Toyota je ponovila uspjeh iz 2020. godine kada je završila kao najprodavaniji brand na svijetu ispred Volkswagena. Isti poredak ostao je i u 2021. godini sa time da se prednost Jpanaca samo povećala u odnosu na Njemce. Tako je protekle godine Toyota prodala oko 10.5 miliona primjeraka, sa poboljšanim rezultatom od 10.1% u odnosu na 2020. godinu, dok je Volkswagen ostvario 8.9 miliona isporuka sa slabijim uspjehom od 5% u odnosu da godinu prije. Prema pokazanim rezultatima jasno je da su krize koje su obilježile 2021. godinu, kao što je nestašica određenih materijala, te komplikacije u vezi sa virusom COVID-19, u blažoj mjeri pogodile brendove iz Azije u odnosu na kolege iz Evrope i Sjedinjenih Američkih Država.
Za dobar rezultat Toyote važna je i odlična strategija i saradnja sa dobavljačima elktričnih komponenti, jer je na vrijeme obezbjeđen dovoljan broj, pa nije dolazilo do smanjenja kapaciteta proizvodnje i čekanja na nove modele.