Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Giulia > Najsnažnija Alfa svih vremena

Alfa Romeo Giulia Coupe 2019

Najsnažnija Alfa svih vremena

Do kraja godine na tržištu bi trebao biti predstavljen novi coupe sa hibridnim pogonom preuzetim iz LaFerrarija…

 

 

Glasine o verziji Giulie sa dvoje vrata već neko vrijeme se mogu naći kako kruže Internetom dobijene iz nepotvrđenih izvora. Uprkos činjenici da ne postoji niti jedna “špijunska” ili slična fotografija navodnog modela, prema nekim informacijama bliskim kompaniji Alfa Romeo ovaj automobil ipak postoji, a čelnici iste “gataju” datum zvaničnog predstavljanja na tržištu, možda čak krajem ove godine. Vjeruje se da bi ovaj model mogao vratiti oznake “Sprint” ili “GTV” na tržište, a očekuje se da će Gulia Coupe biti pojačana verzija Giulie Quadrifoglio sedan, od koga će naslijediti jedan dio dizajna prednjeg dijela karoserije, ali sa drugačijim izgledom prednje maske kako bi se razlikovala od “starije sestre” sa četvoro vrata. Nepotrebno je naglašavati kako je krovna linija pogodna za coupe verziju, zajedno sa dužim vratima i prepravljenim zadnjim krajem. Prtljažni prostor bi trebao biti oblikom po ugledu na BMW serije 4, Mercedesa C-Klase i Audija A5, ali prema nekim podatcima ipak bi mogao biti bliži seriji 4 Gran Coupe i A5 Sportback. Dok će slabije verzije ovog coupea “pozajmiti” benzinske i dizel agregate od Giulije pa sve do V6 benzinskog agregata jačine 505 KS iz modela Quadrifoglio, “krunski dragulj” u ovoj seriji će predstavljati verzija sa 641 KS. Poznati V6 biturbo agregat zapremine 2,9 litara koji se nalazi u dvije verzije Guilije i Stelvio Quadrifoglio, prema za sada nepotvrđenim informacijama, bi trebao biti nadograđen hibridnim Energy Recovery System (ERC) F1 tehnologije. Ovo će vjerovatno biti adaptacija HY-KERS sistema iz LaFerrarija, čiji je prioritetni zadatak povećanje direktnih performansi, a ne smanjenje potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova. Prema istim izvorima, Alfa Romeo testira još jednu verziju hibridnog pogona, zasnovanom na dvolitaskom benzinskom agregatu od 276 KS koji iz modela Euro-spec Giulia Veloce, ali sa električnim povećanjem snage koji kombinovano isporučuje oko 345 KS. Iako je prerano da bi se nagađalo o mogućoj cijeni ovog modela, može se sa sigurnošću tvrditi da će verzija od 641 KS biti znatno skuplja od Guilie Quadrofoglio čija se cijena na tržištu SAD kreće od 73,700 dolara.

 

Datum objave: 05/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook