamički moćni SQ2 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi i ne staje sve dok ne dostigne 250 km/h...

Najmanji Audijev SUV model, koji je na tržištu od polovine 2016. godine, dobio je svoje najjače SQ2 izdanje. Do predstavljanja ovog modela ljubiteljima snažnih pogonskih kombinacija uz Q2, Audi je nudio dvije opcije zasnovane na dvolitarskim TDI i TFSI motorima sa 190 KS, koje su kombinovane sa sedmostepenim automatskim S tronic mjenjačem sa duplim kvačilom i quattro pogonom na sve točkove. Ista kombinacija prenosa i pogona uparena je sa 2.0 TFSI benzincem iz SQ2 modela, koji je pojačan na 300 KS i 400 Nm. Podsjećamo da u kompaktnom Audi S3 modelu ovaj motor raspolaže sa 310 KS i identičnim obrtnim momentom. Zahvaljujući snažnom benzinskom motoru 1.585 kilograma teški SQ2 se iz gradskog SUV modela transformisao u dinamičan sportski kompakt, koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi i može da dostigne elektronski limitiranih 250 km/h.

 

To je osjetan dimanički napredak u poređenju sa 2.0 TFSI motorom od 190 KS, koji omogućava ubrzanje za 6,5 seukundi i najveću brzinu od 228 km/h. No, SQ2 nije samo snažan i brz, on je prema Audiju i značajno krući, upravljiviji i sigurniji u zahtjevnoj vožnji u odnosu na svoju standardnu braću. Bolje „ležanje“ na putu postignuto je ugradnjom serijskih 18 i opcionih 19-inčnih alu naplataka sa niskoprofilnim gumama dimenzija 235/45, odnosno 235/40. Primjera radi, standardni Q2 model sa 2.0 TFSI motorom se kotrlja na 18-inčnim točkovima sa gumama dimenzija 215/50. U odnosu na njega SQ2 se u potrazi za što nižim težištem približio zemlji za 20 mm, a ugrađeno je i puno jače sportsko vješanje, dok je upravljač direktnije kalibrisan. Za sigurno zaustavljenje SQ2 je dobio set snažnih disk kočnica sa semoventilirajućim diskovima promjera 340 mm na prednjim i punim 310 milimetarskim diskovima pozadi. Zahvaljujući MQB platformi, koja omogućava da se sa njom kombinuje mnoštvo različitih pogonskih kombinacija, SQ2 pozadi koristi multlink vješanje, koje se kombinuje i sa svim dvolitarskim motorima, dok oni manji pozadi imaju zadnju osovinu sa torzionim vješanjem.

Kao i u ostalim Audijevim modelima iz sportskih serija i SQ2 dolazi sa aktivnim podešavanjem performansi automobila prema četiri specijalno definisana režima rada: Auto, Efficiency, Comfort i Dynamic, s tim da se kao podopcija nudi i Individual režim u kojem se vozaču dozvoljava viši stepen slobode u podešavanju pojedinih sistema. Sa ovakvim izborom vozač ima mogućnost da po vlastitom nahođenju „pripremi“ automobil za određene trenutne okolnosti ili da se prepusti Auto režimu, koji će sve to da odradi samostalno, na osnovu trenutno dobijenih podataka, ali i onoga što je ranije u svojoj memoriji definisao kao specifičan stil vožnje vozača, koji se nalazi za upravljačem. Za šta god da se odlučite, u Audiju tvrde da ćete u SQ2 dobiti veliku „porciju“ vozačkog zadovoljstva, vrhunske dinamike i sportskih performansi.
Prve isporuke SQ2 kupcima očekuju početkom 2019. godine, a početna cijena ovog veoma dinamičnog, bogato opremljenog i atraktivno dizajniranog automobila na njemačkom tržištu iznosi 44.500 eura.

ENTERIJER
U unutrašnjosti SQ2 modela su ugrađeni samo najbolji materijali i tehnologija, koju je Audi stavio na raspolaganje svojim kompaktnim modelima. Mogućnosti kombinovanja su raskošne, a na promotivnom modelu je predstavljena interesantna crveno-crna kombinacija. U osnovnoj opremi je četverokraki upravljač sa okruglim obručem, dok se kao opcija nudi njegova sportski profilisana „podrezana“ verzija. U standardnoj opremi su odlična sportski profilisna polukožna sjedišta sa utisnutim S logotipom, koja se mogu dobiti i u vrhunskom, kožnom izdanju sa filigranski prošivenim dvobojnim crveno-crnim presvlakama od najkvalitetnije napa kože. Lijep detalj je i stilizovana ručica automatskog mjenjača, a tu su i aluminijumske nožne komande. U osnovnoj postavci se nude tradicionalni Audijevi analogni sportski instrumenti, dok su savremeni digitalni projektovani na 12,3-inčnom ekranu visoke rezolucije ponuđeni kao opcija. Audijev MMI multimedijalni sistem sa 8-inčnim ekranom je u serijskoj opremi, a između brojnih funkcija koje on nudi izdvajamo njegovu usklađenost sa Carplay Apple i Google Android Auto aplikacijama, odnosno jednostavnu povezivost sa pametnim uređajima.

 

Datum objave: 23/03/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook