Naslovna > Automobili > Opel > Combo > Najpraktičniji Opel u petom izdanju
FOTO GALERIJA (18)

Opel Combo Life

Najpraktičniji Opel u petom izdanju

Sa petom generacijom Comba Opel pravi veliki zaokret od prethodnika koji je bio rebrendirana verzija Fiat Dobla. Novi model umjesto italijanske koristi francusku osnovu, koja je nadograđena sa prepoznatljivim Opelovim obilježjima…

Prva generacija Opel Comba je nastala na platformi Kadetta. Sljedeće dvije su osnovu preuzele od Corse, dok je četvrta bila „preobučeni“ Fiat Doblo. Sa petom generacijom Combo opet započinje potpuno novu priču i preuzima platformu od njegovog novog vlasnika, francuske PSA grupacije. Novi Combo premijeru je doživio u putničkom Life izdanju, nakon kojeg će biti ponuđene i njegove brojne dostavne verzije.

 

 

S obzirom na potpunu promjenu tehnološke osnove sasvim je razumljivo što novi Combo Life sa prethodnim ne dijeli ama baš nikakvu dizajnersku sličnost, osim hromirane Opelove munje. Prednji dio automobila u sebi ima najviše Opelovih gena, dok je ostatak kreiran po PSA standardima. U centru pažnje su lamelarna maska hladnjaka sa Opelovim logotipom u vrhu i dvije hromirane lajsne koje simbolizuju široko raširena krila. U uglovima su veliki farovi sa karakterističnim streličastim dnevnim LED svjetlom, koje ljubitelje Opela asocira na novu Insigniju, ali i ostale svježe kućne novitete poput Crossland ili Granlanda X. Prednji branik je veoma masivan, sa izraženim bočnim profilima, koji izgledaju kao da su preuzeti sa nekog sportskog modela. S druge strane, njegova sredina sa kontrastnim plastičnim štitnikom i lamelarnim otvorima iznad najviše podsjeća na Granlanda X.

 

 

Pogled s boka otkriva dvoje kliznih vrata i u boju automobila lakirane zaštite donjeg dijela vrata. Tu su i prepoznatljivi Opelovi alu naplaci, aluminijumski krovni nosači i velike staklene površne koje garantuju da će vozač i putnici u kabini imati puno prirodnog svjetla. Zadnjim dijelom dominira veliko staklo, koje pokriva gotovo polovinu vrata, te kao takvo omogućava dobru preglednost zadnjeg dijela vozila. Kada se tome pridodaju i veliki bočni retrovizori, te parking senzori, jasno je da vozačima neće biti problem parkirati 4,4 metra dugački standardni Combo Life, ali ni njegovu 4,75 dugačku produženu verziju. Kraći model ima pet punopravnih sjedišta, te prtljažnik zapremine 597 litara. Produžena verzija u istoj konfiguraciji sjedećih mjesta može da ponudi čak 850 litara slobodnog prostora za prtljag. Opel još nije objavio koliko ostaje mjesta u prtljažniku ako se u kabinu produženog modela ubaci maksimalnih sedam sjedišta.

 

 

Dizajn enterijera je u osnovi funkcionalistički, što je i razumljivo s obzirom na činjenicu da će istu, ali skromnije opremljenu kabinu dijeliti putnički Life, te standardni dostavni model. U Life izdanju dominantno crnilo jeftine, tvrde plastike donekle je razbijeno sa stilizovanim presvlakama sjedišta, sa šarenim svijetlim uzorkom po sredini. Centralni tunel je pretvoren u veliko skladište za manje i veće sitnice, koje su od pogleda neželjenih posmatrača zaštićene roletnama. Ručica mjenjača je visoko podignuta, što olakšava njeno korištenje. Ispred nje su veoma pregledne i lijepo stilizovane komande klima uređaja, iznad kojih su dva ventilaciona otvora. Na najpreglednijoj poziciji centralnog grebena je 8-inčni na dodir osjetljivi ekran multimedijalnog sistema. Ovaj uređaj oduševljava visokom rezolucijom, ali i modernim grafičkim rješenjima njegovih menija i podmenija.

 

 

Multimedija podržava Apple CarPlay i Android Auto aplikacije, koje joj omogućavaju jednostavno povezivanje sa pametnim telefonima. Vozaču i putnicima su na raspolaganju i bežični punjač telefona, 230-voltna utičnica i USB priključci. Zavisno od nivoa opreme i spremnosti kupaca da zavuku ruku dublje u džep biće im na raspolaganju detalji poput grijanog kožnog upravljača i prednjih sjedišta. Radi lakšeg očitavanja najbitnijih informacija bez skretanja pogleda sa puta moguće je doplatiti head-up displej, dok će sistem širokougaonih kamera koje pokrivaju 180 stepeni pokrivati zadnji dio automobila. Vozač će moći da računa i na mnoštvo savremenih sistema asistencije u vožnji, koji će se brinuti za održavanje putanje u saobraćajnoj traci, za prepoznavanje saobraćajnih znakova i putne signalizacije, za nadzor njegove budnosti i uočavanje pada koncentracije. Od velike pomoći bi trebao biti i adaptivni tempomat sa mogućnosšću održavanja razmaka i brzine unutar trake, te inteligentni sistem za pomoć pri parkiranju. Prodaja Comba Life počinje u prvoj polovini godine, a Nijemci očekuju da bi početni model mogao koštati oko 21.000 eura. Dostavna verzija bi trebalo da bude osjetno jeftinija.

 

POGON
Pogonska gama nije još potvrđena, ali se pretpostavlja da će svi motori biti iz PSA programa, odnosno da bi benzinska gama trebalo da se oslanja na 1,2-litarskog turbo trocilindraša, a dizelska na 1,6-litarsku jedinicu. Očekuje se da obje grupe motora budu dostupne u po dvije verzije sa 110 i 130 KS. Za sada se zna da će se navedeni motori kombinovati sa peto i šestostepenim ručnim mjenjačima, odnosno osmostepenim automatikom, koji je premijeru imao u novoj Insignji.  Na tlu Velike Britanije Opel Combo će se kao i do sada prodavati pod znakom lokalno poznatijeg Vauxhalla.

 

Datum objave: 15/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook