Cilj provođenja ove preventivne kampanje je povećanje nivoa bezbjednosti saobraćaja u Republici Srpskoj, smanjenjem broj vozača koji voze nepropisnom ili neprilagođenom brzinom. Kampanjom se želi uticati na promjenu stavova o važnosti i značaju ograničenja brzine i prenošenje poruke učesnicima u saobraćaju koliko je važno poštovati ograničenje brzine kretanja. Realizacijom ove kampanje očekuje se povećanje učesnika koji poštuju ograničenje brzine kretanja, čime bi došlo do smanjenja broja nastradalih lica u saobraćajnim nezgodama i izmjene u strukturi povreda (značajno smanjenje težine povreda i manja smrtnost). Na Trgu Kraijne su danas organizovane razne aktivnosti, predstavljen plan kampanje i djeljen promotivni materijal. Kao strateški partner kampanje kompanija „Auto Milovanović“ organizovola je niz aktivnosti za najmlađe (takmičenje djece sa autićima, crtanje, pisanje poruka), podjelu letaka te prigodnih poklona.Učenici Tehničke škole iz Banja Luke isprobaće simulator prevrtanja vozila koji će biti postavljen na Trgu Krajine. Pored simulatora prevrtanja vozila, na Trgu je postavljeno vozilo vatrogasne službe kao i policijsko vozilo.