Naslovna > Automobili > Mini > Countryman > Najveći od najmanjih
FOTO GALERIJA (13)

MINI Countryman

Najveći od najmanjih

Sa 20 cm dužom karoserijom novi Countryman je postao najveći Mini svih vremena, te je sada spreman da se nametne puno širem krugu kupaca nego što je to mogao njegov prethodnik…

Druga generacija Countrymana je razvijena na UKL2 platformi BMW grupe. To joj je omogućilo da se značajno gabaritno promijeni u odnosu na prethodnika. Dužina automobila je porasla za 200 (4.299 mm), dok je širina povećana za 30 mm (1.822 mm) . Sa navedenim promjenama i 75 mm dužim osovinskim razmakom (2.670 mm) Countryman je ponovo postao najveći model u Minijevoj gami, povrativši tako prvo mjesto od aktuelnog Clubmana II (4.253 mm). Osim što je povratio titulu najvećeg Minia, novi Countryman se opasno približio i pojedinim do juče nedostižnim rivalima poput BMW X1 (4.439 mm) i Audija Q3 (4.388 mm). Dizajnerske promjene nisu radikalne i baziraju se na evoluciji oblika prve generacije. Potpuno novi su maska hladnjaka, branici i prednja svjetla. Zadnja svjetla su šira i istog oblika kao kod standardnih Mini modela, s minimalno drugačijom grafikom. Zadnji branik je robusniji, sa lakiranim crnim umetkom i dvostrukim izduvnim cijevima. Bočni paneli su izraženiji. 

 

 

Uz Countryman će biti dostupna i široka paleta aluminijumskih točkova u rasponu od 16 do 19-inča. Tu je standardno veliki izbor karoserijskih boja i kontrastnih detalja sa kojima će budući vlasnici Countrymana svaki automobil moći personalizovati prema vlastitim željama. Uz Countryman se mogu dobiti i neki praktično nepotrebni, ali vizuelno interesantni „imidž“ detalji poput projekcije svjetlosnog logotipa na tlu ispod bočnih retrovizora. S obzirom na 200 mm dužu karoseriju, kabina je postala značajno komfornija i uređena je u stilu koji je promovisan na novom Miniju sa tri i pet vrata. Enterijerom dominira veliki centralni ekran multimedijalnog sistema, na kojem više nema brzinomjera. On je premješten ispred vozača gdje zajedno sa obrtomjerom čini novu instrument tablu. Centralni ekran je dostupan u dvije verzije, sa dijagonalom od 6,5 i 8,8-inča. Ljubiteljima vrhunskog ozvučenja u najvišem paketu opreme ponuđen je Harman Kardon zvučni sistem. Nova multimedija nudi i jednostavniju mogućnost bežičnog povezivanja automobila i pametnih telefona… Produžavanjem osovinskog rastojanja je povećan i prostor u kabini, u kojoj se prema Miniju sada može smjestiti pet odraslih putnika. Osim kabine veliki pomak napravljen je i u prtljažniku, čija zapremina je sa dosadašnjih 220, povećana na 450 litara. Preklapanjem naslona se dobija maksimalnih 1.309 litara. Zadnja klupa je montirana na podne šine koje joj omogućavaju uzdužno pomjeranje za 13 centimetara. Nasloni zadnjih sjedišta se mogu preklopiti u omjeru 40:20:40 što takođe povećava transportne mogućosti automobila i u zbiru sa ranije navedenim čini ga osjetno praktičnijim nego što je do sada bio. Kao zanimljivu novost u Miniju ističu mogućnost električnog otvaranja i zatvaranja petih vrata. Osim te činjenice treba dodati da se vrata prtljažnika sada otvaraju pod puno većim uglom, što dodatno olakšava pristup tovarnom prostoru. Prodaja novog Countrymana je već počela na evropskom tržištu. Najpovoljniji model u matičnoj Njemačkoj košta 26.500 eura. 

 


Motori
Pogonsku gamu novog Minija od starta prodaje čine po dva benzinca i dizelaša. Benzince predvodi 1.5 litarski trocilindraš sa 136 KS i 220 nm. Jači Cooper S se kombinuje sa 2.0-litarskim motorom sa 192 KS i 280 nm. Dizelska gama se bazira na dvije verzije 2.0 motora sa 150 KS u standardnoj i 190 u Cooper SD verziji (330 i 400 nm). Benzinci se serijski kombinuju sa šestostepenim ručnim mjenjačem, dok je istostepena automatika opcija. Cooper SD se serijski uparuje sa osmostepenim automatikom, koji je opcija u Cooper S i Cooper D modelima. Countryman ima i Plug-in hibridnu verziju, koja kombinuje 1.5-litarskog benzinca (136 KS) i elektromotor sa 88 KS. Kombinovana snaga hibrida je 231 KS, a maksimalni obrtni momenat 385 nm. On ima mogućnost kretanja na struju, do brzine od 125 km/h uz autonomiju od 40 km. Deklarisana potrošnja benzina iznosi samo dva litra na 100 km, što odgovara emisiji CO2 od 49 g/km.


 

Datum objave: 15/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook