Naslovna > Automobili > Chevrolet > Spark > Najmanji Chevy
FOTO GALERIJA (6)

Novitet - Chevrolet Spark

Najmanji Chevy

U samo 3.640 mm Chevrolet je uspio spakovati dopadljiv gradski automobilčić, koji bi se na tržištu trebao pojaviti tek 2010. godine

Jedan od najmanjih automobila na tržištu preko noći je postao i jedan od najomiljenijih, potvrdivši tako da je imidž bio i ostao najvažniji adut za uspjeh četvorotočkaša. Mada je i Daewoo Matiz bio omiljen među Evropljanima, njegovo preimenovanje u Chevrolet Spark pokazalo se kao pun pogodak. Praćen povoljnom cijenom, najmanji Chevy osvojio je srca ponajviše ženskog dijela publike. Ljepuškasti gradski automobilčić, u svom najsvježijem izdanju priklonio se izgledu malog monovolumena, koji je premijerno promovisan prošle godine u vidu nešto ekstravagantnijeg koncepta Beat.

 

 

 

Odlično pogođen vanjski dizajn, koji je naišao na neskriveno odobravanje predstavnika sedme sile u Ženevi, biće ujedno i jedan od glavnih aduta najmanjeg Chevya, koji sada nudi i prostraniju i dizajnerski originalniju unutrašnjost. Zahvaljujući povećanju dimenzija i izduživanju automobila za čitavih 25 cm te povećanju međuosovinskog razmaka sa 2.345 na 2.375 mm, Spark sada ima prostraniju i udobniju zadnju klupu. Osnovni kapacitet prtljažnika ostao je na nivou prošle generacije i može da primi 170 litara, dok je bitno poboljšan njegov kapacitet sa oborenim zadnjim sjedištima, koji je sa prijašnjih 845 povećan na 994 litre. Većina enterijera obložena je tvrdom, ali izdržljivom plastikom, što je prije pravilo nego izuzetak u nižoj klasi, u kojoj i konkurencija pokušava prvo ispoštovati funkcionalnost pa tek onda ugođaj.

 

Za pogon novog Spraka predviđena su dva benzinska motora, stari, ali konstrukcijski poboljšani 1.0-litarski agregat od 66 KS i novi 1.2-litarski snage 78 "konja", koji se ugrađuje i u aktuelni Chevrolet Aveo. Oba motora kombinovaće se sa petopstepenim ručnim mjenjačem, a proizvođač obećava prosječnu potrošnju od pet litara za manji i 5,6 za veći agregat. U odnosu na početni, veći agregat biće u stanju ponuditi i više živosti, ubrzanje od 0 do 100 km/h od 12,4 sekundi, te maksimalnu brzinu od 165 km/h. Početak prodaje novog Sparaka najavljen je za 2010. Godinu, do kada bi GM trebao zaokružiti investiciju u nove pogone za njegovu proizvodnju.

Datum objave: 06/05/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook