Naslovna > Automobili > Pininfarina > Battista > Najmoćniji italijanski automobil u istoriji kreće u proizvodnju

Pininfarina Battista

Najmoćniji italijanski automobil u istoriji kreće u proizvodnju

Hiperautomobilu je potrebno 1340 sati da se napravi, ali brojke su impresivne – 480 km na jednom punjenju i najavljena brzina od 0 do 100 km/h za manje od dvije sekunde...

Pininfarina Battista, čiji električni motori pokreću 1900 konjskih snaga i 2338 Nm obrtnog momenta na sva četiri točka, slavno dijeli korijene s Rimac Neverom. Ali skoro godinu dana nakon prvih nagovještaja, serija podešavanja i poboljšanja, sada je precizirano da hiperautomobil vrijedan 1,99 miliona dolara stiže krajem ove godine.  „Poboljšali smo aspekte performansi i postigli konzistentnost u pogledu pouzdanosti i izdržljivosti,“ rekao je direktor za proizvode i inženjering Paolo Dellachà. „Tokom posljednjih 11 mjeseci takođe smo fino podešavali e-pogon, kalibraciju šasije, ESC i vektorisanje obrtnog momenta“, dodaje on.

 

 

 


Ovo posljednje je zastrašujuća tvrdnja. Na papiru, Pininfarina izvještava o vremenu od nule do 100 km/h od 1,8 sekundi i elektronski ograničenoj maksimalnoj brzini od 350 km/h, pri čemu oba ostaju nepromijenjena. Dellachà kaže da je automobil sada brži na trkačkoj stazi zbog poboljšanja na izlazu iz krivine i isporuke snage. Pininfarinina prva pločica s imenom još od Azzurre sredinom 1980-ih tvrdi da postoji inkrementalna razlika u odnosu na Neveru, uključujući prepoznatljiv zvuk i doslovno zujanje, koje vibrira na 54 herca. Upravo objavljeni detalji homologacije otkrivaju da je Battista EPA ocijenjena na 480 km kombinovanog dometa, što je iznad Neverine 460 kombinovane brojke. Pininfarina je takođe povećala svoju zvaničnu brojku obrtnog momenta za, dok Nevera zauzima krunu snage sa 1914 KS. Dellachà kaže da je DC brzo punjenje takođe povećano sa 180 kW na 250 kW, a pet modova vožnje sada se mogu individualno prilagoditi.

 


Battista odaje počast korijenima svoje dizajnerske kuće unoseći malo italijanskog štiha u tretman ravnog čipka u hrvatskom kolegi. To je prekretnica koja će vjerovatno poslužiti kao jaka privlačnost za kupce kao što su kolekcionari serijskih superautomobila i prvi kupac Luciano Colosio, da je u jednom trenutku posjedovao McLaren F1, Bugatti Veyron, dva Aston Martina One-77 i brojne Ferrariij. Publikacija kaže da je Colosio nekada imao strogu politiku – samo V-12, ali je od tada promijenio svoje gledište o superautomobilima na električni pogon.

 

 

 

Dizajner eksterijera Dave Amantea, koji radi individualno sa svakim kupcem na specifikaciji njihovih Battista, kaže da se eksterijer može konfigurisati u do 13,9 kvintiliona konfiguracija. Ukupno će biti proizvedeno samo 150 jedinica, što objašnjava zašto proizvođač treba 10 sedmica za izradu svake Battiste u svom objektu u Cambianu, Italija. Ručno oslikana specifikacija Anniversario produžava taj vremenski okvir na 18 sedmica.

 

 

 

 

 

Pininfarina je takođe objavila detalje o tri postprodajna paketa. Eccellenza nudi pet ili 10 godina održavanja za "obezbjeđivanje optimalnih performansi i očuvanje njegove garancije i vrijednosti", po cijeni od 72.000 dolara ili 145.000 dolara; Futura produžava garanciju na bateriju i pogon za dodatnih sedam godina (ukupno 10 godina) za 150.000 dolara; i Eterna paket uključuje set zamjenskih dijelova karoserije u nesretnom slučaju kada su potrebni. Cijena dodatne karoserije ovisi o specifikacijama naručenog vozila.

Datum objave: 13/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook