"U gradu, na seoskim putevima, na auto-putevima, čak i po blago grubom terenu osjeća se kao kod kuće", ističu iz Audija. Novi hečbek dugačak je 4,04 metara ima podignute amortizere od 35 mm za dodatni klirens. Ono po čemu se još razlikuje od standardne verzije je ste nešto veći raspon točkova od 16 – 18 inča, koji će dodatno doprinijeti visini vozila.
Kada je u pitanju dizajn spoljašnjosti, tu su već prepoznatljivi tradicionalni ternski detalji, kao što su aluminijumske obloge karoserije, redizajnirani lukovi točkova i istaknuti pragovi u crnoj boji. Kada je enterijer u pitanju, sve je fino upakovanu u kabinu standardnog A1 modela, sa dodatnim detaljima na ventilacionim izduvima, centralnoj konzoli i ručkama vrata. Za sada nisu saopšteni podaci o pogonskim jedinicama, ali se pretpostavlja da će vrh ponude činiti 1,4-litarski četvorocilindarski turbo-benzinac sa 200 KS. Prodaja bi trebala početi narednog mjeseca, ali kompanija još uvijek nije saopštila cijene za svoj najmanji crossover.