Naslovna > Automobili > Renault > Megane > Najviše promjena je u kabini i kod pogona
FOTO GALERIJA (11)

Renault Megane

Najviše promjena je u kabini i kod pogona

Sa redizajniranom četvrtom generacijom Meganea, Renault je napravio minimalne dizajnerske promjene s vana, tehnološki je osvježio enterijer i uveo nova pogonska rješenja, među kojima je najzanimljivija plug-in hibridna verzija...

 

Renault Megane za 2020. godinu donosi odmjerene dizajnerske i značajne pogonske promjene, ali i sadržajniju i moderniju dodatnu opremu. Podsjećamo da se aktuelni Megane pojavio 2016. godine i da bi potpuno nova peta generacija francuskog kompakta svjetlo dana trebalo da ugleda tokom 2022. godine. Kao i do sada, Megane IV biće dostupan u tri karoserijske verzije: kao petovrtani kompakt, elegantna limuzina i prostrani karavan. Sa redizajnom nije bilo dimenzijskih promjena, što znači da je i ponuda prostora u kabini ostala na istom nivou, a zadržan je i dosadašnji kapacitet prtljažnika u rasponu od 384 do 521 litra, koliko imakaravan. Najveće suštinske promjene na Meganeu 2020. godine napravljene su ispod lima. Kupcima će od sada na raspolaganju biti šest benzinskih pogonskih jedinica različitih nivoa snage, te dva dizel motora, dok je potpuna novost E-Tech plug in hibrid. Kada je riječ o benzinskoj gami nju otvara novi 1.0 TCE turbo trocilindarski motor sa 120 KS, koji se u određenim varijacijama već ugrađuje u novog Clia i Captura, ali i Daciu Dustera. Iznad njega u ponudi je 1.3 TCe motor koji je razvijen u saradnji sa Mercedesom i koji se može dobiti u verzijama sa 100, 115, 140 i 160 KS. Prve tri verzije 1.3 TCe motora serijski se kombinuju sa šestostepenim ručnim mjenjačima. Treća sa 140 KS opciono je dostupna i sa sedmostepenim EDC automatikom sa dva kvačila, koji je jedina opcija uz najjači 1.3 TCe motor sa 160 KS. Najjači benzinski motor kao i do sada ostaje 1.8 TCe koji je rezervisan isključivo za Megane RS model i on raspolaže sa 300 KS, te se po želji kupca može kombinovati sa ručnim ili automatskim mjenjačem. Dizelska gama svedena je na dva četverocilindarska 1,5-litarska motora sa 95 i 115 KS. Slabiji je isključivo dostupan sa ručnim, dok se jači može opciono kombinovati i sa automatikom. Podsjećamo da je još uvijek aktuelni Megane iz 2016. godine dostupan i sa novim 1.7 dCi dizel motorom sa 150 KS. Renault još nije potvrdio da li će se ovaj motor naći i u redizajniranom modelu.

 

 

Dizajnerske promjene su odmjerene i svode se uglavnom na detalje, što znači da originalni model iz 2016. godine, kada se pojavi „redizajn“, ne bi trebao ostariti preko noći i tako značajno izgubiti na vrijednosti, jer je vizuelno naglo „ostario“. Maska hladnjaka je blago promijenjena, a po istom principu je izmijenjen i prednji branik, koji je dobio moderniji centralni otvor za dovod svježeg vazduha do motornog prostora i drugačije stilizovane plastične maske oko novih svjetala za maglu. LED svjetla postaju serijska oprema svih Meganea, a blago je modernizovana grafika kako prednjih tako i zadnjih svjetlosnih grupa. Karoserija je osvježena sa tri nove boje, a moderniji dizajn su dobili i aluminijumski točkovi dostupni u rasponu od 16, 17 i 18-inča. Najveće promjene u enterijeru pretrpjela je instrument tabla, čija dosadašnja poludigitalna koncepcija sa 7-inčnim ekranom u sredini je zamijenjena sa potpuno digitalnom, koja se projektuje na 10,2-inčnim ekranom visoke rezolucije. Dah svježine zahvatio je i multimediju koja se sada nudi sa tri različite veličine na dodir osjetljivih ekrana. Kupci redizajniranog Meganea moći će da biraju između dva 7-inčna i jednog 9,3-inčnog ekrana. Svi oni dolaze u kombinaciji sa Easy Link multimedijom, koja je poveziva sa Android Auto i Apple Car Play aplikacijama namijenjenim povezivanju sa pametnim uređajima. Podsjećamo da je Megane iz 2016. godine do sada kao najveći ekran multimedije imao onaj sa dijagonalom od 8,3-inča. U Renaultu ističu da Easy Link osim brojnih standardnih komfornih funkcija, u svom najsavremenijem izdanju nudi i mogućnost zadavanja komandi na daljinu, što do sada nije bilo dostupno uz Megane. Ukoliko žele da koriste ovu pogodnost budući vlasnici novog Meganea moraće na svoje pametne telefone instalirati „MY Renault“ aplikaciju koja će im između ostalog omogućiti da otključaju i zaključaju svoj automobil na daljinu, da upale sirenu ili da pale i gase svjetla. Ova aplikacija nudi i mogućnost uvida u osnovne parametre vozila poput nivoa goriva u rezervoaru, određivanja parking lokacije i slično. Kako bi se olakšalo upravljanje klima uređajem redizajnirane su i povećane njegove komande, dok su na okrugle potenciometre integrisani mali digitalni brojači na kojima se projektuje zadata temperatura. Uz sjedišta su ponuđeni i novi dezeni presvlaka, a vozačevo je dobilo mogućnost električnog podešavanja. U novosti spada i unutrašnji retrovizor bez plastičnog okvira koji će serijski biti dostupan od određenog nivoa opreme. Prvi redizajnirani modeli četvrte generacije Meganea kupcima će biti isporučeni na ljeto 2020. godine, a do tada će se znati više detalja o cijenama pojedinačnih modela.

 

 

E-TECH POGON

Najveća novost u pogonskoj gami je uvođenje E-Tech plug-in hibridne verzije, koja kombinuje 1.6-litarski benzinski motor, i elektromotora, koji zajedno raspolažu sa 160 KS. Megane E-Tech nudi tri različita režima rada: Pure, Sport i MySense. U Renaultu ističu da ovakva pogonska kombinacija omogućava da se 80% gradske vožnje vozi sa pogonom na struju i da se do 40% smanji potrošnja goriva u odnosu na modele sa standardnim benzinskim motorom. Zahvaljujući odličnoj sinergiji benzinskog i elektromotora, ubrzanja i međuubrzanja su tečnija i dinamičnija, što omogućava potpuno novo iskustvo u vožnji. Elektromotori energiju za rad crpe iz 9,8 kWh baterije, čiji kapacitet je prema Renaultu dovoljan za pedesetak kilometara gradske vožnje. 

Datum objave: 14/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook