Volkswagen nas je zadirkivao tizerima i skicama sljedeće generacije Amarok „pickupa“ u posljednje dvije godine. Sada su konačno objavljene fotografije „živih“ automobila, međutim, oni su još uvijek u kamuflaži. Ali glavne karakteristike su otkrivene. Podsjetimo, u drugoj generaciji VW kamion će biti srodnik novog Ford Rangera, koji je predstavljen prošle jeseni. Pa dodajemo da su njemačke i američke kompanije prije nekoliko godina stvorile savez za svoje komercijalne linije, prvi zajednički projekat je bila svježa porodica Caddy/Torneo Connect, a za razvoj je zaslužan Volkswagen. Ali kod Amaroka je obrnuto - postaće tehnički klon Rangera.
Dizajn VW pickupa je, naravno, svoj: Amarok ima originalnu optiku i rešetku hladnjaka, masivnije lukove točkova i uopšteno oštrije karakteristike. Opciono, kamion je opremljen matričnim farovima i točkovima od 21 inča. Osim toga, pored tri „obične“ konfiguracije, tu će biti i off-road verzija PanAmericane i skupa verzija Aventure (navodno sa brutalnom karoserijom, ali takav pikap je pogodniji za asfalt).
U poređenju sa prethodnim modelom, dužina nove generacije je povećana za 100 mm na 5350 mm, međuosovinsko rastojanje je povećano za 175 mm - sada istih 3270 mm kao kod Rangera. Nosivost - do 1,2 tone, dozvoljena težina vučene prikolice - 3,5 tone. Unutrašnjost će takođe biti uređena drugačije od Fordove, iako će nakon "amerikanca" Volkswagen kamion dobiti multimedijalni sistem sa vertikalnim ekranom osjetljivim na dodir. Amarok-u je takođe obećano preko tri desetine sistema pomoći, od kojih su mnogi potpuno novi za ovaj model.
Volkswagen pikap će dijeliti ponudu motora sa Ford Rangerom, a uključuje jedan benzinski motor i četiri turbodizelaša u rasponu od 2,0 do 3,0 litre. Vrhunac će biti V6 3.0 dizel (na Rangeru proizvodi 250 KS). Premijeru druge generacije Volkswagen Amaroka trebalo bi proslaviti na ljeto, a na nekim tržištima pojaviće se krajem godine. Proizvodnja će biti pokrenuta u Južnoj Africi, u istoj fabrici koja proizvodi Ford Ranger.